Ons dochtertje poepte standaard smorgens bij de fles en savonds bij de eenaarlaatste fles. Maar sinds ik de jbpm van kv heb geprobeerd 1 dag, kon ze niet meer poepen. Nu ben ik helemaal gestopt met de jbpm en nu heeft ze gister gepoept overdag, en vroeg op de avond zat er een klein beetje in haar luier en laat op de avond zat er een klein beetje in haar luier en nu net nu ik bij de tandarts ben geweest ook weer een flinke luier. Dus ik hoop dat ze er vanaf is, dat nu alles weer beter gaat.
Hier helpt de infacol inmiddels al een aardig eind om de ontlasting gemakkelijker te laten verlopen, dus mocht je toch terug moeten op JBPM, dan zou je dat er ook bij kunnen proberen om de verstopping tegen te gaan.
Mijn meisje heeft precies hetzelfde gehad. Wij deden in het begin ook af en toe de thermometer er even in, maar de ha zei ook dat je dat niet elke keer kan doen. We zijn daar ook mee gestopt (al hielp dat meestal wel). Bij haar was het de hele dag door persen en ze leek er ook last van te hebben. De ha zei dat je het vanonderen wel zachtjes mag masseren zodat ze weet waar ze naartoe moet persen. Dat hielp hier heel soms. Nu is ze inmiddels ruim 3 maanden en is ze nog wel eens een paar minuten aan het persen, maar ze poept nu iedere dag helemaal zelf lekker de pamper vol