Hoe doe je dat? Niet 'wachten'

Discussion in 'De bevalling' started by PollyBaby86, May 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

Jul 15, 2013
    510
    37
    28
    Pff ik vraag me echt af hoe ik dit nog misschien wel 2,5 week vol ga houden?!
    Mag opzich lichamelijk niet echt klagen, maar kan toch wel zeggen dat die buik me wel echt beperkt.
    Ik ga wel 3 keer per dag een kwartiertje tot half uur wandelen met de Hond, maar slenteren (dus winkelen bijv) lukt echt niet.
    Bovendien vind ik het een beetje eng om alleen verder van huis te gaan, langer dan een kwartiertje rijden. Stel dat en ik moet zelf terug rijden..

En dan die mensen die zeggen, geniet nog maar lekker even van je rust. Nou ik geniet helemaal niet meer. Ik ben continu moe, slaap 15 vd24 uur. Me lijf doet zeer, me buik staat op knappen. Ik verveel me! Boeh!

Zo dat was ff lekker klagen! Hoe gaat het bij jullie?

2. sther3

sther3 Niet meer actief

Haha, ik heb ook zulke momentjes.. We zijn ong even ver (ik ben nu 39+2) en snachts slaap ik heel slecht, overdag kan ik uren slapen.. Rust houden is lastig, saaaiii.. Heb alle programmas ondertussen al gezien :)
    Bovendien gaat het huishouden ook gewoon door, dus moet toch af en toe wat doen.. Af en toe weet ik het ook even niet hoor haha maar houd maar aan de gedachte vast dat het nog max drie weken duurt..

3. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,743
    277
    83
    Female
    Jeugdhulpverlener
    Hahahah tja, fijn hè die goedbedoelde opmerkingen :p
    Ook de berichtjes en telefoontjes of er al íéts gaande is.. Alsof het voor jezelf niet spannend genoeg is wanneer de kleine komt..

Maja, hoe hou je het vol? Alles per dag bekijken denk ik.. Zo doe ik het in ieder geval.. Niet kijken naar morgen, overmorgen of volgende week want dan word je gek.. Echt per dag bekijken wat je wil, kan en zin in hebt.. Succes!

4. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

Jul 15, 2013
    510
    37
    28
    Fijn dat het zo herkenbaar is haha! Voel me soms zo'n chagerijn, terwijl ik dag volgens mij helemaal niet zo ben! :)

Nahja, dan maar gewoon doorzuchten ;)

5. zuster88

zuster88 Actief lid

Sep 21, 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    herkenbaar.. helaas kun je er niks aandoen.. ik moet zeggen dat het me deze zwangerschap echt tegenvalt,. en tsjah je gaat nu ook gewoon wachten het kan immers echt elk moment gebeuren.. de vorige keren liep ik 10 en 12 dagen overtijd dus hou er nu wel rekening mee maar hoop het niet.. hoop dat je snel gaat bevallen! sterkte nog even!

6. Veer3

Veer3 Bekend lid

Dec 15, 2013
    805
    16
    18
    Ik herken het helemaal niet eigenlijk. Haha!
    Tuurlijk, m'n buik zat ook wel in de weg en ik was er klaar voor en natuurlijk heel nieuwsgierig! Maar nee, wachten heb ik niet gedaan..
    Ik deed lekker rustig aan, beetje rommelen in huis, extra slapen, bezoekjes aan (schoon)ouders, vriendinnen. Ik bekeek het van dag tot dag! En ging er vanuit dat ik tot max. 42 weken zou door lopen.....

7. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik heb ook van die dagen dat ik denk, hoe kom ik deze nou weer door... Durf ook niet ver de deur uit omdat de kleine bij de laatste controle nog niet helemaal was ingedaald en ik dus zsm moet gaan liggen mochten de vliezen breken. De meeste dagen kom ik door met lezen, series kijken en een beetje rommelen in huis. En nu met dit weer vind ik het ook wel een stukje aangenamer, probeer nog lekker een beetje een kleurtje te krijgen want ik ben voor mijn doen echt een spook nu

Share This Page