Vorige week vrijdag had ik ongi moeten worden, maar werd het niet. Positieve testen gedaan. Afgelopen dinsdag had ik bruin bloed, daarna was het rood bloed geworden het heeft ongeveer tot de volgende de dag geduurt, vandaag ook nog een heel klein beetje rood bloed niet veel. ( niet heel erg helder rood hoor) Maar vanmorgen een test gedaan en jahoor positief! Ik heb afentoe lasten van een borrelende buik. Meiden wat denken jullie?
Jemig, ik zou zelf zeggen dat je zwanger bent als de test positief is. Misschien over een paar dagen nog een keer proberen voor de zekerheid...tenminste dat zou ik doen. Je banner is trouwens wel grappig..olifantendracht haha..
Ja weet je wat het is, er word zoveel gezegt en iedereen heeft een ander verhaal. Ik weet onderhand ook niet meer wat ik moet geloven soms...niet kwaad bedoeld hoor trouwens. Meid, ik zou gewoon over een paar dagen nog een testje doen en als je het echt niet vertouwd naar je HA. Ik duim voor je dat je nu gewoon lekker zwanger bent!
hey pinkgirl het kunnen 2 dingen zijn .... je bent wat oud bloed verloren of het zat niet hele maal goed dat je het toch verloren hebt ,het hcg hormoon houd namelijk wel een tijdje aan ....daarom is de test dan nog positief.. maar ik denk dat je wat oud bloed bent verloren succes
Oud bloed zou opzich wel kunnen maar hoe verklaar ik dan het lichte heldere bloed wat ik voorafgaand had op dinsdagochtend en eigelijk de dag zelf nog. Ik vind het ook moeilijk allemaal! Ik heb 4 testen hier liggen met allemaal positieve uitslagen.. en ik kan me niet voorstellen dat het indrooglijntjes zijn. Maar sommige zijn vrij licht qua streepje