hoi allemaal! misschien nog een beetje vroeg, maar zijn er al december mama's??? ik heb afgelopen donderdag positief getest en ben op 4 december uitgerekend volgens de calculator! zou het leuk vinden als er meer meiden zijn die rond die tijd zijn uitgerekend, zodat we gezellig kunnen kletsen over onze zwangerschappen, kwaaltjes en alles er omheen! voor ons is het de eerste, dus allemaal nog erg nieuw en spannend! ik ben trouwens 28 en mijn vriend 30.. tot snel!
Hoi babywish Ik heb vandaag positief getest! In ronde 9. Ben 10 december uitgerekend. Kom graag meekletsen hier!
leuk! gefeliciteerd allebei!!! ik ga maandag de VK bellen.. en moeders voor moeders! aangezien we zelf 10 maanden bezig zijn geweest en weten hoe erg het voelt om steeds ongesteld te worden als je het zo graag wil! dus als ik andere vrouwen kan helpen daarmee.. dus ik laat gewoon iemand komen en dan zie ik wel hoe dat in zijn werk gaat! hoe voelen jullie je? het enige wat ik heb is zere borsten en onwijs moe! ik kan slapen waar ik zit zeg maar! haha!
@wup: ik zie dat jullie ook al het nodige te verwerken hebben gehad! jeetje! wat erg om je kindje te verliezen...maar wat fijn ook dat je weer zo snel zwanger bent!
Dankjewel alle lieve mamas voor de felicitaties! Wat leuk! Ik heb alleen zere borsten verder niets. Wel heel misselijk geweest maar naar mijn idee kwam dat van alle spanningen. Pfieuuw zeg.. Wt was ik zenuwachtig. Moest vier testen doen alvorens overtuigt te zijn!
bedankt voor alle lieve felicitaties!!! vandaag gezellig mijn verjaardag vieren! ben uiteraard blij met alle kadoos, maar het mooiste heb ik al gehad! hihi! en ik hoop dat ik vandaag mijn mond kan houden... wordt lastig!!!!!!
Ik heb me wel al aangemeld voor moeders voor moeders, nog geen info daarover ontvangen. Ik zal volgende week wel gebeld worden daarvoor. Waarschijnlijk volgende week even bellen met de vk. Volgens mij staat daar geen termijn voor hoor. De eerste standaard echo is geloof ik rond de 12e week. Daar plannen ze je voor in als je belt. In mijn vorige zwangerschap hadden we er ook al een in week 9, maar dat bij onze vk is de apparatuur altijd aanwezig. Verder ben ik alleen moe. As week een tweedaagse training met overnachting. Ik ben benieuwd hoe ik dat ga redden. Die zijn zowiezo altijd zwaar. Gefeliciteerd nog Babywish! Was het gelukt om niets te zeggen?
@wup79: wat voor training heb je dan? voor je werk?? het was wel lastig hoor, om mijn mond te houden! zeker omdat er 2 zwangere bij waren en het dus regelmatig over baby's en bevallingen ging!
vanmorgen de VK gebeld.. 26 april de eerste afspraak! jeuj!!! ze boden als extra service een echo aan bij 7 weken om te kijken of het hartje klopt.. ik twijfel.. de echo is inwendig (en daar heb ik nog ff geen zin in! haha!) en ze zien verder niks dan t hartje kloppen.. en bij 9 tot 11 weken krijg ik sowieso de termijn echo.. en die 7 weken echo kan mijn vriend niet mee ivm werk en vindt het niet leuk om zoiets voor het eerst alleen te doen.. wat zouden jullie doen?
Ik ga volgende week de vk bellen. Wat spannend joh 26 april! Is dat een intake dan ofsoiets? Ik zou geloof ik wel voor die echo gaan hoor! Ik ben nl rete onzeker nu of alles goed is wil het liefst elke dag wel een test doen, erg hé?
@babywish; ik zou niet alleen een echo laten doen. je wil die ervaring toch samen delen, zeker een eerste echo! De training was idd voor werk, maar dan voor de ondernemingsraad. Het was zwaar maar super gegaan. Vanavond lekker op de bank...
@theebeeb: ja, gewoon intake, heb een vragenlijst die ik in moet vullen en mee moet nemen en dan gaan we een afspraak maken voor de termijnecho en bloedprikken enzo.. ik heb ook al 3 testen gedaan! afgelopen donderdag, zondag en maandag! haha! kon het ook niet laten.. en heb er nog 2 liggen, dus wie weet! die blijven toch niet goed tot ik zwanger ben van de 2e ooit, dus kan ze net zo goed opmaken! haha!
@wup: nee he? en stel dat het hartje niet klopt, dan lig ik daar in mijn eentje.. maar iedereen zegt dat ik het wel moet doen, dus ik twijfel nog.. bankhang ze vanavond!
Hi, Mag ik ook nog meeschrijven? Ik ben 29, moeder van een 1 jarige zoon en zwanger, zo rond 11 december uitgerekend, van mijn eisprong uitgaande. Voor ik mijn zoon gekregen heb, heb ik een miskraam gehad, het hartje was niet gaan kloppen of gestopt. Ben dus nu ook onwijs zenuwachtig voor dat moment weer, maar zal er toch door heen moeten. Hoe voelen jullie je?