Ha mama's, We hebben nog een lijstje met namen voor onze babyboy en deze staan er ook op. Ik ben benieuwd welke jullie zouden kiezen en waarom. bedankt!!
Thijmen. Ik hou van wat langere namen.. en daarnaast vind ik Thijn een beetje lijken op tijm en dat vind ik dan weer niks.
Thijn leuk maar dan wel als Tijn. Thijmen vind ik beetje soort van sloom. Zie dan heel suf sloom persoon voor me ( Sorry voor alle Thijmen mama's )
Ik ken heeeeeeeel veel Thijmens, dus daarom zou het niet mijn keuze zijn. De naam opzich is prima. Thijn zou ik schrijven als Tijn. Voor de originaliteit ken ik ook een Thij of Tij en een Thije. Wellicht kun je daar nog iets mee.
Lastig! Ik vind Thijmen een prima naam maar hoor hem zoveel. Tijn vind ik leuker dan Thijn. Wat vlotter.
Ik vind ze op zich allebei leuk, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar Thijmen. Thijn ken ik namelijk ook als achternaam dus dat vind ik dan toch een tikkie gek staan altijd. Bovendien twijfel ik bij deze naam of ik die h nu juist wel of niet mooi vind staan (Thijn of Tijn). Bij Thijmen hóórt ie gewoon voor mijn gevoel en nu ik het net zo opschreef heb ik dat bij Thijn dus niet (zou dus eerder voor Tijn kiezen dan). "Mis" ook nog eens iets. Doet me namelijk denken aan Martijn. Daarnaast hou ik van langere namen èn natuurnamen, dus ja, echt Thijmen voor mij Edit: voorgestelde Thije doet mij denken aan Teije. Op deze manier geschreven vind ik die ook erg leuk en goed in jullie rijtje passen Ik ken trouwens 2 Thijmens (net 7 en net 2) en 2 Tijnen (in exact dezelfde leeftijden).
Bij Tijn zonder h denk ik eerder aan een afkorting van een andere naam. Het schijnt dat prinses Beatrix haar zoon Constantijn ook Tijn noemt...
Ik ken echt veel te veel Thijmens, dus ik ga zeker voor Thijn! Al vind ik Tijn nog iets leuker, maar Thijn is ook gewoon ok.