De 9 maanden beurs zou ik met mijn zwangere zusje naar toe gaan, maar ze had er niet meer zo'n zin in. En eerlijk gezegd vind ik dat niet zo erg want ik vind het op dit moment wat te confronterend, al die zwangere buiken zien. Maar als ik een keer zwanger raak wil ik er ook een keer heen Wat gezellig om met je moeder te gaan, veel plezier alvast! Ik denk dat ik mijn huisje komende week eens flink onderhande ga nemen, is hard nodg en geeft ook weer afleiding Wij hebben jaaaaaren geen carnaval gevierd, maar gisteren kreeg ik er opeens zin in, dus zijn we gegaan, maar ik vond het eigenlijk veel te druk. Het was ook allemaal buiten en dat was KOUD! Vandaag zijn we naar de optocht gaan kijken in Maastricht, maar wat was ik blij dat die eindelijk voorbij was, oeh pijnlijke tenen van de kou! We wilden vanavond ook gaan, maar we hadden er allebei niet meer zo'n zin in. Nu gewoon lekker bankhangen met de laptop op schoot
Nou, ik ben niet zwanger, maar wil die beurs eens zien. Nu we er toch zijn... En mocht het te confronterend zijn ga ik gewoon weer naar de Huishoudbeurs.
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in, als je er toch bent kan dat ook. En het is natuurlijk sowieso voor iedereen anders. In ieder geval veel plezier, zowel op de huishoudbeurs als de negenmaandenbeurs
dank je happy.. kan ik wel effe gebruiken.. hoe is het met de meiden hier... roosje: mounia: timon: happy best: Toetje: en al die andere lieve meiden die ik vergeten ben.. hier gaat het redelijk.. emotioneel gaat het op en af.. dit heeft niet alleen te maken met het hele icsi verhaal maar ook met mijn werk.. ga hier niet over uit wijden ivm evt collega's hier.. maar het komt goed.. maar is effe pittig zeg maar.. liefs yippie
He bah meissie wat vervelend!!! Dikke mega knuffel voor jou!! Houd je taai.. Hier geen nieuws, heb helaas veel pijnklachten maar ja daar doen we niets aan. Zal even boodschappen gaan doen voor de verjaardag van mijn mannetje.
YES!!! Nieuws!!!!! We hebben de oproep binnen! Op 18 maart staat de afspraak!! Eindelijk gaat deze molen ook weer draaien. Yippie, doe rustig aan. Het is nooit leuk om naast het zware ICSI-traject ook nog ander sores te hebben. Veel kracht! Happybest, is je mannetje vandaag jarig? Doe jij ook rustig aan?
Yippie; even een knuffel van mij want je kunt er nooit te veel hebben En wat je kwijt wil mag je ook pb'en Timon; wat fijn dat je afspraak staat! Happybest; ook een knuffel voor je, hopelijk zijn de pijnklachten snel beheersbaar.
Maandje rust doet idd goed. Alleen merk ik dat ik nu toch wel zenuwachtig ga worden voor zondag. Ookal weet ik eigenlijk dat het hoogstwaarschijnlijk er niet in zit dat de ongi weg gaat blijven deze keer.
Hoi dames, Ik heb niet terug gelezen maar wou ff zeggen dat ik vandaag bij de HAP ben geweets ivm hevige zijpijn, en blijkt dat ik nierontsteking heb. Gelukkig ben ik bij mams, dus kan goed uitzieken. Ik heb antibiotica gekregen die ik af moet maken en waarna ik naar mijn eigen ha moet gaan voor nacontrole. Ik kom gauw weer bijkletsen, nu ga ik mijn bedje opzoeken want ben moe. Liefs SR
Jeeee SweetRoosje, da's niet niets. Doe rustig aan. Hoe lang moet je de antibiotica gebruiken? Veel sterkte!!!!
Timon wat een super nieuw!! Fijn hoor! Mijn mannetje was dinsdag jarig, maar toen hebben we het lekker samen gevierd. Morgen komen de familie en vrienden. Sweetroosje wat vervelend meid. Rust maar goed uit en beterschap gewenst. Dikke kuffel! LizaM bedankt, maar elke maand zonder medicijnen is er een te lang helaas. Maar voor dit goede doel kun je veel hebben!
Zeehondje toch blijft het spannend! Ik duim gewoon voor je door! Heb jij al een vervolgtraject gesprek gehad over IVF? Wij moeten volgende week heen. Maar we duimen met hart en ziel dat het niet meer nodig is en dat het voor die tijd lukt, toch?
Veel plezier dit weekend met die drukte. De afspraak staat, eindelijk! Ik heb het zh gebeld ivm eerder bloed prikken op Hep B en HIV, maar we moeten toch wachten op de afspraak van 18 maart. Dan krijgen we alles uitgelegd en ook de papieren voor dat bloedonderzoek. Ook moet ik niet verwachten een paar weken later al echt met ICSI te kunnen beginnen, want eerst zal ik blijkbaar een pil krijgen. Jaheeeeeee! Mijn cyclus is regelmatig!!! Zo balen!:x
Nee de pijn van gisteren was idd niet niks, ik verging gewoon. Maar gelukkig gaat het nu dmv antibiotica en pijnstillers goed. Ik moet hem 5 dagen slikken en daarna weer terug naar de ha voor nacontrole. Dank je meid.
Happybest; nou, dat vond ik een beetje raar. De vorige keer bij de startecho (waar de cyste ontdekt is) vroeg ik ernaar. Maar hij gaf er niet echt duidelijk antwoord op. ja, de procedure is dat het na 6x iui niet lukt je overstapt op ivf. Maar dat kan niet in dit ziekenhuis en ik kon dus een beetje rond gaan kijken en vragen over waar wij dan het liefst heen zouden willen. Voorburg, Leiden, Leiderdorp, Den Haag, Rotterdam. Hij zei dat zij vaak samenwerken met Voorburg en daar heb ik ook goede verhalen over gehoord. Ik vroeg of er dan geen wachtlijst was en hij zei van niet. Ging ik later op internet kijken staat er iets van 8 weken. Ja, lekker zeg. Maar we wachten het maar gewoon even af. En de volgende keer bij een andere gyn het nog eens vragen.