Dag dames, ik ging vanavond (ruim twee weken na bevalling) even met een spiegeltje op inspectie aan de onderkant vanwege mijn knip. Maar wat me opviel: het lijkt wel alsof mijn vagina 'open staat'! Is dat normaal? Ik schrok me rot. Normaal zit dat 'gat' toch netjes weggestopt in de huidplooien?
Misschien heeft het nog even tijd nodig voor dat alles weer op zijn plaats zit? Is nog maar 2 weken, dus je bent nog herstellende, lijkt me.
Mijn vagina zag en voelde direct na de bevalling weer als voor de zwangerschap. Maar ik heb ook wel gehoord van vrouwen dat ze een tampon in wilden doen, maar dat die er weer uitviel . Kan me daar niets bij voorstellen, maar blijkbaar kan het inderdaad wel wat open staan.
Bij mij heeft hij voor mijn gevoel ook een tijdje opengestaan de eerste keer dat ik ongi werd en een tampon gebruikte viel hij er inderdaad uit, dat was echt heel raar. Maar is nu allemaal weer goed gekomen.
Deels herkenbaar hier, het voelde beneden heel anders dan normaal. Maar ik moet zeggen het trekt allemaal weer bij!
hahahaa... ja ik schrok me ook rot toen ik eindelijk de moed had om te gaan kijken hoe het eruit zag. Ik hield rekening met het ergste, want het voelde als een enorme grot. Ik had maar twee hechtingen en dus was alles best enorm uitgerekt Het trok na een aantal weken wel bij en op een gegeven moment was het weer normaal. Groetjes, Danielle
Ik begrijp dat dit dus normaal is? Jemig, nooit gedacht dat de boel van onderen zo in de kreukels zou zitten. Waarom vertelt niemand je dit voor je bevalt?
is de sex na de bevalling na een tijdje weer zoals je gewent bent? voor zowel jezelf als je partner? ik hoor wel eens dat je voor de rest van je leven 'uitgelubbert' bent en jij noch je partner nog wat voelt..
Misschien kun je HIER even een kijkje nemen. Misschien even opnieuw laten openen, of een nieuw topic starten. Groetjes Bolbuikje.
Ik heb gehoord dat je de eerste menstruatie nog geen tapons moet gebruiken omdat ze "zoek"kunnen raken in je vagina. Iemand van zwangerschapsgym had dat gehad die kreeg de tampon er niet meer uit...
Blijkbaar heb ik een flexibele vagina . Eva was 4350 gram en ik heb geen knip/scheur gehad. Maar direct na de bevalling voelde mijn vagina weer als vanouds, net als de sex 6 weken later. Ik vrees dat ik helemaal niet ongesteld ga worden dus dat van die tampon kan ik niet uitproberen...
Snoopy door de bv kan het langer duren tot je ongi weer komt toch? Ik heb gisteren ook met een spiegeltje gekeken en het viel me best mee eigenlijk. Heb ook al voorzichtig de boel verkend en het voelt wel krap eigenlijk. Ik hoop ook echt dat het allemaal nog goed komt, haha!
hmm moet ik ook maar eens doen dan verkennen whahaha morgen nacontrole dus als het niet goed is kan ik dat meteen aangeven