Moe, moe, moe, moe.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jannn, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ha meiden,

Wie heeft er ook zo'n last van vermoeidheid gehad en vanaf wanneer ging dat over? Ik las dat je rond ongeveer 13 weken erg veel energie krijgt is dat zo?

Liefs

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hoihoi,

dat verschilt ook weer per persoon hoor of het overgaat maar over het algemeen ga je je vanaf week 13 beter voelen inderdaad, ik was ook heel erg moe, ik ben nu nog niet energiek moet ik zeggen maar wel minder moe dan 2 weken geleden. dus er is hoop! :):)

liefs

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben van week 6 tot en met week 10 vreselijk moe geweest, daarna ging het per week steeds beter.
    Maar nu ben ik bijna 26 weken, en heeft de vermoeidheid weer in alle hevigheid toegeslagen, al is het nu niet echt slaperigheid, maar meer gewoon een uitgeput gevoel. Dus geniet van die tussenperiode, zou ik zeggen :)

4. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik ben echt vreselijk moe geweest tot een week of 15...ben nu nog wel snel moe en als Sophie gaat slapen s'middags ga ik ook even plat...maar s'avonds kan ik wel iets later na mijn bed gaan als in het begin,toen viel ik om 20.00 echt in slaap....

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik was ook vreselijk moe in het begin, en eerlijk gezegd ben ik nog steeds zo moe! ;)

Maar vaak hoor je toch dat het na de eerste 14 weken beter wordt!

6. lollifant84

lollifant84 Actief lid

12 aug 2008
    131
    0
    0
    verschilt idd per persoon. Ik ben nog steeds erg moe ben al 14 weken zwanger. Ik hoop dat het bij mij snel over zal gaan.

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik ben nog steeds moe :(

8. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Met 13 weken? Het kan wel zo zijn, want ik voel me vandaag opeens minder moe....

Liefs Jeanney

9. SeRa24

SeRa24 Actief lid

10 okt 2008
    248
    0
    0
    ondanks ik er al twee heb rondhuppelen valt het overdag met de vermoeidheid wel mee, alleen lig ik er s avonds rond half 9 in bed, dus dan breekt het toch wel op

10. Carla78

Carla78 Actief lid

14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    was na week 15 minder moe en nu bij 34 weken ben ik weer net zo moe

11. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik was in het begin ook ontzettend moe (en misselijk daardoor) en kon me amper bewegen, een stuk lopen was eigenlijk al teveel moeite. Na een week of 15 ging dit wel iets beter maar ik ben nog steeds snel moe, maar wel een ander soort vermoeidheid. Al kan ik nog steeds geen hele middag winkelen bijvoorbeeld. De afgelopen paar weken merk ik nu ook dat ik 's avonds al rond 8 uur zo moe ben dat ik het liefst naar bed zou gaan. Ik heb dus helaas nog geen energieke periode gehad :(

12. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

In het begin was ik ook erg moe, overdag kon ik de dagen op mijn werk amper volhouden.
    Nu gaat het iets beter, op het werk kan ik het volhouden, maar 's avonds thuis ben ik helemaal uitgeput zo moeeee

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik was vanaf het begin tot eigenlijk een dikke week geleden ook alleen maar moe, moe, moe, maar het wordt beter!

14. lovelybaby

lovelybaby Actief lid

30 sep 2008
    115
    0
    0
    verpleeging
    ede
    ik ben ook ontzettend moe geweest, maar slik nu floradix, en daar krijg je echt meer energie van!

ik had ook een hele andere vermoeidheid, ik kon bijvoorbeeld niet slapen, maar als ik lag voelde ik me het ''best''....

Nu gaat het wat beter door de floradix,maar ben nog wel erg moe hoor.
    winkelen gaat bij mij ook zeer moeizaam..en een verjaardag kost me ook zoveel moeite...

zucht...het is wat die hormoontjes

15. spacey

spacey Lid

29 jan 2008
    81
    0
    0
    account-manager
    geldrop
    Goh kan het zoalng gaan duren? Ik ben ook erg moe, manlief heeft weinig aan me maar meestel lig ik ook tussen 9 en half tien in bed en dan rek ik het nog! soms zit ik al te puffen om 8 uur....hahah! Verder ben ik weinig misselijk gelukkig! af en toe overvalt het me ineens als ik dan iets eet is het over. wel heb erg snel honger, meestal eten we rond een uurtje of 6a7 als ik dan om 9.30 naar bed ga begint me maag alweer te rommelen, en s'morgens moet ik voor 8.00 eten anders wordt ik wel misselijk van de honger. Maar de moeheid is echt exstreem, ben heel de dag futloos en zelfs praten is teveel (niet echt handig als je accountmanager bent haha) Hebben jullie ook wel eens dat je controleerd of je symptonen nog hebt? Ik heb het nu heel erg omdat ik al alles heb meegemaakt wat fout kan gaan, ik vind het echt spannend!

16. spacey

spacey Lid

29 jan 2008
    81
    0
    0
    account-manager
    geldrop
    OO nog een vraagje..........hebben jullie daar ook last van gehad? Ik heb momenteel steeds last van een soort steken onder de navel komt jullie dat bekend voor?

Deel Deze Pagina