Hallo allemaal, Sinds afgelopen vrijdag (14dpo) heb ik een positieve zwangerschapstest gehad. Het was nog geen knaltest dus ik test elke dag door. De lijn werd wel steeds dikker, maar nu op 17 dpo lijkt ie wel lichter te worden. Geen idee of het door de sterkte van mijn urine komt.. Zou graag willen weten of iemand anders dit ook heeft gehad, en of ik het idd goed zie. Ik ga er eigenlijk al van uit dat het de verkeerde kant op gaat
Test je wel steeds ongeveer met dezelfde urine dus zelfde tijdstip? Dat is wel belangrijk om oploop te vergelijken en het bij 1 soort test te houden
Is de laatste test nog nat? Ik vind action testen moeilijk om te vergelijken als sommige droog zijn en andere nat, omdat ze bij het drogen vaak een donkerdere pennenstreek krijgen. Maar, voor 17 dpo vind ik je test wel redelijk licht, en op het eerste zicht lijkt hij inderdaad wat lichter dan de vorige. Ik hoop voor je dat alles toch gewoon goed gaat!
Niet altijd hetzelfde tijdstip, ik moet zo vaak plassen op een dag, dus vandaar. Ik gebruik meestal wel ochtend urine, maar ik heb een aantal ook S'middags en s'avonds gedaan. Ik heb of de kruidvat test of de action test. Meeste zijn van de action.
De laatste is wel een uur geleden genomen. De foto heb ik 20 min na de test genomen. Kan zijn dat ie nog iets nat lijkt idd. Ik ga het morgen ochtend gewoon nog een keer proberen, hopen dat ie dan weer donkerder word . Ben echt enorm onzeker op dit moment.
Als je de kv van 14 dpo vergelijkt met die van vandaag dan is hij mooi opgelopen. Dat geld ook voor de action van 15 en 17 dpo. De enige uitschieter is 16 dpo die donkerder is, maar die strip is ook flink geel, dus die urine is anders geweest qua samenstelling. Dus als je die 16 dpo weg laat ziet het er prima uit. Ben je wel zeker van het aantal dpo? Heb je ovutesten gedaan? Wanneer was die positief?
Ja zeker van dpo, ovulatietest was op 22 november positief en ik hou ook mijn temperatuur bij via fertility friend, die gaf aan dat mijn eisprong 23 november is geweest. Ik hoop echt dat de zwangerschap niet word beëindigd. Je reactie laat me al een stuk beter voelen. Dankjewel!
Ik heb zojuist een nieuwe test gedaan en eerst gecontroleerd hoe geconcentreerd mijn urine was. De test is al een stuk donkerder nu.
Ziet er goed uit zo, die van 16 dpo geeft een vertekend beeld omdat de de strip zelf veel geler/donkerder is.
Ik vind het er ook prima uit zien, ik heb dit keer ook met action getest en met predictor. Had er een doosje bij zitten van de action waar dus allebei de testen lichter waren. Moet zeggen dat de controle streep ook lichter was als bij alle andere action testen. Vond zelf predictor fijner om mee te testen en de oploop was duidelijker te zien.