Wat vinden jullie van de 14e Feb Valentijnsdag? Doen jullie iets speciaals of hebben jullie er niks mee. Voor mij persoonlijk heeft deze dag wel iets en doe ik dan ook graag iets speciaals voor mijn geliefde zoals extra heerlijk koken /een romantische avond er van maken met een lieve, kleine attentie. Ben erg benieuwd hoe jullie deze dag ervaren of dat het jullie niks zegt.
Twee dagen ervoor is belangrijker voor ons We zijn op 12 augustus samen gekomen, en straks op 12 februari dan gaan we een partnerschapregistratie aan. 14 februari zegt me helemaal niks en ik heb er nog nooit aan gedaan.
Wij doen er helemaal niets aan! vind het niet nodig om speciaal op die dag iets te doen. We hebben onze verjaardagen en trouwdag om iets speciaals te doen voor elkaar. En spontaan op een andere datum is net zo leuk.
voor mij is 24 februari belangrijk mijn trouwdag en 3 december want toen is onze dochter geboren! het is alleen maar geldklopperij.
Ik vind het een commercieel iets, wij doen er nooit iets aan! Onze belangrijkste dagen zijn: 4 augustus (onze trouwdag) en 5 oktober (is onze kleine geboren), verder natuurlijk onze verjaardagen! liefs,misspuma
Voor mensen die al een speciale dag hebben begrijp ik dat ze liever die dag als mooie dag gebruiken (trouwdag, verloving, partnerregistratie), maar wij hebben helemaal nog geen andere speciale dag en dat vind ik wel erg jammer! Ik vind het wel leuk een speciale dag, maar m'n partner vind Valentijnsdag ook een commercieele dag en heeft zelfs een afspraak s avonds staan ivm werk Niks aan te doen.
Vind het voor de winkeliers ! Wij houden elke dag van elkaar en doen elke dag lief en speciaal tegen elkaar
Niet lullig bedoeld maar ik vind Valentijnsdag 1 van de meest onromantische dagen van het jaar . Wij vieren het dus ook nooit tot grote vreugde van mijn vriend. Die vergat nl. altijd dat het Valentijnsdag was toen hij nog met z'n ex was en kreeg die dag ALTIJD ruzie omdat hij het was vergeten. Romantische manier om je Valentijnsdag te vieren. Wel vieren we ons jubileum elk jaar met een dineetje ofzo.
Ik vind het commerciƫle geldtrekkerij! Op andere dagen in het jaar vind ik het veel belangrijker om elkaar nog eens duidelijk te maken hoe belangrijk we de ander vinden. Tevens vind ik een bloemetje, cadeautje ofzo veel leuker als het onverwacht is.. dus niet op een geprikte datum.
Ik vind het commercieel gelul en doe er niet aan mee, maar wij hebben wel altijd een efestje met valentijn, want dan is mijn oudste jarig!
Ik vind het geldklopperij, tis alleen goed voor de winkeliers! Alles is ineens dubbel zo duur als anders! Af en toe kopen we een zomaar-cadeautje voor elkaar. Ik vind niet dat daar speciaal een dag voor hoeft te zijn. Alhoewel ik het vroeger wel leuk vond om op de 14e kaartjes te krijgen...
Dit jaar valt valentijnsdag precies in mijn vruchtbare periode dus het wordt bij ons een heel romantisch avondje (weekje)
wij gaan iets heel speciaals doen met valentijnsdag. 12 feb dan hebben wij onze 20 weken echo, we hebben het volgende afgesproken. ( en iedereen gaat mij waarschijnlijk voor gek verklaren ) We willen het geslacht weten maar gaan dat op een apparte manier doen. Tijdens de echo geven wij aan dat we het geslacht willen weten MAAR....... dat ze het op die dag alleen aan mijn man kenbaar mag maken. Ik moet het dan even 2 dagen uitzingen en dan op 14 feb geeft mijn man mij een valentijnskado met daarin iets blauws of roze dus een hele verassing voor mij en ik vind het een geweldig leuk idee. Als man lief zijn mond kan houden voor twee dagen tenminste. Ik vind het spannend en ik vind het belangerijkste om te horen met de 20 weken echo of ons kindje gezond is dus als ik dat heb gehoord wil ik dolgraag nog twee dagen wachten om me te laten verassen Ja ik weet het we zijn een heeeeeel erg gestoord stel, ik hoor ook niet voor niets bij de aso club
Ik vind valentijsdag een commerciele toestand waar vooral winkeliers een lsaatje uit proberen te slaan.Dit jaar is echter de enige keer dat ik een uitzondering maak: die dag is namelijk mijn meest vruchtbare dag :-D. Geklust zal er dus zeker worden!
Voor het eerst heb ik voor de eerste stelling gekozen....ik verklaar me nader: Op 14 feb. hebben mijn man ik elkaar leren kennen...dat is opzich wel bijzonder toch Dit jaar hebben we misschien de punctie (IVF) op deze dag. Het is niet de eerste, dus hopelijk wel de laatste. Het zou fantastisch zijn als de eitjes op deze dag werden verkregen en een mooie beebje zouden gaan worden.....zoetsappig he! Onze Valentijnsdag is dit jaar dus misschien in het ziekenhuis Elmo