Lijkt maar zo.. maar iedereen zwanger behalve wij!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angel26, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Pfff , nou ik kreeg ook ff een k*t opmerking van m'n vriendin.

Zij heeft al een kleine van 2 jaar oud , maar zegt ze ineens tegen mij.
    "Ik zie jou en je man niet met kinderen , daar hebben jullie toch helemaal geen tijd voor "
    We hebben een eigen bedrijf vandaar dat ze dat zegt .

Ik klapte helemaal dicht joh !

Dus iedereen met een eigen bedrijf kan dus niet aan kindjes beginnen , achterlijk wijf dat ze is.

Sorry was nogal pissed , word ik nog steeds als ik eraan denk

2. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Ja snap ik! Lekkere vriendin! cariere en gezin gaan makkelijk samen.. tis maar net hoe je er zelf mee omgaat!
    En wie is zij om te oordelen... ach je kan het ook zien dat ze misschien een klein beetje jaloers is dat jullie nog alle tijd hebben voor mekaar..en dat je ook nog tijd hebt voor jezelf! En zij haar tijd moet delen..
    Op zon moment ben je altijd geschokt en sla je dicht.. misschien kun je die opmerking van haar op deze manier terug kaatsen.. ze zal het vast niet verkeerd bedoeld hebben maar komt wel lullig over!
    Good luck!

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    O Angel...dus toch...:(. Nee, dat is niet leuk! Gatver zeg, het had toch wel leuk geweest als er hier wat roze geluk kwam!
    Je klinkt wel positief, dat vind ik een mooie instelling!
    En wat gaaf dat je gaat trouwen! Al snel nu! IS alles al rond of moet er nog veel geregeld worden?
    Wij zijn dit jaar in Mei getrouwd, echt zo leuk :D

Jemig Roxanne....wat een k*t opmerking van die vriendin! Leuk. zo'n vriendin. Over die opmerking is echt niet nagedacht volgens mij.... Alsof iemand met een eigen bedrijf geen kids kan hebben. Mijn schoonouders hebben een eigen bedrijf en hebben 3 kinderen. Is ook goed gegaan, want ze zijn allemaal goed terecht gekomen! Wat een onzin zeg.
    Maar ik kan me voorstellen dat je dan met je mond vol tanden staat. Ik vind het een harde opmerking, welke mij zeker zou kwetsen.

Ik hoorde laatst dat er op mijn werk wordt gedacht dat wij geen kinderen kunnen krijgen omdat we 'nog steeds geen kinderen hebben' :(:(.... Pijnlijk.... maar ik laat ze maar denken, als iemand niet de moeite neemt om belangstelling te tonen, stap ik zeker niet op ze af.
    Ik ben benieuwd naar hun reactie als wij het geluk hebben zwanger te mogen worden :D! Dan moet er een roddel uit de wereld geholpen worden!

Fijne dag vandaag!

X mex

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Owww wat herkenbaar hier!

Ik zit in de leeftijd dat vroegeren klasgenoodjes en bekende gezichten al kinderen hebben.... het viel me nooit zo op. Maar nu we zelf bezig zijn ploppen de dikke buiken als paddestoelen uit de grond! En jeetje.... wat heb ik er een moeite mee. Terwijl we pas in ronde 2 zitten, maar toch!
    Ik gun het iedereen van harte maar van binnen doet het me toch pijn.

Ik riep vorig jaar nog "nee.... ik weet niet of ik wel kinderen wil" Maar als dat gevoel ineens is gekomen. Als donderslag bij heldere hemel..... tja, dan is er geen ontkomen meer aan :D

Groetjes Cynthia

5. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Ja dank je ! heb er zon ontzettende zin in!
    Het meeste is rond mexicang.. alleen nog een boeket.. eigenlijk 2 want 1 week voor de bruiloft hebben we een fotoshoot in de efteling! moet nog iemand vinden die mijn make up doet.. en mn haar doe ik zelf met mn moeder.. (dus tips over een sluier op je achterhood vastmaken zijn van harte welkom!:D)

Kan haast niet wachten! Jou bruiloft alles gegaan zoals gepland? ik vind het moeilijk om uit handen te geven!maar ja das de aard van t beestje!

En weet je mensen oordelen zo snel! zonder te weten dat ze ons soms echt wel diep kunnen raken met hun opmerkingen.. Het komt helemaal goed met jou!
    Volgend jaar lopen we allemaal te klagen over te dikke enkels en dat we opzien tegen de bevalling! :)

6. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Oooo meiden geweldig dit onderwerp! Een tijdje terug heb ik ook mijn gal gespuwd maar kreeg te horen dat ik blij moest zijn dat ik tenminste al 2 keer zwanger ben geweest! :( . Tja dat klopt maar ik heb nog steeds niks in handen. Echt ik baal enorm.

De afgelopen dagen heb ik het extra zwaar. Nu is het precies een jaar geleden dat ik zomaar onverwachts zwanger ben geworden. Het was vreselijk gewenst alleen wat onverwacht. Vanaf dat moment is een soort oergevoel in mij opgestaan en wil ik het NU!

Gisteren op een verjaardag met drie zwangere dames die alleen maar zaten te klagen dat ze zich beroerd hadden gevoeld. Heel vreselijk voor hun maar ik kon het echt even niet meer aan doordat ik die ochtend weer heel fijn ongesteld was geworden.
    Als toppunt werd ook gevraagd; "en komt er bij jou nog een kleintje?". Was vast lief bedoeld maar ik kon alleen maar uitbrengen; als het blijft zitten dan wel ja. Toen ben ik maar naar huis gegaan.....

Gisteravond een flinke jankbui gehad en dat kan ieder moment weer zo zijn. Ik heb er zooooo enorm de balen van. Een heel jaar verder en nog niks......

Tja en dan hoor je dat je het "los moet laten want dan komt het vast, want dat was bij die en bij die ook". Ja en? Nu nog "loslaten"......

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Angel... wat een gaaf idee om een week eerder de foto's te nemen! Als ik het ooit over mag doen, dan weet ik wel dat ik de foto's liever niet meer op de dag zelf doe. Dat kost zoveel mooie en kostbare tijd! Niet dat het niet leuk was, dat was het wel,maar het was even zweten...

De dag bij ons liep prima, bijna alles zoals wij het wilden,maar ja, ik kan ook niets uit handen geven en met sommige dingen vond ik onze ceremoniemeester simpelweg te makkelijk. Wij moesten steeds aangeven hoe of wat, terwijl hij de dingen moest doen.

Tips over de sluier kan ik je niet geven, die had ik niet. Wie weet even op internet kijken?

Nicoletta, wat is de wereld dan hard he? Ik voelde helemaal wat jij voelde.... ik ben ook eens ergens geweest, alleen maar zwangeren, ik net ongesteld :(. En maar klagen, en maar mopperen. Dan ligt er echt op het puntje van mijn tong de opmerking:"zeik niet zo, wees blij dat je zwanger bent! Je weet toch dat dit er ook bij kan horen?"
    Maar ja, denken of doen....
    En ja, je bent 2x zwanger geweest, maar het is ook 2x misgegaan.... Denken ze daar dan niet bij na ofzo? Hard, heel hard en onnadenkend vind ik zulke opmerkingen.
    Dapper dat je durfde te zeggen dat als het blijft zitten, dat er dan wel een kindje kan komen. Knap. en ik denk dat je ze daarmee vast aan het denken hebt gezet!

8. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    thanks Mexicang gewoon voor je begrip!

9. Vlinder23

Vlinder23 Lid

30 nov 2008
    9
    0
    0
    Leeuwarden
    Idd vervelend ... iedereen lijkt zwanger en jij niet. Vooral als ze gaan zeggen dat ze meteen zwanger zijn geraakt is vervelend. Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.... men kan dat ook zeggen, terwijl het in werkelijkheid iets anders ligt.

En elk lichaam is anders.

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey dames!
    Ik heb deze maar even tevoorschijn getoverd. Hij was zo ver weg!
    Hoe gaat het met jullie?
    Ik zit inmiddels op de wachtbank, al was het allemaal erg onduidelijk wanneer ei kwam enz.
    Ik had zaterdag een +test, toen zondag weer. Uitgaand van dat die van zaterdag geldt, za en zo geklust.
    Maandag test -, maar ineens had ik weer meer slijm, terwijl dat net droog was...dus maar weer geklust.
    En nu maar afwachten en hopen dat ik nu eindelijk bij die hele lange lijst van zwangeren om mij heen mag horen!

Groetjes, mexican

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ook om mij heen komen steeds meer verhalen van zwangeree meiden.......Superleuk allemaal, al is het ook wel lastig.....Ik heb al superlang een kinderwens alleen nooit de juiste man getroffen...Nu ik die heb staat ons niks meer in de weg. We zitten pas in ronde 3, maar wat lijkt het al lang.......Zeker nu er om mij heen steeds meer meiden zwanger worden. Een aantal daarvan zijn een "ongelukje", dan baal ik nog het meest......Ook heeft een kennis een abortus laten plegen, het kwam ff niet uit.......Ik was woest...........

Hopen dat 2009 veel roze mag brengen.......!

12. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Wat komt me dit bekend voor allemaal, wij zijn de enige in de vriendenkring zonder kinderen.
    Ik ben niet superslank en heb altijd al wat een "maag" gehad. Ik werk in een kapsalon en je wil niet weten hoe vaak mensen aan mij vragen of ik zwanger ben?! :| Ik krimp van binnen helemaal in elkaar als ze het vragen, ik ben dan zooo verdrietig... :cry:
    Meestal zeg ik eroverheen: Nee hoor, das Hollands welvaren.
    Maar ze moesten eens weten...
    En mijn vriendinnen, om het hutje zwanger. Tuurlijk ben ik blij voor ze, maar ik wil ook zo graag.....

Hopelijk wordt dit ons jaar dames, we gaan ervoor!

13. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Zeer herkenbaar! Hier is ook iedereen zwanger en bij vele was het ook nog niet eens gepland! Heel erg frustrerend..

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Lydia, wij zijn in onze vriendenkring ook de enige zonder kinderen en vriendinnen om mij heen zijn binnen een zucht en een scheet zwanger...

Omdat ik aldoor een knoop in mijn maag heb hierdoor,vieren wij onze verjaardag meestal niet...al die kinderen er steeds bij en steeds diezelfde vraag...

15. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Nou ik heb t ook weer ff moeilijk... sjees .. t jongt allemaal maar wat af! t gaat hier als konijnen! zon beetje iedereen word zwanger zelfs op tv hoor je het! soms wil ik het uitschreeuwen!
    Maar ja soms kan ik me er ook gewoon bij neerleggen dat het met ons ook goed komt! Wij zitten in ronde 5 dus valt reuze mee... ben ook erg druk met de bruiloft dus zal mn rust nog wel niet hebben gevonden..
    Ik hou moed!
    En jeetje mexicang je verjaardag niet vieren.. Is het dan ook niet zo dat je er dan evengoed mee geconfronteerd word doordat je het juist uit de weggaat? Het blijft moeilijk denk ik .. met of zonder je verjaardag!Sterkte voor alle meiden die het kunnen gebruiken en die zich net zo voelen als ik!

Liefs

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik heb hetzelfde gevoel.. iedereen om me heen lijkt zwanger, behalve wij..

veel meiden die ik nog ken van de middelbare school worden zelfs door de pil heen zwanger, de ander door een gescheurde condoom, noem maar op, terwijl het kind niet gewenst is, en ze het totaal niks kunnen bieden..

daar kan ik dan weer pissig om worden :evil:

hoop dat het bij iedereen snel raak mag zijn..

liefs Daantje

17. Agaath

Agaath Lid

28 dec 2008
    96
    0
    0
    Huisvrouw
    Veluwe
    Ben blij dat k niet de enige ben die er zo over denkt. Heb een mk gehad in juli en ben nu echt heel erg gefocust op zwanger worden. Om mij heen is zo'n beetje iedereen zwanger. Overal zie je dikke buiken :( En wat duurt een maand lang zeg! Vroeger had ik zo iets van: nu alweer ongesteld?

Hoop dat het deze maand 'raak' is + dat het blijft zitten! Heb al namen bedacht en weet al precies hoe k de babykamer ga inrichten :oops:

Jullie ook allemaal veel geluk!

18. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey,

hier in mijn omgeving ook wat zwangeren en net bevallen meiden. erg leuk allemaal en ben ook superblij voor ze. alleen gister hebben we te horen gekregen dat ik PCO heb dus moeten we in de mmm. vind het nu best moeilijk allemaal. 22 juni een mk gehad (ik slikte de pil en door de pil heen zwanger) en nu dat we gestopt zijn lukt het niet en heb ik PCO. komt er op mn werk ook nog s een collega naar me toe van: we hebben hier een nieuwe weddenschap: wie wordt er in 2009 het eerste zwanger doe je mee?

gggggrrrrrr

grtz suus

19. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    @Mexicang: Ja, erg hè... En dan moet je wel blij voor ze zijn, terwijl je ondertussen zo verdrietig als wat bent... We gaan ervoor dit jaar! ;)

Jee, wat kloten voor jullie dat het dan nu niet wil zeg, ook omdat het eerder wel zomaar ging...
    En aan de ene kant zullen je collega's het als gewoon 'leuk' bedoelen, wie het eerste zal zijn, maar voor jou lijkt me dat echt k*t...
    Zij weten waarschijnlijk niet dat je er mee zit?! Maar sterkte ermee en dit wordt ons jaar meid!

20. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik heb hetzelfde.
    Al onze vrienden verwachten in 2009 een kleintje. Volgende maand is de 1e uitgerekend en dan achter elkaar.
    Ik gun het ze allemaal van harte en ik ben ook echt blij voor ze. Maar ik wil zo graag dat het bij ons ook raak is.

Op m'n werk hebben ze (de mannen) ook een soort weddenschapje welke vrouw is als eerste zwanger (bij ons hebben de vrouwen nog geen kinderen maar de meeste mannen wel).
    Wordt daar af en toe gek van.

Deel Deze Pagina