lijkt net of de baby eruit komt

Discussion in 'Zwangerschap' started by feeke, Nov 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. feeke

feeke Lid

Oct 13, 2008
    18
    0
    0
    kapster
    hoi

misschien een hele stomme vraag hoor maar ik heb al een week het idee dat de baby er bijna uitkomt tenminste zo voelt het maakt niet uit of ik loop fiets of gewoon stilzit echt een raar gevoel. gelukkig valt het er niet zomaar uit;) maar vind het toch een raar en vooral irri gevoel. hij is toch al wel een paar weken ingedaald dus daar ligt het niet aan ben 36 weken zwanger herkent iemand dit?

2. acnaib

acnaib Bekend lid

May 19, 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik heb dat gevoel ook wel eens en nog steeds!
    Alsof ik bij een nies de kleine er zo uit zou kunnen laten schieten!
    Toen dacht ik ook echt dat het al helemaal klaar lag voor de start. helaas was dit laatste niet het geval! Het lag al wel ingedaald maar nog niet ver genoeg!
    dat gevoel komt echt doordat het op de bekken drukt en wil dus helemaal niks zeggen!
    Een raar gevoel is het wel!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Btekend vaak gewoon dat je baby ingedaald is. Sommigen beschrijven het ook als het gevoel dat je een bowlingbal tussen je benen hebt

4. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Ik heb het ook gehad in de zwangerschap van mijn dochter.
    Dan liep ik in de stad en had ik echt het gevoel dat als ik mijn benen niet bij elkaar hield ze er zo uit zou vallen, daar liep ik dan door de stad heen hele kleine stapjes te nemen haha maar dat kwam omdat ze al helemaal ingedaald lag
    Nu nog geen last van, maar kleine ligt ook nog alles behalve ingedaald

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Klinkt heel bekend, ik heb dat ook sinds een paar weken.

Share This Page