Dag meiden! Wellicht dat jullie me kunnen helpen want zoals jullie misschien wel weten kan je lichaam je behoorlijk voor de gek houden. Eerst mijn situatie met mijn pil. Op 22-5 moest ik mijn laatste pil slikken voor mijn menstruatie maar deze heb ik doorgeslikt, echter in dat weekend 24/25-5 ben ik deze vergeten en paar dagen daarna ook. Zaterdag 31-5 kreeg ik 's middags last van een klein beetje bruine afscheiding gepaard met onderbuikpijn..ongesteldheidsbuikpijn. Diezelfde avond nog beroerd geworden, rillingen en weer ontzettend warm..dit hield aan tot gisteren..alles wijst op griep en nu ben ik er wel weer bovenop, maar van het volgende heb ik nog last; - onderbuikpijn..licht steken - grote aders ( blauw ) bij mijn borsten rondom mijn tepels - enigszin veranderende tepels qua kleur licht en dan weer donker..gepaard met wat bobbeltjes - afgelopen 2 nachten niet goed kunnen slapen, afelopen nacht rommelige darmen gepaard met steken in onderbuik - veel plassen maar dat deed ik naar mijn gevoel al - droge prikkende ogen Ik wil mezelf niet voor de gek houden maar ik blijf er maar aandenken of ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn, tegelijkertijd denk ik dat ik dit misschien ook allemaal kan hebben omdat ik de pil heb doorgeslikt..maar ik heb tussentijds nog NOOIT die bruinachtige afscheiding gehad. Hoelanger ik ook naar mijn borsten kijken des te anders ze worden..ik maak mezelf gewoon helemaal gek met de mogelijkheid. Wie o wie kan mij van mijn roze wolk aftrappen ..of juist niet. Gr.
nee nog geen test gedaan, wil mezelf ook niet gek maken..alleen tja dat doe ik nu toch wel een beetje.. Wanneer zou je zo'n test kunnen doen, kan ik niet beter wachten tot ik ongesteld moet worden?
misschien kan je beter je huisarts bellen. want als je wel zwanger bent is het niet heel handig als je de pil doorslikt.