Mijn vriend ( nu ex), heeft mij laten barsten nu ik zwanger ben! Ben er vanmiddag achter gekomen dat hij al ruim een aantal weken met een andere meid omgaat, en via sms delen ze hun erotische fantasieen. Nu heb ik toevallig ook gelezen dat hij morgen, daar na toe zou gaan, om af te spreken. Tegen mij heeft hij gezegd, dat hij naar zijn ouders ging, omdat ik moet werken. Ik heb het hem gevraagd, en hij ontkent het ook niet! Hij zegt dat hij meer van die andere houd dan van mij, en dat hij er geen spijt van heeft. Terwijl hij gisteren nog zei dat ik de enige voor hem was, en hij me nooit kwijt wilde! We hadden zelfs trouwplannen! Ik heb hem geloof ik wel minimaal 100x gezegd dat hij de baby in de steek laat, en dat hij nog niet eens spijt heeft, tegenover de baby, vind ik helemaal erg! Heb hem het huis uitgegooid, zijn ouders hebben hem zojuist opgehaald. De rest van zijn spullen moet hij nog komen halen, ALS hij belt, en me onder ogen durft te komen. Voel me zo rot, en nu vooral in de steek gelaten. Kan nu niet meer gezellig oud en nieuw vieren. Ben nu bij mijn ouders, maar tjah, moet het gezellig zien te maken, wat me veel moeite kost. 1 ding staat vast: hoe moeilijk ook, de baby komt, en ik ga alles op alles zetten dat het goed gaat verlopen. Sorry voor het lang verhaal, maar moet het kwijt!
Tjee meid, wat een nare situatie. Vind het heel dapper dat je hem eruit gegooid hebt. Aan zo'n vent en vader heb je toch niks. Gelukkig kun je nog lekker bij je ouders terecht. Heel veel sterkte en je zult zien dat de zon echt wel weer gaat schijnen.
Bah wat een manier om t nieuwe jaar in te gaan, sommige mannen Maar goed, probeer de boel voor jezelf op een rijtje te zetten en beter alleen een mama dan een bedriegende papa en mama! Veel sterkte meid, en toch een gelukkig 2007 gewenst
Jeetje wat een lef heeft tie zeg! Maar idd beter dat je hem eruit gegooid hebt je bent waarschijlijk beter af zonder hem. Meid toch een mooi en gezond 2007 gewenst en geniet toch een beetje van je zwangerschap! Liefs Claudia
Tjees...kijk, dat je gevoelens krijgt voor een ander...dat kan altijd gebeuren, dat heb je (meestal) niet in de hand. Maar hoe hij daarmee om is gegaan is niet goed te praten. Waarom loog hij erover? Speel, als je een beetje karakter heb, gewoon open kaart. En dan die mooie praatjes die hij een dag eerder nog tegen jou zei...dat had hij beter niet kunnen doen! Nee, dat pleit niet echt voor hem, he?! Wat knap van je dat je hem de deur hebt gewezen. Ik weet niet of ik dat zo resoluut had gekund. Ik hoop voor je dat je wel van je zwangerschap kunt en gaat genieten. Het zou zonde zijn om dat te vergeten door alle omstandigheden. Hou je taai en ik wens je veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Tjee meid, wat een ellende zo net voor het nieuwe jaar! Wat een rotstreek dat hij jou en jullie ongeboren kindje in de steek laat voor een ander! Ik hoop dat je veel steun krijgt van je ouders en familie en vrienden! Sterkte!
Sjeetje... Wat rot voor je meid! Heel veel sterkte meid en kop op! Als je iets kwijt wilt, weet je ons te vinden...
Jemig meis wat vreselijk voor je! Ik wens je heel veel sterkte met alles en dat alles goed komt met jullie...
Ik wens je veel kracht, moed en sterkte toe voor de komende tijd. Heb ook al een berichtje bij de augustus mama's geplaatst. Dit is gewoon echt om droevig van te worden, onvoorstelbaar... Groetjes, Manou
Wat begin jij je nieuwe jaar enorm vervelend meis.Maar geloof me: je kunt het zonder man ook heel goed redden,beter geen man, dan een man die je belazerd! Jij en je kindje komen er wel. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe. Liefs, mussie
Wat een l*l zeg..nou jij en je ukkie zijn beter af zonder hem hoor succes en heel veel sterkte meis..
Dit is ook een rot begin van 2007 zeg! nou het is gewoon een hufter... en gelukkig ben je erachter gekomen...wie weet hoelang hij je aan het lijntje had gehouden anders... nou meid sterk blijven en misschien wordt het wel lekker helemaal niks met hem en die andere...live is toch anders dan via de pc...en dan kan ie weer fijn bij zijn ouders wonen terwijl jij met je kindje gewoon een fijn leven gaat opbouwen in je eigen woning... sterkte!
Een vervelend einde van het oude jaar, maar wie weet is dit de beste beslissing die je ooit hebt genomen! Probeer er wat van te maken met je kleintje straks.. kijk niet terug, alleen voor uit!
Jeetje, met zo'n kerel kun je echt niks beginnen! Heel veel sterkte in het komende jaar samen met je kleintje! Jelske
heb me vannacht echt zorgen gemaakt om de kleine. Maar ben nu weer goed misselijk, dus die geeft wel aan dat 'het' er nog is, en er voor me zal zijn. De baby is momenteel ook echt iets waar ik van ga genieten, en kan niet wachten dat het eindelijk in mijn armen ligt. Gelukkig heb ik veel steun aan mijn ouders, broertje en zusje (en haar vriend) , en gelukkig ook van mijn 'schoonouders'. Ik weet dat hun er 'altijd' voor me zullen zijn, en dat stelt me wel weer gerust. Zonet weer mijn eigen huisje binnen gestapt, wat voelt het raar, maar gelukkig zijn de 2 katten luid en duidelijk aanwezig, dus die sterken mij ook wel aan.. Ik ga zo even een aantal uur 'proberen' om te slapen, ben kapot. Groetjes Saskia
Sjonge je kunt het nieuwe jaar haast niet slechter beginnen zeg! Heel veel sterkte in deze situatie. Wel heel fijn dat je familie (en zelfs zijn ouders!) zo achter je staan en je steunen!
Ja, wat een fijn idee dat ook zijn ouders dit allemaal betreuren. Het is natuurlijk hun kleinkindje dat op komst is. Wat goed dat ze niet automatisch partij kiezen en ik hoop dat dat zo blijft. Dit wil je als ouders natuurlijk ook niet. Voor je kindje later ook fijn om een betrokken opa en oma te hebben.