Hoi allemaal, Meestal lees ik alleen mee op het forum, maar nu heb ik zelf ook een vraagje. Ik ben nu 1 dag overtijd (er van uitgaande dat mijn cyclus 28 dagen is) en ik heb net getest met de kv2v5 test. Na 2 minuten zag ik na de controlestreep een heel licht streepje en dit streepje is ook gebleven. Met het blote oog zie ik hem erg goed. Nu vroeg ik mij af: zien jullie dit ook? Daarbij moet ik wel zeggen dat ik vannacht heel veel heb gedronken en de test vanmiddag pas heb uitgevoerd, dus niet met ochtendurine. Kan het dan nu zijn dat ik zwanger ben? Ik ben sowieso van plan om over een paar dagen weer te testen, maar ik vroeg me af wat jullie er van vinden. Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Als die binnen de aflees tijd verscheen e is mooi roze ishij positief ik kan mij bijna niet voorstellen dat dit een indrogen is! Voorzichtig gefeliciteerd
Ik zie 'm hoor , voorzichtig gefeliciteerd! Om de zoveel dagen een testje doen en kijken of 'ie op loopt!
Ik denk ook positief! Al vind ik 'm wel licht voor 1 dag overtijd (ondanks het drinken en de middagplas) Zo'n streepje had ik 4 dagen voor NOD
Eisprong kan later zijn geweest of toevallig langere cyclus. Ik teste pas 1 dag na NOD positief, 2 dagen ervoor zag ik nog niks maar ja mijn cyclussen wisselen nogal dus kon mn NOD ook later pas zijn