Hoi! Er zijn vast al 100 topics geopend met een soort gelijke vraag, maar.. Ik zit onderhand po 10 dpo dus ik dacht; ik waag een test (kv 2 voor 5). Nu lijkt de test wit, maar de tuurder die ik ben kantelt de test in het licht en zie ik ineens een soort lijn op de achtergrond? Is dat voorgedrukt of???? Wil dit uberhaupt iets zeggen? Of zoekt mijn irrationele gedachtegang naar streepjes die er gewoon echt niet zijn
Foto? En je kan sowieso wel een lijntje zien als je dat echt wilt die zitten namelijk een soort voorgedrukt... Ik ben persoonlijk van: kun je het zien zonder allerlei toeren uit te halen? Ja? Dan ben je zwanger! Moet je er heel veel moeite voor doen? Dan helaas niet... (of je bent nog te vroeg met testen!)
foto lukt dus echt niet.. Het lijntje wat ik kan zien, krijg ik echt niet op de foto.. Ik denk dat ik het me inbeeld ofzo haha
Ik denk dat dit het typische gevalletje kv 2v5 testen van tegenwoordig zijn. Ik weet wat je bedoelt namelijk met dat streepje in de verte. Dat zag ik ook, of dacht ik te zien
Ff paar dagen wachten en nog x testen? Heb in vorige rondes ook paar x kv 2v5 gedaan en die waren super wit.. hoe ik 'm ook draaide in welk licht dan ook.. heb ze bijna binnenste buiten gekeerd zag echt niks ook heen voor gedrukt iets!
Heb dat lijntje inderdaad ook ontdekt! Zit idd in de test zelf! Daar zou de streep moeten komen, maar dus wel echt roze
Ik ga er maar van uit dat hij negatief is.. Nog 2 dagen tot nod..dus then we will know for sure.. ik wist niet dat die testen voorgedrukt waren, heb het nog niet eerder gezien
Heb ik vorige maand ook gehad, toen helaas ongesteld geworden. Dus ik denk dat het idd in de test zit.
Er zit inderdaad wel een soort van voorgedrukt streepje in. Met een lichtje erachter gekeken voordat ik erop gedruppeld had en toen zag ik dat hij er dus altijd al stond. Succes
Als je inderdaad vergrootglazen, kleur filters etc nodig hebt dan ben je (nog) niet zwanger ( genoeg ) om positief te testen. Ze zijn mooi genoeg zo gemaakt dat als je echt zwanger bent, je test positief is en als je geen verhoogd HCG in je urine hebt, de test niet positief af te lezen is. En ja, het kan een week later wel duidelijk zijn ( die 2 van mij liggen nu boven te slapen en toch had ik daarbij op NOD een witte test terwijl ik al wel misselijk was en borsten als meloenen had )