Lijkt wel of de baby staat in mn buik! AU!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Meisje1982, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje1982

Meisje1982 Actief lid

5 jan 2010
    257
    0
    0
    Hey meiden ik heb zo iets raars...tenminste dat lijkt t voor mij. Mijn oontje lag vanaf 25 weken in onvolkomen stuit maar nu lijkt t wel of de kleine meid gewoon staat. Wordt zo hard in mn kruis (van binnen dan) en onderrug geschopt.. wordt er soms gewoon naar van. Hebben jullie dit ook wel eens gehad... ik heb dit al een paar dagen.

2. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Hoi meisje...

Ik herken het niet helemaal, maar met 24 weken kan je kindje nog heel goed draaien e.d. Heb wel gemerkt dat hij inderdaad soms een trap naar beneden gaf waardoor ik het voelde in mijn vagina, maar dat was alleen een trap. Heel goed te herkennen. Als je nou een constante pijn voelt is het misschien wel verstandig om de verloskundige te raadplegen.

3. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    Ja, hier ook. Echt een ontzettend rotgevoel voelt inmiddels ook aan of ik van beneden bont en blauw ben getrapt. :D Ons kindje ligt ook nog steeds in stuit maar dan met de voetjes naar beneden, volgens de gyn ook daardoor steeds het gevoel alsof ie rechtop wil gaan staan want draaien wordt natuurlijk steeds moeilijker. Morgen opnieuw groeiecho en misschien draaipoging, hoop dat die gaat lukken want het zou de druk van onderen wel wat wegnemen voorlopig.

Deel Deze Pagina