Kan dat al zo vroeg?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Eppie25, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ik ben nu 5 weekjes zwanger en dacht toch echt dat de symptomen eigenlijk pas zouden beginnen vanaf een week of 6.

Ik merk dat ik dus echt op tijd moet eten, omdat ik anders misselijk word. Heb wat last van mijn onderrug en begin ook al wel wat moe te worden. Mijn (.)(.) zijn al flink gegroeid en zijn 's avonds het meest pijnlijk en dan doen mijn tepels ook zo zeer. Kan dit allemaal al zo vroeg?

X Esther

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Blijkbaar!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Kan er allemaal bij horen, en dat het zo vroeg is ben jij het bewijsje van ;)
    Proficiat met je zwangerschap.

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hoi!

Ik ben ook pas 5 weken zwanger en heb ongeveer hetzelfde. Iedereen is anders, daarom voelt ook iedereen zich anders denk ik. Gefeliciteerd!

5. Corrines

Corrines Lid

18 jun 2008
    10
    0
    0
    Hi Esther!

Allereerst van harte gefeliciteerd!
    Ik herken meteen wat jij schrijft.
    Wij zijn al lang aan het proberen (16 cyclussen) en ik had afgelopen zaterdag echt geen puf meer, net toen we fris van huis kwamen en voor een groot warenhuis stonden, klaar om te bestormen om te winkelen....
    Nou, dan is er echt wat mis met me ;) . Ook mijn borsten deden (en doen nog steeds) zeer en leken te groeien met de dag. De volgende dag een test gedaan: zwanger!
    Ik kon het dus al op de dag van mijn uitgerekende NOD al goed merken (en nog steeds!).
    Groetjes, veel sterkte maar vooral: genieten van het wonder!
    Liefs,
    Corrine

6. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hier precies hetzelfde: net 5 weken zwanger en ik voel al van alles. Ik vind het aan de ene kant ook wel fijn, het geeft me extra zekerheid dat ik toch echt zwanger ben! :D

7. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Nou inderdaad is iedereen anders en bij iedereen uit het zich ook anders. En nu weet je in ieder geval dat je zwanger bent. Vanmiddag echt super misselijk na het eten en eet nu ook lang niet zoveel als anders. Ach die kwaaltjes vind ik niet zo erg hoor. Ga vanavond wel op tijd naar bed, want ben echt ontzettend moe!

X Esther

8. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hoihoi, ik ben nog nieuw hier, moet nog even kijken waar ik mijn vraagje kan plaatsen vandaar dat ik dacht dat het hier het beste past?

Ik weet nog niet of ik zwanger ben, maar heb dus ook al heel gevoelige nippels, gisteravond was het niet normaal zo gevoelig. Vanmorgen was het echter alweer stukken minder, nog wel gevoelig maar niet meer zoals gisteravond (aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant wil je toch duidelijke tekens dat het kassa is :oops: :) )

Is het normaal, dat op en af gaan van symptomen ja?

Heb ook al een hele week buikkrampjes, heb ik normaal nooit voor dat ik ongi wordt.... IK WORD GEK :x :oops: maar dat is wél normaal geloof ik :) . Heb vandaag testjes thuis gekregen met de post, maar durf eigenlijk ook nog niet te testen. Kan met deze wel vanaf 4 dagen van tevoren maar ja.... nog ff wachten?

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoi hoi ben je aan de pil geweest.hoelang ben je al gestopt?

10. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Ben hele tijd aan het dokteren geweest ivm b12 en b11 tekort. Toen weer pil gestopt omdat ik om de 2 weken vloeide en sindsdien gaat het weer goed. Nu sinds een goeie maand serieus 'bezig' zeg maar, dat we weer besloten hebben dat we het weer aan durven om nog eens er voor te gaan.... :( maar ja, dan beginnen ook gelijk weer de twijfels hè, haha. Tja, zal er wel allemaal bij horen maar toch... je wil zoveel weten en zoals ik ergens hier heb gelezen, kan je lichaam je ook zo verduveld voor de gek houden.....

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja dat is zeker hoor vooral als je nog niet zo lang van de pil af bent . echt heel vervelend hoor ik zou anders toch eens een testje te doen

12. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Hoi Bia,

Ik ben nu in ronde 2, wel net gestopt met de pil. Vorige maand weinig klachten.

Maar nu dezelfde klachten als jij. Alleen ook erg moe en soms duizelig. Ik wacht toch nog tot volgende week, moet zelfs de test nog kopen ;) . Zou toch mooi zijn als het al raak is.

Nou duimen maar,
    Groetjes Zus

13. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hoi zus en blusvrouw, ik ben al sinds okt.2007 van de pil af. maar het zou idd wel heel mooi zijn als het nu (nu we dus pas serieus aan het klussen zijn :) ) raak is, maar sja.....

Ik wacht ook nog ff met testen (heb ze wel al in huis) tot maandag ofzo.... als ik het volhou. Ben begin van de week en af en toe tussendoor ook beetje dizzy en lage suikerspiegel en zo van die rare dingetjes. Ma goed, zoals gezegd zegt dat ook niet alles.

We'll see en we laten wat horen!

14. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Het is inderdaad moeilijk om te wachten. Gelukkig heb ik ze nog niet in huis.

Heb nu sinds 2 uurtjes ook hele heftige steken in mijn onderbuik. Kan amper lopen of staan. Wat zal dit nu weer zijn?

Misschien dat ik dit weekend alvast naar de Kruidvat ga ;)

Wel ons ook op de hoogte houden!

15. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Ofcourse!

Ik heb ze online besteld, dag erna binnen. Lekker makkelijk en discreet.

16. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    En al getest?

Ik ben net bij de huisarts geweest vanwege mijn klachten. Onderzoek en test gehad. Helaas nog negatief, maar dokter sluit nog niets uit.

Dus ik moet nog even wachten

17. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Nee, durf nog niet.... dacht vanmorgen dat 'het' er was, maar nog niet.... ik ren de hele dag op en neer (moet dan ook wel, maar niet iedere keer evenveel). Ontlasting is vandaag van slag en de buiksteken (zijn geen krampen) zijn er ook nog steeds... :(

Misschien morgenvroeg toch ff testen, dan weet ik waar ik aan toe ben (kan niet wachten tot maandag, hihi :D )

18. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Shit hè dat wachten... heeft hij nog inwendig onderzocht of doen ze dat niet gelijk? Kunnen ze dat al zo vroeg voelen eigenlijk?
    Sorry, vragenvragenvragen...

19. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Ja dat heeft hij gedaan, hij was namelijk aan het onderzoeken of ik een blinde darmontsteking had en toen bleek dat mijn pijn hoger zat, bij mijn eileiders.

Bij het onderzoek voelde hij niets vreemds aan de baarmoeder en eileiders. Tenminste niet iets om me zorgen te maken. Wel wilde hij de test doen.
    Waar de pijn nu vandaan komt, kan hij niet zeggen. Als het erger wordt moet ik direct terugkomen.

Volgens mij is die gewoon negatief omdat het nog te vroeg is voor een test :cry: .

Wachten, wachten, wachten ;) .

En jij kan je je nog inhouden? Weet je al wanneer je gaat testen? Ik heb geen idee ;)

20. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Dikke knuf voor jou, ik denk ik morgenvroeg toch maar ff testen... dan weet ik het ook

Deel Deze Pagina