Echo, 10 weken zwanger.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angela Diane, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Hallo allemaal....

    Afgelopen week hebben wij een hele vervelende week gehad en er lijkt geen eind aan te komen. :(
    We weten nu nog beter dat we echt moeten genieten van alle mooie kleine dingen om ons heen want het kan zo in een keer allemaal omdraaien en zelfs afgelopen zijn.: :(

    Maar goed even terug naar de topic.

    Zoals velen al weten zijn we in verwachting geraakt na IUI. Het was deze keer meteen bij de eerste poging raak.
    Normaal is het zo dat als je zwanger raakt je nog 1 controle echo krijgt bij een week of 7, en dat je dan gewoon naar een verloskundige gaat. (dit omdat we niet om medische redenen IUI hadden). Nu mochten we nog 1 keer terug komen en dat was gisteren. Precies 10 weken zwanger. De echo was heel leuk, alles zit er al op en aan. je ziet zelfs een piep klein voetje. We hebben een foto-tje in ons album gezet, zodat jullie hem of haar ook kunnen bewonderen. Je zag het hartje kloppen en hem/haar al bewegen.
    Nu voor de derde keer blijft het gewoon nog steeds heel bijzonder, echt een wonder :D

    We genieten er met het hele gezin van en het is ook leuk om te zien hoe onze jongens er mee omgaan.

    Groetjes van Angela en Diane
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Leuk zeg! het is wel een hele duidelijke echo zeg!!

    Fijn dat het goed gaat!

    Groetjes
     
  3. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo dat is goed te zien!
    Mooi hoor!
    Geniet maar lekker van dit wondertje!
     
  4. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Een hele mooie echo zeg. :D
     
  5. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dus de jongens zijn er helemaal blij mee?!
     
  6. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Hoi Keejbie,

    Yep de jongens vinden het heel erg leuk. Ze gaan er heel verschillend mee om. Mees (3) Is heel lief en komt steeds met een knuffel koe naar de buik vanAngela en zegt steeds dat vindt de baby leuk hoor en Jelle (6) is heel praktisch bezig. Is vanalles aan het verzinnen wat we moeten gaan kopen.

    gr. Diane
     
  7. lisacar

    lisacar Actief lid

    Fantastisch zeg ! En inderdaad wat een duidelijke en mooie foto van jullie kleintje. Wat moet dat een mooi moment voor jullie geweest zijn.

    Ik ben erg benieuwd en ook wel nerveus. Ik mag ook volgende week voor een echo en ben dan 10 weken. Weet nu dus al een beetje wat ik mag verwachten....
     
  8. flappie

    flappie Bekend lid

    20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Mooi hoor! Had ook een echo met 10 weken, maar was lang zo duidelijk niet! Zal eens wat foto's proberen op internet te zetten ;) En nu lekker genieten maar.

    XXX

    Hester
     
  9. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha echt geweldig hoe kleine kinderen erop reageren he!

    Ik heb dan een neefje van 3 en aangezien me zus weer is gaan werken pas ik zo af en toe op hem en me nichtje van 11 maanden.

    Mijn neefje reageerd er ook zo leuk op. Als die komt pakt hij speelgoed voor de baby in de buik waarop ik dan zeg kan de baby toch nog niet mee spelen. Daar wilt ie helemaal niets van weten!

    En hij loopt de hele tijd me buik te kussen. Zo lieff hehehe

    Leuk dat de oudste mee helpt te denken met wat je nodig kan hebben!Vergeet je zo niet welke dingen je nodig hebt hahaha ;)
     
  10. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Hoi,

    De echo is misschien zo duidelijk omdat het nog een inwendige echo was. Ik weet niet of ze dat met 10 weken altijd doen. maar de vertiliteitarts heeft alleen zo'n ding staan voor inwendige echo's.

    gr diane
     
  11. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe inwendig is ook zo fijn :s
     
  12. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    maar het resultaat is er dan ook naar. Het is een echo uit een boekje, zo goed en duidelijk.
    Gefeliciteerd!
     
  13. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Fijn dat alles goed gaat, en wat een prachtige foto van de echo !!
    En het is toch heerlijk dat de kids er ook zo van genieten, hartstikke mooi !!

    groetjes
    celiene
     
  14. flappie

    flappie Bekend lid

    20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Hoi Diane.

    Ik had een uitwendige echo, vandaar dus. Maar... 1 maart mogen we voor de pretecho, dus dan zal ik vast een paar leuke kiekjes hebben!

    XXX
    Hester
     
  15. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Wat een Duidelijk Echo! Heel mooi

    Geniet ervan

    gr. cassandra
     
  16. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Mooi zeg, geniet er maar van!

    Liefs Angela.
     

Deel Deze Pagina