Hoi mijzelf even voorstellen.. Op 08/02/2010 ben ik voor de twee keer mama geworden van een hele lieve meid Kailey.. Alleen de bevalling is helemaal anders verlopen dan ik mij had voorgesteld.. Het is een spoedkeizersnede geworden op mijn 37 weken door volledige placenta loslating.. Van het moment ik mijn eerste wee kreeg tot het moment van de operatie heeft helemaal niet zo lang geduurd.. Heb thuis eerst een uurtje mijn weeen opgevangen omdat ik in eerste instantie niet dacht dat er iets mis was,.. wou zoveel mogelijk thuis zelf opvangen , na een uurtje zijn we dan toch naar ziekenhuis gegaan op aanraden van hunzelf toch eens aan de monitor te komen liggen.. Ik heb het nog steeds heel moeilijk om dit allemaal te plaatsen dat dit zo gebeurd is maar ben al blij dat het allemaal goed is afgelopen want het was kantje boordje, khad geen half uurtje later moeten komen of twas slecht afgelopen.. Nu is mijn vraag waar ik mee blijf zitten.. Hoe wisten ze dat het dat was wat ik heb voorgehad? De vroedvrouw die bleef maar zeggen dat er niets aan de hand was enzo, terwijl ik zelf goed genoeg aanvoelde dat er iets niet klopte, want toen mijn water was gebroken kwam er ook bloed uit, en ineens stond mijn gyn daar (wat bij mijn eerste bevalling alleen was toen ik moest persen), dus bij mij was het duidelijk dat dit niet normaal was.. Toen mijn gyn mij inwendig controleerde brak plots heel mijn water en het was meer bloed dan iets anders, en vanaf die moment was alles RAZEND snel.. ineens was ik volledig verdoofd en werd ik weer wakker zonder mijn kindje.. Enorm teleurgesteld was ik omdat ik toch vind dat ze mij wat konden gerustellen met wat er zou gebueren.. Het moest ergens te zien geweest zijn op die monitor dat er iets niet normaal was, anders had ze zeker en vast mijn gyn niet gebeld.. Sorry voor het lange verhaal en hopelijk weten jullie nu eigenlijk wat mijn vraag wel is? alvast bedankt en hopelijk krijg ik deze keer een antwoord op mijn vragen waar ik mee blijf zitten
Hoihoi, Waarschijnlijk hebben ze het kunnen zien aan het hartfilmpje en de weeenregistratie en het bloedverlies bevestigde dit. Het is inderdaad kantje boord geweest als ik het zo lees! Als je nog met vragen zit is het verstandig om eens na te gaan praten bij je gyn hij weet precies wat er gaande was en wat hen deed besluiten tot een keizersnede. Imke