Even interesse; ik was vroeger (tussen m'n 14e en 17e) een enorme fan van Oasis, Blur, Suede en andere Brittpop bands, als ik daar nu naar luister denk ik; WAAROM?!?!?! vind het nog wel hoorbaar, maar zou er geen cd meer van opzetten (en zeker niet dagen naar luisteren). Van wie waren jullie 'vroeger' fan en hoe denken jullie daar nu over?
Ik was toen ik 14 was fan van 3T. Ik had de 3 Jackson broers een keer op de voorkant van 'BreakOut' gezien en ik en mijn beste vriendin waren verkocht Ik had mijn hele kamer al volhangen van posters van 3T voordat ik ooit een liedje van ze had gehoord ik heb de cd wel ergens, jeugdsentiment, maar ik houd helemaal niet van r&b. daarna een 'no doubt' tijdje gehad.
Ik was vroeger fan van Bon Jovi en nu nog steeds ! Draai de CD's nog steeds helemaal grijs en ik mis geen enkel concert in Nederland. Ook al zijn ze dan wat ouder en kaler geworden, nog steeds zwijmel ik weg bij al die heerlijke nummers.
grappig topic! In mijn kinderjaren was in fan van mariah carey. Terwijl ik haar nu maar een hijgster vind. In mijn tienerjaren was ik ook fan van 3T! Was helemaal verliefd op TJ, haha.
Ik was fan van Backstreet Boys, 3T, Leonardo Dicaprio, Spice Girls, Tarkan, haha van heeel veel artiesten hihi! Nu ben ik fan van mijn zoon (L)
Take That, ik heb dan ook alle cd's, vroeger had ik wel wat posters maar die zijn allemaal weg, de liedjes vind ik nog steeds leuk...en de mannen vind ik nog steeds leuk
ikw as fan van westlive en marco borsato en marco borsato nog steeds en westlife luister ik nog wel eens heel zelden muzieksmaak is beetje van alles wat
Had vroeger mijn kamer volhangen met posters van WHAM. George Micheal was ik helemaal verliefd op! Vind het nu een engerd!hahahaha
Ja, Wham! was ik ook een grote fan van. Van mijn zuurverdiende zakgeld toen naar het concert van George Michael in de Ahoy geweest, wat heb ik toen staan gillen! Ik vind hem nu niet meer zo aantrekkelijk, maar ik kan zijn muziek nog wel waarderen.
Ik was als peuter helemaal fan van André Hazes Erg hè?!? Als tiener was ik gek van Clousseau, maar die vind ik eigenlijk nog steeds wel goed, alleen nu om de reden van de mooie liedjes, niet vanwege de looks waar ik als tiener om gaf ... Groetjes, Josien
Hihi leuke vraag... BZN... Need I say more? haha Nou goed ik snap niet hoe ik daar ooit fan van heb kunnen zijn
ik was vroeger een grote fan van john lennon en ik ben er nog steeds http://www.youtube.com/watch?v=jEOkxRLz ... re=related
ik was fan van mariah carey, toen maakte ze nog leuke liedjes maar later was het niet meer aan te horen! En nog fan geweest van de spice girls, ik had zelfs die schoenen met die dikke plateauzolen! HAHAHAHAHAHAHAHAH
Niet een zanger, maar een schaatster... Falko Zandstra :-s Erg hè? Ik knipte alles uit wat ik van hem kon vinden en had er een heel plakboek vol van...