Lijkt maar zo.. maar iedereen zwanger behalve wij!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angel26, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Medde meid... ik ben ook 37! net als liesben!
    En ja, ook ik heb even gedacht van:"hadden we niet eerder....?", maar weet je...het komt zoals het komt.
    Mijn man en ik besloten het binnen no time, erover gepraat, ook over het gevoel van 'laat zijn', maar kwamen al snel tot de conclusie dat het voor ons gewoon zo moet zijn!
    En wat liesben zegt.... je bent nog jong!

Medde, wel spannend, je kan over 1 dag testen. Wat denk je zelf?

Groetjes, mex

2. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Tis helemaal mis Angel. We zijn er achter dat mijn vriend translocatie heeft. Ik ben er helemaal stuk van en voel me alsof de grond onder ons is weggeslagen :cry: .

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Nicoletta, mag ik vragen wat translocatie is? Sterkte meid...
    X mex

4. Medde

Medde Lid

8 jan 2009
    55
    0
    0
    Meiden van 37; thanks! Ik ga ook even op het forum voor 35+ kijken en Mex: ik weet het niet; zoals gezegd: ik heb al 1,5 week heel pijnlijke borsten, ben licht ontvlambaar, nogal emotioneel en ik ben ook best moe. Ik ben 1 januari gestopt met roken; misschien ligt het daar wel aan (niet die borsten maar de rest....) zo lastig he, als je nooit zwanger besnt geweest; je weet niet hoe het voelt..... ik denk dat ik pas zondag ga testen als ik dan nog geen menstruatie heb....

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi, ja inderdaad...als je nog niet zwanger bent geweest, weet je ook niet hoe het voelt! En anderen kunnen je nog zo zeggen hoe het voelt en wat ze voelen, maar iedere vrouw ervaart het anders.
    Knap dat je tot zondag kunt wachten! Ik ga voor je duimen! Zou wel leuk zijn he?
    Zelf heb ik geen idee wat het wordt, na mijn ei is de hele cyclus anders dan de voorgaande keren,maar ja, het lijf doet wat ie wil. Ik hoop natuurlijk enorm op roze geluk,maar het enige wat dat gaat uitmaken is de test volgende week.
    Laat je het weten?
    Mex

6. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
  7. vlinder29

vlinder29 Lid

21 nov 2008
    55
    0
    0
    Goh wat erg Nicoletta heel veel sterkte!

gr Vlinder

8. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Dank je Vlinder!

9. liano

liano Actief lid

8 jan 2009
    120
    0
    0
    het is inderdaad waar! iedereen lijkt wel zwanger.. maar het is ook zo dat als je besluit om aan kinderen te beginnen, je meer er op gefocust bent.. net als je bepaalde studie wilt gaan doen!

het erge vind ik dan wel dat iemand van 18 zwanger is en zei 'ja wist niet als je condoom niet gebruikte, je zwanger kon worden..'! daar kan ik boos om worden..

maar goed meiden, we houden moed! bij ons gaat het ook gebeuren!

10. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Ik zag vandaag zelfs allerlei reclames met zwangeren! Van mooi beschilderde buiken tot reclames voor verloskundigen! Ooooohhh....als je het zo graag wilt.....duurt het iedere maand te lang!

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Nicoletta: jeetje wat een teleursteling! sterkte ermee...

@Tinkerbell: die reclames vielen mij gister ook op! ik dacht toen nog; is dit een teken? erg he?

ik werk met jongeren en wat mij opvalt is dat zij na een keer sexen ook overtijd zijn, denken zwanger te zijn etc. Dan denk ik wel eens van jemig, jullie zijn 14/15 jaar en hebben een baby nog niks te bieden.. jullie zijn zelf nog kinderen.

Ik denk nu ook wel eens: vroeger maakte ik me vet druk als ik een pil was vergeten in een strip of als een condoom scheurde, nu denk ik; nou daar had ik me dus toen ook niet zo druk over hoeven maken.

Als ik op hyves kijk ofzo en oud klasgenootjes opzoek ben ik echt 1 van de weinigen die nog niet een of meer kindjes heeft, maar goed ik ben ook de enige die gestudeerd heeft! Ben daar ook wel eens jaloers op, maar als ik niet had gestudeerd had ik mijn man ook nooit leren kennen.. :D

12. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    [quote="Muppet80]

Ik denk nu ook wel eens: vroeger maakte ik me vet druk als ik een pil was vergeten in een strip of als een condoom scheurde, nu denk ik; nou daar had ik me dus toen ook niet zo druk over hoeven maken.

Als ik op hyves kijk ofzo en oud klasgenootjes opzoek ben ik echt 1 van de weinigen die nog niet een of meer kindjes heeft, maar goed ik ben ook de enige die gestudeerd heeft! Ben daar ook wel eens jaloers op, maar als ik niet had gestudeerd had ik mijn man ook nooit leren kennen.. :D[/quote]

Ja, zo denk ik er dus ook helemaal over! En ik denk ook bij iedere zwangere of baby....is dat misschien een teken?! Op een gegeven moment kan je jezelf helemaal gek maken!

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @tinkerbell: ja raar wat het allemaal met je doet he?

14. Saskia01

Saskia01 Actief lid

4 jan 2009
    223
    0
    0
    Nou meiden ik had het vandaag weer op mijn werk. Blijkt dat er een collega door een ongelukje zwanger geworden is. Nu is het zo dat haar vriend het niet wil en haar nu dwingt om het weg te halen. Dat gaat ze nu ook doen. Ik kan hier echt niet tegen.

15. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Oh, vreselijk Saskia! Dat bedoelen we nou, soms is het zo oneerlijk. Maar ik weet nu wel dat als we ooit een kleine uk mogen krijgen dat het dan ECHT gewenst is (en hard voor gewerkt is hahahaha)

16. Saskia01

Saskia01 Actief lid

4 jan 2009
    223
    0
    0
    Ja dat is ook zo, maar het is zo oneerlijk wij werken met een groot team met zo goed als alleen maar meiden. Waaronder er ook 1 zit die ontzettend graag kids zou willen maar die ze zelf niet kan krijgen. Nou die hoorde dat dus ook en die zat echt te janken en dat doet me echt pijn. Dat iemand het zo graag wilt en dat die er maar mee moet leven dat ze nooit een kind van haar zelf ter wereld kan zetten en dat dan zo'n domme .... dan ongewenst zwanger raakt en het dan weghaalt.

17. liano

liano Actief lid

8 jan 2009
    120
    0
    0
    zoals ik al zei denk ik toch dat het te maken heeft met de periode waarin je zit! maar het is wel irritant!

@saskia, wat erg dat die collega het weg laat halen.. jij wilt het graag en ander maakt het 'kapot'!

maar we blijven hopen!

18. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Oooooo wat erg! Ik zou me niet eens kunnen bedwingen en roepen "geef het dan maar aan mij!". En dan meen ik het nog serieus ook :cry: .

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Vre-se-lijk! Echt, dat is het laatste wat ik, wat jij, wat wij willen horen! Dit vind ik zo enorm oneerlijk. Sommigen zijn zo verschrikkelijk lang bezig, willen zo graag en dat lukt niet. En bij anderen is het zo gepiept en een ongelukje, maar niet welkom.... Zoek dan iemand bij wie de kleine wel welkom is!

20. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Nicoletta! wat lees ik nu... schrik ik van.. Wat erg meid! Ik heb dat artikel gelezen, das echt heftig!
    En ja wat nu... kan me voorstellen dat de vragen boven je hoofd en die van je man uitstijgen! Nou heel veel sterkte.. en als je wat kwijt wil wij zijn dr altijd..!Dikke knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina