Goed ik had het op mijn heupen.. Dus hoppa naar de winkel en bling bling dingetjes gehaald. Die wilde ik op schuifspeldjes lijmen en op een haarband en op een clickclakspeldje.. Aldus geschiede Maar daar begon de ellende.. Seconde lijm gebruikt en zelfs bisonkit waarmee ik linoleum heb gelegd. Maar alles laat min of meer los.. Welke lijm zou ik nou het beste kunnen gebruiken? Even een foto zodat je weet wat ik bedoel. Aangezien mijn uitleg skills te wensen over laat
ik zou een lijmpistool gebruiken , wel uit kijken met je handen . maar wat nog mooier is , is hotfix zoek maar is op internet is een soort soldeerbout en daar mee kan je speciale steentjes op kledingen en alles plakken
die siliconenkit is volgens mij hetzelfde als die bisonkit tube die ik heb gebruikt.. zo'n spuitpunt toch? Die in zo'n pistool/klem moet.. Een hetelijmpistool.. Misschien wel een goed plan inderdaad.. Wel doodeng als je mijn blunders met apparaten kent Dat hotfix idee is ook leuk.. Zie al shirtjes enz voor me die ik van een basic hema truitje maken kan
ja hotfix idd, erg leuk! Zo had mijn zus van een simpel zwart shirtje een keigaaf shirtje gemaakt met zilveren steentjes en dan in een hello kitty print.