Van de trap gevallen met dochtertje

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaR, 20 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Vanmorgen liep ik naar beneden met m'n dochtertje op m'n arm en toen gleed ik uit.. Gelukkig kon ik de trapleuning nog vastgrijpen en ben ik daaraan blijven hangen..
    Jeetje wat ben ik blij dat m'n dochtertje niet gevallen is en niks heeft! Echt ik was zo bang dat ze zou vallen ofzo..

Maar oh wat heb ik nu een pijn aan m'n nek en arm.. Ik denk een spiertje verrekt ofzo want toen ik aan die trapleuning hing, hoorde ik al "knak" in m'n nek, boven m'n schouder.. Heel fijn dat ik m'n hoofd nu niet kan draaien, niet omhoog of omlaag kan kijken en m'n arm nauwelijks kan bewegen..

Mijn man zei dat ik naar de eerste hulp moet gaan maar dat is een beetje onzin toch?

2. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Als jij je nek nog nauwelijks kan bewegen en knak hoort. Zou ik wel even gaan. Das niet goed en het gaat wel om je nek waar al je zenuwen lopen.

3. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Beter gaan en je hebt niets, dan niet gaan en je hebt wel iets! Klinkt namelijk niet zo goed.

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik zou wel gaan, morgen als je opstaat is het misschien nog veel erger en kun je niks meer en dus ook je kindje niet tillen.
    Ik zou toch ff gaan, beter voor niks dan dat je denkt had ik maar.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik zeg: niet naar de SEH maar bel je huisarts, desnoods op de spoedlijn als hij niet meer normaal bereikbaar is.

Maar ik ga er van uit dat je alleen iets hebt verrekt, dat gaat met wat rust en warmte op je spieren wel weer over. Heb het zelf vaak, dat geeft ook even een knak, doet daarna vreselijke pijn en dan gaat het met een paar dagen geleidelijk weer over.

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik zou even de HA bellen en niet gelijk de EHBO... Beterschap in elk geval...

7. kvinna

kvinna Niet meer actief

Spoedeisende hulp lijkt me ook iets overdreven. Zou eerst eens de ha bellen, volgens mij mag je tegenwoordig niet eens meer rechtstreeks naar de SEH.

8. kvinna

kvinna Niet meer actief

Oeps, drie zielen, één gedachte :)

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zou ook naar de ha bellen, mocht het nodig zijn stuurt die je vanzelf door, beterschap.

10. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ik zou ook de huisarts maar even bellen.

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

o jeetje meid wat zal jij geschrokken zijn zeg poeh
    als je echt veel pijn hebt altijd even je ha bellen meid
    altijd voor alle zekerheid

12. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Goed idee van die huisarts ;) Heb gebeld en mag om 16:45u komen.. Is denk ik toch wel goed aangezien ik nu ook duizelig word als ik m'n hoofd probeer te draaien..

13. Bri

Bri Niet meer actief

Misschien is er een werveltje van z'n plek geschoten. Dat kan heel gemeen pijn doen, en gaat niet altijd vanzelf over. Wellicht manuele therapie?

Goed dat je de ha gebeld hebt, en dat je daar vanmiddag terecht kunt. Doe rustig aan!

14. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Succes bij de ha en sterkte!!

15. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi dat je vanmiddag nog terecht kunt. Zeker als je ook nog duizelig erbij bent.

Succes vanmiddag.

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Daar dacht ik ook aan!

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

oei! klinkt pijnlijk. succes bij de ha

Deel Deze Pagina