Hallo Meiden, Ik wil graag een maansteen kopen voor het bevorderen van een zwangerschap maar ook voor mijn emoties/menstruatie pijn rond de menstruatie. Ik wil het gaan provberen... we zullen het zien maar er is hier niks in de buurt die dit verkoopt. Wie heeft er ervaring mee en waar heb je deze (via internet) gekocht?! Ik moest er wel eentje met zwart erin verwerkt is mij verteld. Ik hoor het graag, en ben ook benieuwd naar jullie mening/ervaring over/met de maansteen liefs Bezigbijtje
waar woon je? in gelderland heb je vrij veel edelstenen winkels. via internet zou ik niet doen omdat je dan niet weet of een steen bij je pas
Tja, mijn ervaring met een maansteen. Heb er 2 gehad, ben 6 IVF behandelingen verder en nog steeds niet zwanger.
zwart er in verwerkt is echt onzin. je moet een zuivere hebben. je moet een normale maansteen hebben GEEN regenboogmaansteen. verder moet de steen bij je passen anders kan hij tegen gaan werken. ik zou je eerst even inlezen over hoe stenen werken en ook hoe je ze moet opladen en ontladen (ik kan even tueel ook het een en ander vertellen maar dan moet je pben)
Ik heb de eerste steen gewoon in een winkel gekocht.. Ik raakte hem kwijt en heb toen een nieuwe gekocht! Wederom in een winkel .. In diezelfde week vond ik die eerste weer terug, ik hield ze allebei maar bij me en nog geen 2 maanden later zwanger van een tweeling! Zoals Amfy zegt, ik zou hem ook in een winkel kopen. Dan pas weet je of hij echt bij je past!
Ga eens langs deze winkel in Deventer. De maansteen die ik daar vandaan heb deed zijn werk erg goed. De Woestijnroos, spirituele boeken, klassieke cd's, edelstenen, wierook, tarot kaarten
leliana: Haha oke, dat is apart bosi: Ik zal eens gaan kijken, als is dat behoorlijk ver van mij vandaan Amfy: Ik heb je ge-pbt hoor @ALL: alvast super bedankt voor jullie snelle reacties! hoe weet je dan of een steen bij je past?
Geen idee of het echt werkt, maar ik heb er 1 gedragen. Toen ik hem uitzocht in de winkel, voelde ik een warme gloed door me heengaan, het voelde goed. Op tweede kerstdag viel de steen ineens af en was ik hem kwijt. Twee weken later had ik een positieve test in mijn handen .
Ja dat had ik begrepen. Zelfs mijn nuchtere man gaf toe dat dit niet gewoon toeval kon zijn. Echt heel bijzonder, ik ben nu echt anders gaan kijken naar edelstenen.
Klopt. Ik was hem opeens kwijt. En echt een maand voordat we weer voor een kindje gingen vond ik hem weer ( we waren inmiddels erg vaak verhuisd)
ik heb mijn steen ook gekocht in een winkel... heb hem in juli gekocht... was toen al 2 jaar bezig.. en het lukte maar niet... in oktober viel hij van mijn ketting toen ik me bed uit wilde stappen... en 2 weken later had ik ook een posi test in mijn handen misschien bijgeloof of niet maar bij mij heeft het geholpen
wat bijzonder, en dat van die ketting vallen hoor ik elke keer maar weer, apart hoor! Aan wat voor ketting had jij hem hangen als ik vbragen mag?
hij hing bij mij aan mijn goude ketting waar ik ook het kinderkopje van mijn dochter (z`n kindjeshoofdje) en de voor letter van mijn man aan heb hangen ketting was gewoon heel en de 2 andere hangers hingen er gewoon nog nog aan...
Moet je een maansteen altijd dragen? Ik ben wel heel geintereseerd. Moet je de steen in een speciale winkel kopen?
Ik had altijd begrepen dat je een steen moet dragen die bij je sterrenbeeld past? Ik lees net eea over de maansteen en daar staan sterrenbeelden bij vermeld, maar niet de mijne (ik ben een Leeuw). heeft zo'n steen dan toch effect?
Ik heb meerdere edelstenen online gekocht. Heb dat toen via DEZE site gedaan. Verzending ging goed en netjes. Succes!