Gistermiddag kreeg ik ineens het gevoel alsof ik een blaasontsteking zou hebben. Heel veel plassen kleine beetjes terwijl je het gevoel hebt dat je zo nodig moet dat je het niet kan ophouden. Het plassen deed zelfs zo zeer "Krampachtig gevoel" dat ik op mijn tanden moest bijten om de pijn weg te drukken. Ook zeurt mijn onderrug wat. Zouden dit klachten van een innesteling kunnen zijn. Vanmorgen zijn de pijn klachten een heel stuk minder, maar moet nog wel veel plassen. 16 Juni zou mijn NOD dag moeten zijn.
Hmm, altijd zo lastig he, dat alle kwaaltjes die met zwangerschap te maken kunnen hebben ook op andere dingen (blaasontstekking, ongie, enz.) lijken. Maar het zou heel goed kunnen hoor! Spannend, spannend. Ben benieuwd naar je nod. liefs mara
Als je echt veel pijn hebt bij het plassen, denk ik echt dat je een blaasontsteking hebt! Dat betekent natuurlijk niet dat je geen innesteling hebt gehad (ik voelde niks van de innesteling). Als je toevallig een antibioticakuur krijgt ervoor, wel even melden dat je misschien zwanger bent, dan houden ze rekening met het soort antibiotica.
Heb geen branderig gevoel bij het plassen en het is vandaag gelukkig al een stuk minder. Ben dus ook nog niet bij de huisarts geweest.