Logo

Discussie in 'De lounge' gestart door BabyLovley, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyLovley

BabyLovley Actief lid

21 jan 2009
    144
    0
    16
    https://www.facebook.com/nnnails.nl
    West- Brabant
    Goedemiddag dames,

Even een vraagje. Weet er iemand hoe of waar je een logo kan crearen of genereren. Ik weet dat er bureau's zijn die dit betaald doen.

Maar wil het eerst zelf proberen (gratis). Ik ben bezig om als ZZP-er aan de slag te gaan. Maar meer voor erbij gezien ik momenteel nog gewoon in loondienst werk.

Alle iedeeen tips, en ervaringen welkom.

ps: Ik heb geen fotoshop op mijn PC.

Alvast heel erg bedankt. ;)

2. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Met picasa zou je het kunnen proberen misschien? Is een google programma.

Veel succes, met je bedrijf en met je logo :) Wat voor bedrijf is het?

3. BabyLovley

BabyLovley Actief lid

21 jan 2009
    144
    0
    16
    West- Brabant
    Ohw dat is ook een idee, ik zal daar eens op kijken. Ik wil wel vertellen waarmee ik wil gaan starten maar denk dat dat onder "reclame maken" valt.

Ik weet niet of dat hier toegestaan is? :-S

4. ChilllayD

ChilllayD Actief lid

27 jun 2012
    256
    0
    0
    Den Helder
    Als je als ZZP'r aan de slag wilt (in het ontwerp-vak?) dan zou iets als Photoshop/InDesign toch niet te missen zijn lijkt me.

Ik ben ook begonnen als ontwerper maar wel direct in Photoshop.

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Als je wil kun je PBen ... als je exact weet wat je wil kan ik het wel in elkaar zetten ... eventueel veel werk er aan voor een zacht beginnend prijsje!

6. BabyLovley

BabyLovley Actief lid

21 jan 2009
    144
    0
    16
    West- Brabant
    Bedankt voor jullie reacties en om met mij mee te denken.

@Nic1976, ik weet inderdaad nog niet wat ik wil. Heb al wel een naam gekozen en wilt het toch best strak houden.

@Chilllady. Wat leuk dat je ontwerper bent (als ik het goed heb begrepen)

Ik ga aan de slag als nagelstyliste. (Als ik dit niet mag vermelden, hoor ik het graag. Dan vewijder ik het wel ;))

Heb er mega veel zin in. Maar moet natuurlijk wel eerst beginnen met mijn logo.

Heel erg bedankt alvat Xx..

7. Desii

Desii Actief lid

7 nov 2009
    271
    0
    0
    Hutje op de hei
    Je kan ook kijken bij Vistaprint, daar kan je online een logo/huisstijl maken.

8. ChilllayD

ChilllayD Actief lid

27 jun 2012
    256
    0
    0
    Den Helder
    Oh, ik dacht dat je als ontwerper aan de slag wou :D haha ik dacht al en daarom zei ik ook, zonder photoshop e.d., dan wens ik je succes haha verkeerd begrepen dus.

Maar leuk, succes alvast!
    En sja zelf iets proberen. Ik heb verder geen flauw idee waar je dat gratis kunt doen. Ja in Paint ofzo maar dat kan nooit mooi worden :p
    Ligt eraan hoe 'luxe' je de uitstraling wilt hebben natuurlijk.

Mijn hobby is uit de hand gelopen en ik doe het er nu lekker bij! Ik maak websites en ontwerp van alles. Errug leuk! Gewoon voor erbij, niet om van te leven. Lekker voor m'n plezier :D

9. jonibra

jonibra Niet meer actief

Als je iets speciaals wilt wat niemand heeft zou ik het laten maken ( zijn een aantal webmaster forums waar ze er niet eens zo veel voor vragen)
    Anders even googlen op logo generator dan kom je aardig wat site s tegen waar je heel simpel een logo aan kan passen, zoals bijv deze Logo Generator - your logo is just a click away

10. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Misschien kun je hier ens kijken:
    Logo ontwerpen? Start een ontwerpwedstrijd voor het beste design! | Ontwerpen-voor-geld.nl | Logo ontwerpen? Start een ontwerpwedstrijd voor het beste design!Ontwerpen-voor-geld.nl

Kun je zelf het bedrag invullen wat je eventueel voor je logo wilt betalen. En dan kan iedereen een logo voor je maken. en jij kiest dan de mooiste uit. En die betaal je het geld.

Zo hebben wij dat ook gedaan voor ons logo.

In de tekst kun je neer zetten wat je wel of juist niet in je logo wilt hebben. Wij vonden het erg handig.

11. BabyLovley

BabyLovley Actief lid

21 jan 2009
    144
    0
    16
    West- Brabant
    Hahahaha :D, geeft toch niet dat je dat dacht.
    Heel erg bedankt!

Jij ook succes met het ontwerpen altijd leuk als je van je hobby "werk" kan maken. En wat extra's is ook altijd mooi meegenome. ;)

12. BabyLovley

BabyLovley Actief lid

21 jan 2009
    144
    0
    16
    West- Brabant
    Heel erg bedankt dames..!!

Ik denk dat jullie gelijk hebben, als ik wat moois en unieks wil dan zou ik toch een investering moeten maken. (denk ik)

Ik zal even op alle sites kijken die jullie mij hebben aanbevolen.

@Gerardatje, die site had ik inderdaad ook gevonden. Maar ben zo bang dat wanneer ik me aanmeld, dat ik uiteindelijk verplicht bent om wat af te nemen na voorgestelde logo's.

Xx

13. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    Ken je in je omgeving misschien een grafisch ontwerper of iets dergelijks..die wil je misschien wel helpen met je opstart tegen een gunstig tarief..nadat je een log o hebt wil je vast meer zoals adverteren, briefpapier, kaartje, etc..dat kan zoiemand direct doorvertalen voor je. Zo heeft mijn vriend het gereggeld. Ik ben ooit begonnen met onwerpen van zijn logo maar dat zag er echt een stuk minder profesioneler uit..succes!

14. BabyLovley

BabyLovley Actief lid

21 jan 2009
    144
    0
    16
    West- Brabant
    Hartstikke bedankt dames voor alle tips en voor het meedenken.

Xx

15. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Mocht je er niet uitkomen, kun je mij ook even PB'en. Ik ben vormgever en kan je misschien wel helpen!

16. ChilllayD

ChilllayD Actief lid

27 jun 2012
    256
    0
    0
    Den Helder
    En anders mij natuurlijk :D Ti's m'n hobby dus niet duur ;)

Deel Deze Pagina