Welke goedkope buggy

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Saar22, Dec 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Aangezien we een klein budget hebben, ben ik aan het kijken naar een goedkope buggy. Als ik in het duurdere segment kijk, spreekt ons de maclaren quest erg aan, maar die is nogal prijzig (ook op marktplaats). Ik wil graag een buggy die in meerdere standen naar liggend kan. Ook moet'ie op de fiets kunnen. Bij de babydump zag ik de Qute-Q-go buggy á 39 euro en de X-adventure buggy Axio á 49 euro. Bij de prenatal is ook een buggy á 49 euro. Hebben jullie enige ervaring met 1 van deze buggies? Of nog een andere tip voor een goedkope buggy?

2. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Tip: ga naar de winkel, neem je kleine mee. Zet de kleine in de buggy en loop er een rondje mee door de winkel.

De een vind het ene merk goed, de ander een ander merk. Zonder kind erin kunnen ze heerlijk lopen, met kind erin waardeloos, of andersom. Dus lekker uitproberen.

Mijn schoonouders hebben er 1 van x-adventure volgensmij, weet niet welk type. Ik kan er niet mee lopen. Stuurt zwaar, en loop steeds met mijn voeten tegen de buggy aan te schoppen.

Ik heb wel ook goede verhalen over een kruidvat buggy gehoord.

Share This Page