Lijkt zo lang te duren

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by mnlaa93, Oct 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mnlaa93

mnlaa93 Lid

Jul 17, 2014
    59
    1
    8
    Female
    Student
    brunssum
    hayyy

Ik ben nu 16 weken en 3 dagen het gaat snel vind ik zelf maar volgende week maandag heb ik mijn echo weer en dan kunnen ze hopelijk zien wat het word. wat duurt die tijd lang tot maandag ik verheug me er zo erg op.

ik hoop dat die nu wel goed ligt vorige echo lag hij of zij met de rug naar ons toe en wou ons niet zijn of haar mooie gezichtje laten zien helaas. laten we hopen dat we nu wel wat zien. {fingers cross}

we verheugen ons er zo erg op om papa en mama te worden ook al zijn we pas 21. het zal een moeilijke maar ook een super mooie tijd worden.

mensen zijn altijd dat gaat heel snel toen ik het verteld had dat ik zwanger was maar ik geloofde die mensen helemaal niet mij duurde het veelste langzaam. maar geloof het of niet het gaat heel snel ben nu al bijna op de helft hihi.. helemaal trots<3<3

hou van mijn lieve wondertje en mijn mannetje <3<3<3:D:D:D

groetjes ons 3tjes:p

2. annick1984

annick1984 Bekend lid

Sep 18, 2013
    969
    47
    28
    Female
    Hoogezand
    Weet precíes hoe je je voelt. Ben nu 14+4.

Wij hebben afgelopen woensdag een 'tussentijdse' (14 weken) echo gehad, anders zat er tussen de 10 (= onze eerste) en de 20 weken echo wel een héle lange periode.

Maar nu hebben we pas over 4½ week dus de volgende.

Maar ben zelf ook aan het rondkijken voor de geslachtsecho, die ik rond 16 à 17 weken zou willen gaan doen. Dat 'breekt' de tijd toch een beetje

3. mnlaa93

mnlaa93 Lid

Jul 17, 2014
    59
    1
    8
    Female
    Student
    brunssum
    Jammer dat je geen pret echo's hebt ik heb bij mijn verloskundige om de 3 weken een echo een pret echo dat is echt super leuk. En het lijkt ook niet zo lang te duren dan.

hihi

4. annick1984

annick1984 Bekend lid

Sep 18, 2013
    969
    47
    28
    Female
    Hoogezand
    Tja... inmiddels staat onze geslachtsecho gepland voor volgende week zaterdag. Dus nog even 1½ week volhouden.

5. anemdo

anemdo Bekend lid

Jun 16, 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Wij hebben gewacht met het geslacht tot de 20wk echo, die ik pas met 21 weken kreeg. Toen lag ienimieni stijf met de beentjes op elkaar en weigerde iets te laten zien. Omdat ook niet alle medische dingen die gecontroleerd worden gezien konden worden pas met 21+5 gezien dat we een meisje gaan krijgen.
    (veranderd niets aan hoor ;) )

Share This Page