wilt rijlessen nemen wat is goedkoper en te combineren

Discussion in 'De lounge' started by toetie83, Dec 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hai dames (misschien heer in ons midden)

ik had een vraagje ik wil graag met mijn rijlessen beginnen maar
    komt er nog steeds niet uit wat voordeliger is en wat het beste te combineren is met een kleine.

ik wou toch volgend jaar beginnen in februarie ofzo is terence ook wat ouder.

of beter beginnen als hij 5 maanden is ik weet het echt niet.

ik heb alle rijscholen op een rijtje gezet nou tenminste die ik kon vinden.

dat zijn::::

- ANWB
    -YAHOO
    -WIELSTRA
    -TILSTRA
    -CENTRUM RIJOPLEIDING

er zullen er vast meer zijn .
    maar wat is t beste?

ik moet de ene week sóchtends en de andere week sávonds.
    want t moet passen aan de dienst van mijn vriend's werk.

HELPPPP

2. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    hoi,ik ben begonnen met lessen toen was daniel er ook al,en die mocht na een paar lessen gewoon mee in de auto.scheelde veel geregel met oppas.

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik kom bij mijn rijlessen zelf aangeven wanneer ik wilde lessen... dus kon altijd op de momenten wanneer het mij uitkwam...Desnoods 's avonds als ik overdag niet kon!

Is dat niet bij de meeste zo?

4. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    idd ik ook destijds , na je rijles maakte ik gewoon weer een afspraak wat mij het beste uitkwam toen

dat zal vast nog zo zijn :)

succes met je rijlessen

5. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik heb pas een jaartje of 3 terug mijn rijlessen gevolgd dus neem aan dat het nog wel zo zal zijn.. anders gewoon even bellen met verschillende rijscholen.

xxx

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja zo was het bij mij ook (6 jaar geleden). Ik zat nog op school en werkte er nog bij. We zochten gewoon een tijdstip dat het ons beiden pastte. En inderdaad, ook 's avonds was geen probleem.
    Ik weet niet waar in Friesland je precies woont, maar er zijn wel meer rijschoolhouders ja.

Groetjes Miep

7. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ow ok is goed.

als dat kon dat de kleine mee kon? want ook ik heb geen oppas mijn ouders werken fultime en mijn zussen zijn zelf studenten dus mijn vriend werkt onregelmatig kan zijn dat hij soms moet overwerken dus echt erop aan kan ik niet.

ik zal moeten bellen met een paar.

bedankt vor de snelle berichten.

hadden jullie trouwens een pakket off...

ps:erlida heb je pb gestuurd.

ik woon vlakbij leeuwarden in een dorp 10 min rijden.

8. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ik heb zelf gereden bij de friesche rijschool..die zit ook in leeuwarden, was een erg goeie rijschool. Heb er zelfs drie lessen theorie-leer gevolgd, waarna alles me ineens duidelijk werkt..eerste keer theorie geslaagd, eerste keer afrijden ook :D Maar misschien kwam dat gewoon omdat ik goed kon rijden haha..

Succes !

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heeej Loesmari...

Ik ben zelf rij instructeur voor de auto, maar ik kan je garenderen, dat je kleine meenemen geen succes is. straks gaat hij/zij tijdens de les huilen en dan heb je eigenlijk best wel veel geld betaald voor niets. (want je hebt zo'n kleintje vaak ook niet meteen stil)

Voor het tijdstip van de lessen kun je zelf zeggen, wanneer je wilt. Als dat bij die rijschool niet zo is, dan zou ik op zoek gaan naar een andere.

1 tip, ga niet bij de anwb! (heb er zelf gewerkt. en trust me... dat wil je niet!)

Als je nog meer vragen hebt, hoor ik het wel, hierzo of met pb

Succes! KuZzz wendy

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow en over dat pakket... wat ik zou doen, is in eerste instantie een paar lessen nemen, gewoon los. dan kun je zien of het klikt met je instructeur (dat is ook heel belangrijk) klikt het, kun je een pakket nemen (ben ik wel een voorstander van, is ook voordeliger) klikt het niet, kun je altijd nog over stappen na een ander.

11. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    owja das goed kan ik beter doen.

nou ben benieuwd ben nu al zenuwachtig.

Mijnvriend heeft zo'n theorie cd-rom gehaald.

had hij eigenlijk al heel lang.
    maar nooit wat me gedaan nu komt het mooi van pas .
    er zitten volgens mij 250 vragen ofzo op
    en meerkeuze vragen enzzzz.

12. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik heb het bij ANWB 10 DAAGSE rijopleiding gedaan. Had in 2 weken mijn rijbewijs. Dat is heerlijk, even intesief en dan ben je ervan af. Als je slaagt dan! Maar de slagingspercentage is erg hoog omdat je elke dag 10 dagen lang intensief rijd dus je zit er helemaal in. Kost wel iets ik heb 2100 euro betaald. Maar ik kon dan ook echt niet rijden en had nog nooit een les gehad dus ik moest meer uren maken.

Het is een hoop geld en je mag het in termijnen betalen. Je moet bedenken dat je met Losse lessen vaak uiteindelijk net zoveel kwijt ben. En hier zit je Examen ook al in..

SUCCES

13. Manou25

Manou25 Actief lid

Dec 14, 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Voor het zoeken naar een goede rijschool bij jou in de buurt kun je misschien het beste gebruik maken van de site www.rijschoolgegevens.nl

Hierop worden de slagingspercentages van de rijscholen weergegeven, deze cijfers komen rechtsstreek van het CBR en worden elk kwartaal vernieuwd. Zo kun je zien welke rijschool bij jou in de buurt het hoogste aantal eerste geslaagden heeft en dat zegt meestal toch ook erg veel over de kwaliteit van de rijlessen.

Succes!

Groetjes Manou

14. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    oww ok is goed ik zal het gaan vergelijken heb de friesche rijschool ook al opgeslagen.

dat wou ik horen hoeveel het ong gekost heeft in totaal een pakket, zodat ik ook een beetje rekening kan houden met t bedrag spaargeld.

ik wil zelf ook een paar daagse lessen , omdat ikzelf ook nog nooit gereden hebt en niet goed ben in om uit boeken te leren , laat staan tiggg borden.en ik wil t zo snel mogelijk halen.

ik zal ff kijken.

ik laat jullie t horen. en als jullie nog wat te binnen schieten hoor iik t graag.

bv: slechte rijscholen- goede rijscholen- flexibele(ivm kids)
    :)

15. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    nou suc6 alvast loesmari...hoop dat je snel slaagt!

16. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wat aardig dat je baby mee mocht met de rijles :D
    Hopelijk gaat het dan wel lekker slapen, anders word je zenuwachtig ;)

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Al zou ik hier niet al te veel informatie vandaan halen...
    Het is maar relatief... er wordt verder niets bij vermeldt... misschien heeft een rijschool wel 100 procent slagingspercentage, maar moet je er wel 60 lessen bij nemen. misschien heeft die rijschool een paar hele zenuwachtige leerlingen gehad en zijn ze daarom gezakt. kan het nog steeds een goeie rijschool zijn.

Share This Page