welke zwangerschapstest kopen of bestellen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by liebrando, Oct 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

Wie kan mij even helpen? Na vage gebeuren met KV voor 5 heb ik het wel ff bekeken met die testen. Ik wil dus een andere gaan kopen of bestellen, maar welke kan ik het beste doen? Ben nu bijna 10 dagen overtijd wat nog nooit gebeurd is (buitenom me zwangerschappen dan haha). Heb contact gehad met VK maar die wacht liever nog 2 weken met echo want mocht ik wel zwanger zijn dan is het nog zo pril en zul je nog niet veel zien vandaar. Maar 2 weken zijn nog zooooooooooooo lang, dus ik wil een andere test er tegen aangooien kijken wat die zegt. Positief of negatief dan weet ik iniedergeval zeker waar ik aan toe ben. Heb het nu wel ff gehad, Voel vanalles maar kan ook tussen de oren zitten haha.......

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Ik vind de testen van ClearBlue fijn, de gewone met de "plus" zeg maar. De digitale van CB heb ik nog nooit gebruikt, die ga ik morgen doen :)

Succes met testen!!

3. liebrando

Dank je wel! Jij ook heel veel succes!!

4. Patrieske

Patrieske Bekend lid

Feb 9, 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Idem dito ik ben ook heel tevreden over de Clear Blue testen die een plus aangeven.:) Ik heb die met indicator ook nog nooit gebruikt, die waren er toen simpelweg nog niet. Maar lijkt me ontzettend leuk om er zo een te doen mocht ik weer zwanger zijn.

5. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Ik heb zelf de matcare testen gebruikt en ben daar erg tevreden over. Je bestelt ze op het internet.

Heel veel succes!!!

6. liebrando

Dank jullie wel voor jullie tips! Ik heb net een dure clear blue besteld. Is nu al onderweg dus morgen thuis hoop ik dan ga ik hem zaterdagochtend doen. Dus nog even afwachten zal mij benieuwen. Me verstand zegt dat ik niet zwanger ben maar me gevoel zegt van wel. Voel me ook vreemd, maar de ene test zegt positief en de andere negatief van de KV voor 5euro dus heb het daar wel mee bekeken nu maar even een echte dure serieuse test! Dan weet ik meteen waar ik aan toe ben! Ben ik niet zwanger dan hoop ik dat die rode duivels eens een keer door gaan zetten!

7. liebrando

welke heb je dan? de cassettes of strips? mocht ik weer eens wat nodig hebben dan kan ik altijd die bestellen De kv hoef ik niet meer.....

Share This Page