Hoi hoi, Ik ben in verwachting van mijn tweede kindje. We hebben al een dochter Mila en krijgen er een zoontje bij. Alleen met het vinden van een leuke naam hebben we moeite! We zijn op zoek naar iets korts ( net als Mila ) en wat ook nog een beetje leuk klinkt bij Mila. Hebben jullie leuke ideeën? Alvast bedankt!!
Mila & Bram Mila & Duuk Mila & Mees Mila & Tijn Mila & Thom Mila & Cas Mila & Bas Mila & Brent Mila & Daan Mila & Lucas Mila & Joris
Mila en Guus Mila en Mats Mila en Mattiz Mila en Lias Mila en Nisse Mila en Daan Mila en Bram Mila en Cas Mila en Tars Mila en Jur Mila en Nand Mila en Nathan Mila en Sten Mila en Bent Mila en Nilo Mila en Arto Mila en Neo Mila en Cis Mila en Tibo Mila en Yaro Mila en Otis Mila en Otto Mila en Thijn Mila en Briek Mila en Toon Oooh, er passen zoveel namen bij Mila. Ik zou niet kunnen kiezen.... Succes, Emilie
aaron boaz bayron bram boris cay kjeld daan deacon devin duncan dustin eloy egon ferry ivan ivar iloy Joris jano jari kasper kevin koert lenn morris menno mats lucas nando nino owen patrick quinten quinn / quint ray ralf robin robijn sem stan scot sam silvester twan toby timo vince wessel xavi
Wellicht dubbel, want ik heb niet alles gezelzen, maar dit vind ik leuk: Otis, Hugo, Luka, Ruben, Timo, Cas, Lard, Xem, Roan, Jorn, Stan, Jens, Raf, Boris, Loek, Siem, Noam, Tygo
Super bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik zie een aantal namen tussen die ik zelf ook erg leuk vind. Ook een aantal namen die al binnen de familie/vrienden kring zijn. Zoals Owen, Duke, Daan, Jari of Dani, Naud of Maud en Mees vind ik ook leuk maar we kennen ook al iemand met die naam. Mase kan mssn ook wel maar dan moet hij altijd zijn naam spellen..Het liefst zou ik toch een Hollandse naam willen met ook vier letters. Maar toch blijft Vince ook wel erg leuk! Moeilijk moeilijk moeilijk!! Helaas nog geen naam die eruit knalt.. Een meiden naam vond ik toch wel makkelijker. In het verleden hebben we altijd gezegd dat we onze zoon Rigo zouden noemen. Maar op een of andere manier twijfel ik daar toch over..Ben er nog niet uit helaas...
Dave vind ik leuker, idd vins/vinz. hugo joep jarno 5 letters mijn zoon heet zo vind het dus een super naam