hoi meiden, ik laat me enigszins op de kast jagen door een topic over meer misselijkheid in je tweede zwangerschap daarom hier een topic om me ff moed in te praten wie was er tijdens haar tweede zwangerschap juist minder beroerd? groetjes
tot nu toe ben ik minder beroerd en vanochtend een goede echo met hartactie gehad Zeg nooit nooit, maar voorlopig zit het goed. Ik heb bij de eerste de hele zwangerschap boven de wc gehangen en nu wel een zeurderig gevoel maar echt niet kotsmisselijk. Wel ben ik veeeeel moeier dan bij de eerste.
Ik ben zowel bij de eerst als bij de tweede zwangerschap niet misselijk geweest, nu bij de 3e heel misselijk. Het zegt niets hoor.
ik was van mn dochter ook altijd zo misselijk smorgens als ik van bed af kwam. nu ben ik weer zwanger maar totaal anders alleen heel moe en af en toe maagzuur mischien ander geslacht??!!
Bij mijn laatste zwangerschap echt totaal geen kwaaltjes gehad. Niet misselijk, geen gevoelige borsten enz. Alleen aan mijn steeds groter groeiende buik zag ik dat ik zwanger was Bij mijn vorige twee zwangerschappen eigenlijk wel allerlei kwaaltjes gehad, maar ook deze zwangerschappen waren heel verschillend qua kwaaltjes. Het zegt dus echt helemaal niks.
Haha ach meis ik was bij de eerste kotsmisselijk en nu dacht ik waarom ben ik nu niet misselijk, was ik maar misselijk! Binnen een week (rond 5/6 weken) was ik elke dag heel de dag door misselijk, alles kwam er weer uit. Nog steeds soms. Of je hebt het nog niet of je krijgt het gelukkig niet.
Ik weet o ok inderdaad dat verhalen van jullie mij geen garanties geven, maar dan kan ik me nog ff voorhouden dat het ook een goede zwangerschap kan worden ben gewoon bang om me straks op mn nieuwe baan ziek te moeten melden of daar hondsberoerd rond te lopen (zie topic: half feb nwe baan net zwanger)..
Hier was het iets minder erg volgens mij behalve de momenten dat ik er midden in zat, dan vond ik het vreselijk. Bij de oudste was ik 12 weken lang zo'n beetje de hele dag misselijk, s morgens overgeven. Alleen s avonds was ik er weer een beetje. Nu was ik overdag wat weeëig, misselijk als ik moe werd en vanaf s middags rond 3 uur werd het steeds wat minder en s avonds en begin nacht flink misselijk. 1x overgegeven s morgens omdat ik ging douchen zonder te eten. Bij dochter moest ik eten voor ik van bed ging nu kon ik rustig beneden gaan, eten en rustig opstarten. Bij beide zwangerschappen moe. 1e zwangerschap hele pijnlijke borsten, nu praktisch niet.
Ik! Bij dochter tot 22 weken misselijk en spugen, nu bij 13 weken gaat t al heel goed. Zit nu wel eerder in ziektewet ivm misselijkheid en dat heeft me goed gedaan. Bij de 1e ging 't nl pas over toen ik rustiger aan ging doen en dus minder werken ( werk in de zorg, moest spugen van alle vieze geurtjes... )
Bij de eerste ben ik tot 16 weken super misselijk geweest. De hele dag door. Bij de tweede is het later begonnen en eerder gestopt. Uiteindelijk maar een week of 4 a 5 super ziek geweest, tussen week 8 en 12 ongeveer. Vóór week 8 was ik af en toe wel misselijk als ik honger had o.i.d., maar niet de hele dag door.
Bij mijn eerste zwangerschap vrijwel nergens last van gehad (jongetje), en nu van week 6 t/m week 9 erg beroerd geweest. Deze keer ben ik zwanger van een meisje, dus het bakerpraatje lijkt bij mij toch op te gaan, haha! Verder trouwens weer een zorgeloze zwangerschap, maar op het moment dat ik zo misselijk was dacht ik echt: "Nou, er komt dus zeker weten nooit meer een derde!" Ik kan je dus helaas niet geruststellen...
Eerste zwangerschap misselijk en moe. Tweede zwangerschap nergens last van gehad nu nog erger misselijk dan bij de eerste.. Vooral niet iets om je zorgen te maken
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik de hele zwangerschap kotsmisselijk geweest. Tot op de oparatietafel moeten overgeven, tijdens de keizersnee. Kind eruit en nergens meer last van. Deze zwangerschap tot een week of 14 misselijk. Af en toe overgeven. Maar een paar kwaaltjes gehad. Nu geef ik af en toe weer over omdat er een paar dikke billen in mijn maag liggen
bij de eerste was ik strond misselijk, nu bij de tweede minimaal en hoef gelukkig niet te spugen. Soms een wat misselijkmakend gevoel als ik nog moet eten.
Twee zwangerschappen eigenlijk niet misselijk geweest, wel moe. En toch twee gezonde dames rondlopen.