Hoi hoi! Binnenkort gaan we hard klussen aan de kinderkamer. We willen deze meteen in orde maken zodat onze dochter en zoon samen een kamertje kunnen delen. Ik ben totaaaaaaal inspiratie loos! Ik ben winkels afgegaan, pinterest, andere topic met babykamer foto's... maar ben nergens iets tegen gekomen voor 2 verschillende geslachten/leeftijd wat ik leuk vind. Wie o wie heeft er een dreumes en baby met elkaar op kamer van verschillend geslacht en wil het kamertje met mij delen (op foto uiteraard) Alvast bedankt EDIT: de muren zijn wit, maar man wil deze eventueel nog wel verven. Nieuwe vloer word gelegd, wit/grijs kleurig laminaat en de babybedjes zijn wit. Kleerkast/commode moet nog aangeschaft worden. Die ik nu heb doe ik weg omdat ik ze niet praktisch vind.
Geen foto paraat maar wij hebben een wand groen behangen (beetje die groen/grijs die nu ook mode schijnt te zijn). Lijkt wat op de kleur "schroom" die je als muurverf kan laten maken bij de gamma maar dan wat donkerder.
Ik zal morgen even foto’s plaatsen van onze gezamenlijke baby/kinderkamer! We hebben ook een jongen en meisje
O ik vind wel nog (oude foto’s) Niet hele duidelijke, maar om een beeld te krijgen. We hebben op 1 muur wolkjes behang en de rest van de muren driehoekjes. Alles is grijs wit. Drie huisjes als accesoires en een wandplankje met posters in een lijstje
Wij hebben toen we de kamer gingen doen en nog niet wisten wat we kregen gekozen voor hard paars op de houten balken met licht blauw op de muren. Meubels wit.