Hallo dames, ik doe weer mee. Wegens een gevaarlijke bacterie is ons zoontje te vroeg geboren en vrijwel meteen na de bevalling overleden. De wens voor nog een kindje is heel erg groot, zijn plekje zal nooit ingenomen kunnen worden, maar wij hebben zoveel liefde. Dus vandaar dat wij er voor gaan. Wij vinden het ergens heel dubbel en ook wel eng, wij zien wel wat de toekomst voor ons in het verschiet zal hebben.
Hee Johanna, Wat een heftig verhaal, zeg. Het verliezen van je kind lijkt me bijna ondraaglijk... Heel veel sterkte! <3 Wanneer is het gebeurd? Ik zie trouwens dat je al een dochtertje en een zoontje hebt, wat lastig zeg. Hoe zijn zij ermee omgegaan? Ik ga voor jullie duimen dat je snel weer zwanger bent en je 9 maanden later een mooie gezonde baby in je armen mag houden.
Dank je wel meid. Het is nu 5 weken geleden, het is echt te bizar voor woorden. De oudste die snapt het heel goed, de jongste niet zo. Dank je wel voor je lieve woorden. Liefs
heftig meid. helaas kan ik er over meepraten. ons zoontje is ook overleden. ik herken het gevoel dat je graag nog een kindje wilt, jullie zoontje is niet te vervangen en het verdriet om hem zal altijd blijven. ik hoop echt dat jullie snel een positieve test in handen hebben. heel veel succes.. ook ik wens jullie het allerbeste. xxx
Ach jee! Wat een ontzettend groot verdriet! Heel veel sterkte gewenst. Ik duim voor je dat je snel weer een positieve test in handen hebt en dat het deze keer allemaal goed mag gaan! Met hoeveel weken is je zoontje geboren?
Heel veel sterkte met het verlies 🍀. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn en dat je dan na 9 maanden een mooi gezond kindje in je armen mag hebben xxx
Johanna Wat verschrikkelijk om mee te maken, gecondoleerd nog. Het dubbele gevoel is (helaas) heel herkenbaar. Je schrijft dat je het ook wel eng vindt. Heeft die bacterie daar ook mee te maken, als in dat de kans daar weer op is? Als ik zo brutaal mag zijn om te vragen. Los van dat, is het gewoon ook dubbel en zijn je gevoelens ook heel normaal. Ik hoop dat je in je omgeving mensen hebt om zowel het verlies van jullie kleine kereltje als de wens voor een volgend kindje te delen. Veel sterkte en hoop dat je spoedig een positieve test mag hebben en een voorspoedige zwangerschap met gezonde kleine in je armen!
Dank je wel meid. Dat is zeker, maar zou echt zo blij zijn met een positieve test, voel me zo leeg nu. Wat mooi om te lezen dat jij 33 weken zwanger bent. Ik wens jullie ook het allerbeste toe. xxx
Wow wat een heftige verhaal johanna, gecondoleerd! Heel erg dapper dat je eerlijk naar jezelf toe kan zijn betreft je gevoel door op deze korte termijn het avontuur weer aan te gaan. Helaas ken ik koppels met vergelijkbare ervaringen die zichzelf strafte omdat ze verlangens en wensen hadden naar een nieuwe zwangerschap. Ik hoop voor jullie heel snel een positieve test en een heel veel sterkte nog in jullie rouw proces
Wat intens verdrietig dat jullie zoontje het niet gered heeft. Gecondoleerd met dit enorme verlies. Na het overlijden van ons zoontje was ik binnen 6 weken weer zwanger. Ik hoop dat jullie ook snel weer een positieve test in handen mogen houden. Het allerbeste gewenst!