14-31 januari 2012 uitgerekend

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Berdje, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben waarschijnlijk 15 januari 2012 uitgerekend.
    Het andere topic is al zo druk, dus dacht misschien kunnen we het splitsen, hun de eerste helft van Januari en hier de 2e helft van Januari?

Wie is er nog meer uitgerekend na 14 januari en heeft zin om mee te kletsen?

2. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ik ben 20 januari uitgerekend maar blijf denk ik toch daar schrijven. Ben daar al gewend te schrijven en we kennen elkaar ook al meer, en ik vind de drukte wel gezellig :D Om helemaal opnieuw ergens anders te moeten schrijven terwijl het me daar goed bevalt, heb ik niet zo'n zin in.

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

hallo

ik zit ook net in deze groep.
    zoals het er nu uitziet ben ik 15-1-12 uitgerekend.
    ik schrijf ook in het andere topic en wil proberen of ik beide een beetje kan bijbenen

4. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke is goed meid ;)

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

errug rustig hier ;)
    kan het goed bijhouden hiero :D

iedereen van de 2e helft van januari begint nu ook te komen natuurlijk.

ff proberen om deze hoog in de lijst te laten staan, zodat deze ook gezien wordt

6. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier is het nog rustig.
    Maar dat andere topic gaat wel kei hard zeg.
    Ik kom niet zoveel online en moet ik tig pagina's lezen..
    Maar wie weet komen er hier ook nog een aantal bij en dan is het makkelijk bij houden nog he.
    Beter als met 40 meiden ofzo ;)

7. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    mag ik me ook voorzichtig aanmelden? Ik heb gisteren een test gedaan 1 dag voor NOD. Die was licht positief. Vandaag weer 1 gedaan en die was al wat donkerder.
    Mocht het zo blijven dan ben ik uitgerekend op 21-1

8. princess25

princess25 Niet meer actief

hey meiden,

Ook ik meld mij hier aan. Zoals het er nu uit ziet is de datum rond 17-1-2012. Spannend hoor! Hebben jullie al ergens last van?

9. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hoi dames, ik ben op 15 januari uitgerekend. Mocht deze wel redelijk 'leesbaar' blijven haha kom ik gezellig meekletsen!

@princess25; actuele klachten zijn zo nu en dan menstruatie achtige krampen onderin rug en buik, en af en toe last van de boobies :)
    Die zijn ook al wel wat voller. Verder nog niks aan het handje, maar dat kan over een week weer anders zijn :D

10. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Ik heb heel iets gevoelige boobs en ze zijn wat voller. Verder ongi krampen en soort bandenpijn. Vooral als ik moest hoesten ofzo.

11. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ja dat heb ik inderdaad ook, met hoesten of gekke bewegingen, van die trekkende/stekende bandenpijn! :)

12. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe zwangeren :D :D

Hier last van krampen, afscheiding (waar ik elke keer weer van schrik) en gevoelige boobs.

Zullen we een keer een lijstje maken met uitgerekende datum en echo afspraken enzo?

Nu is het wel overzichtelijk met niet te veel meiden, wel gezellig weer wat nieuwe kroost erbij ;)

13. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @berdje; wat heb jij al ontzettend snel je echo zeg. Dat is niet verkeerd. Ik wil nog eerst even 100% zeker weten dat ik echt zwanger ben. Dan ga ik ook de vk bellen :D

14. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bianca: een vroege echo is niet zo leuk hoor, maakt het alleen maar spannender.
    Ik krijg zo vroeg een echo vanwege mijn geschiedenis...

Er zal dinsdag waarschijnlijk alleen een vruchtzak te zien zijn. Tenminste dat hopen we, dan weten we in ieder geval dat er iets gaande is en dat het op de goede plek zit ;)

15. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @berdje; o vandaar, vond het al zo ontzettend vroeg om wat te zien. Maar toch wel prettig om dan wat bevestiging te hebben. Mag ik vragen wat je voorgeschiedenis is? Als je het niet wil zeggen ook goed hoor.

16. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe het liever niet op het forum, ben nu even met een ander account hier vanwege privacy. Zodra de echo goed is kom ik hier met mijn eigen account.

Wil je wel via pb laten weten wat er is gebeurd.

Maar als ik er straks niet meer ben dan meld ik me dus hier aan met mijn eigen account en zal ik dan zeggen dat ik eerst Berdje was ;)

17. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    okee dat is prima!

18. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je een pb gestuurd ;)

19. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    got him ;)

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

hallo en gefeliciteerd nieuwe zwangeren hier.
    ik doe het nog ff rustig aan hier, want bij de andere januari mama's heb ik al laten weten dat ik bloedverlies had van het weekend en het lijkt nu een stuk minder te worden
    ben vanmorgen bij de ass van ha geweest om te vragen wat ik nu moest doen, maar dat moet met ha overlegd worden dus ik krijg in de loop van vandaag nog een telefoontje.
    voorlopig zie ik mezelf als niet meer zwanger, omdat ik dit van vorige 3 zwangerschappen ook niet ken en als stukje zelfbescherming. zo hoop ik dat het alleen maar mee kan gaan vallen en heb ik wel gelijk dan gaan we 'gewoon' weer aan de klus

Deel Deze Pagina