Mensen ik maak me toch wel even flink zorgen nu. Heb al een paar keer rozeverlies gehad bij het afvegen, niks bijzonders. Maar net was het best wel veel ineens en er zat een klein stolseltje in van 2 bij 2mm ofzo..... Eng idee. Heb de VK gebeld (alleen bereikbaar voor dringende dingen vandaag maar toch maar gedaan) en die reageerde begripvol en komt straks over 1,5 uur ongeveer langs om het hartje te beluisteren. Wat gaan er toch allemaal rottige gedachten door je hoofd heen he als je zoiets hebt....
Ik heb dat ook gehad en er is nooit een oorzaak voor gevonden. Wel ligt mijn placenta erg laag dat kan bij jou ook het geval. Succes
Oh bah zeg.. kan me je zorgen goed voorstellen.. misschien goed bericht.. ik had t met lisa ook 17 wk.. ook stolseltje.. was niks bijzonders.. heb inwendige echo gehad in het zh.. omdat er ook helderbloed bij zat...ze hebben niets kunnen vinden.. met 32 week nog een keer.. weer gekeken.. niks bijzonders te zien.. Ik duim dat t in orde is meid... knuffie
Meid snap dat je schrikt. Ik heb het ook gehad was niets aan de hand Iederen kan wel wat bloed verliezen en ook stolsels
Hee, bedankt voor de lieve reacties! Ze is geweest en alles was goed! Hartje gehoord en kleine horen en voelen schoppen (reageerde op de dopler!). Ze was heel begripvol en vond het echt niet erg dat ik gebeld had.