Wij hebben een trap met van die halve maantjes erop. Die zijn vastgeplakt met dubbelzijdig tape. Nu willen we de trap gaan verven en moet dus dat tape er af. Weet zelf even niet zo snel waar dat mee kan dus advies is welkom.
Eerst er achter komen wat voor lijm het is. Dus eerst met heet water sopje. Als dat niet werkt, heb je van hg mega goed chemisch lijfrenten verwijderaar
Ik gebruik meestal Thinner als ik lijm of stikker resten weg moet krijgen, ik zou wel handschoentjes aan doen en niet stiekem aan gaan snuiven he Thinner (oplosmiddel) - Wikipedia
Cola... Gewoon flinke scheut erop .... lekker laten trekken 30min ofzo... Krabbe maar... En schoon... Hier de hele trap ermee gedaan veel gezonder als die chemische bende...
Nou, dat lukt dus echt niet in veel gevallen. Wij hadden echt dikke, harde lijmklodders op de trap, heb het er met een chemisch goedje uiteindelijk afgekregen. Wel rotzooi hoor, ik kreeg opeens een stekende pijn in mijn hand, bleek er een gaatje in de handschoen te zitten, had gewoon een brandplek op mijn huid.
Oh, niet goed gelezen ! Ja, dat lijkt me inderdaad wel af te schuren als je het tape zelf nog wel goed los laat.
heb ik vaker gehoord idd. en het ruikt een stuk aangenamer. (zegt deze cafeine junk) mocht het toch niet helpen, ik heb jaren terug de trap behandeld met lijmverwijderaar van de praxis eigen merk, was goed spul, maar je gaat er wel van je stokkie af.
schuren hebben we geprobeerd en dat lukt niet het is ook een dikke laag ga de tip van de cola in ieder geval maar proberen dat chemisch spul vind ik maar niks als het niet anders kan dan moet dat maar trapgat is heel slecht te ventileren en dat is dan wel nodig