Hey meiden, Sweetroosje, mooi die lijst zo, is inderdaad lekker vrolijk Zeehondje, enerzijds enorm balen dat het niet gelukt is, anderzijds kan ik me voorstellen dat je wel blij bent van die onzekerheid af te zijn. Ik hoop dat volgende maand meer geluk brengt voor je. Happy, wat vervelend dat het weer niet gelukt is. Gaat het een beetje? Hier een dikke knuffel voor jou en zeehondje.
Dank je, ja het gaat wel weer. Alleen heb ik nu weer zoiets raars. De menstruatie begon maandag om een uur of 11 's ochtends en was heel hevig tot gistermiddag. Toen kreeg ik opeens enorme buikkrampen en maagpijn, zo erg heb ik nog nooit gehad. Het leken geen menstruatiekrampen, maar eerder van de darmen te zijn. Het deed zo'n pijn dat ik niet meer rechtop kon staan en iedere beweging pijn deed. Nu kan ik wel weer staan, maar bewegen doet nog heel veel pijn. Het vreemde is dat de menstruatie ervoor nog heel hevig was en vanaf het moment dat die pijn begon ik plotseling geen druppel bloed meer verloren ben. Dus welgeteld heeft de menstruatie net iets meer dan 2 dagen geduurd, maar was in die 2 dagen wel te hevig om zwanger te kunnen zijn. Ik maak mij best wel zorgen nu, vraag me af of bijv mijn darmen in de weg zitten en alles tegenhouden, dus ook het bloed. Ik moet dadelijk een potje urine inleveren om te controleren op blaasontsteking, maar kan dat de menstruatie plots tegenhouden? Lijkt mij vreemd. Ik hoop dat de pijn snel weg trekt want ik heb nachtdienst vandaag, zo gaat me dat echt niet lukken
Zou je misschien een vroege miskraam hebben gehad? Of is dat een hele gekke gedachte van mij? Hoop dat het allemaal goed is bij je.
♥♥♥Ons lijstje♥♥♥ Zeehondje - Ei ? - NOD ? - Ronde 33 SR - Ei 15 februari - NOD 1 maart - Ronde 1 Toetje - Ei ? - NOD 22 maart - Ronde 31 Timon - 20 feb? - 8 maart - Ronde 25 Happybest - 12 maart - 25maart- Ronde 29 Yippie - Ei ? - NOD ? - Ronde 40 Mounia - Ei ? - NOD ? - Ronde ? Hopes - Ei ? - NOD ? - Ronde ? ♥♥♥Zwanger♥♥♥ Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangeren... Januari 08 LizaM (dochtertje) Februari 08 Danjo(dochtertje) Maart 08 Enise (dochtertje 11/11/09) April 08 Caruli (zoontje) Esser Mei 08 Fair Tale September 08 SweetRoosje (dochtertje 11/06/09) ♥♥♥IUI/IVF/ICSI♥♥♥ Yippie 1e icsi mislukt Zeehondje IUI 4 mislukt (gonal-f - pregnyl - iui - utrogestan) Timon ICSI Bijna aan de beurt!!! Toetje maand overslaan ivm vakantie, daarna IUI 8 (menopur) Happybest IUI 4 mislukt (puregon- pregnyl) op wachtlijst IVF ♥♥♥Afspraken♥♥♥ Zeehondje 25 februari Inwendige echo Happybest 26 februari Inwendige echo Timon 18 maart Intake ICSI Sweetroosje 22 maart ivm cyclus
Klinkt idd als een vmk. Ik hoop dat je dmv urine meer duidelijkheid hebt, hou ons op de hoogte. Dikk knuff!
Ik had urine ingeleverd bij de huisarts om te testen op blaasontsteking, maar dat bleek het niet te zijn. Nu begon ik toch onzeker te worden omdat die menstruatie maar zo kort was, dus heb ik een testje gedaan. Deze was echter negatief. Morgen moet ik de huisarts nogmaals bellen, maar ze hadden geen plek meer voor een afspraak. Ik snap eigenlijk niet waarom ik nog moet bellen als ze toch geen plek hebben voor een afspraak We zullen wel zien, ik ga nu effe liggen, hopelijk zakt het dan wat.
Pfff weet je nog niet veel, ja behalve dat je geen bo hebt. Misschien een belafspraak maken met je ha? Ga maar liggen meid, rust ze!
Ja, toen ik vanochtend opstond was het stukken beter, voel het nog wel een beetje, maar al stukken minder. Ook is plotseling de menstruatie weer op gang gekomen, die was plotseling gestopt zodra de pijn begon. Ik vind het heel vreemd, maar ben allang blij dat het weer de goede kant op gaat. En hoe gaat het met jullie allemaal?
Toetje fijn dat je weer wat opgeknapt bent. Wat vreemd zeg! Heb je de ha nog te pakken gekregen? Doe nog maar een beetje rustig aan! Dikke knuffel! Zeehondje hoe is het met jou? Was alles goed gister bij de gyn? Ik ben vandaag geweest en eindelijk eens goed nieuws in de zin van geen cystes. Alles zag er goed uit. We proberen nu wat meer puregon te spuiten, kijken wat dat gaat doen.
Gister (dag 3 van de ongi) weer begonnen met de gonal. Volgende week donderdag terug voor een fm. En dan rond het weekend de vijfde iui! En onze gyn gaat ons dossier opsturen naar het ivf-ziekenhuis in Voorburg. Dan wordt alles alvast in gang gezet. Ik moet dan zelf een afspraak maken daar. Dus als het nodig is kunnen we na iui 6 gelijk door voor ivf en hoeven we niet tussendoor te wachten. Super geregeld van haar.
he mieden ik kom jullie even gedag zeggen zit op me werk heb me lappie mee.. maar hier is een onbeveiligde verbinding haha. kan ik effe forummen op het werk. toetje ik heb ook eens gehad wat jij vertelde.. i k had zelfs een hart stuk en veel langdradige romme; (solly voor details) mijn gyn zijn dat het gedroogd bloed was en dat moest wel door de opening vandaar ook de verklaring even geen bloed.. maar idd het is auw.. meiden ik zie hier langzaam weer het licht schijnen het verdriet is er maar dat mag.. liefs yippie
Hoi dames, Ff een teken van leven (heb nog niks teruggelezen), ik heb het onwijs druk gehad (bezoek, afspraakjes...etc). Deze week ook een drukke planning staan, ik zal zo nu en dan ff zwaaien tussendoor. Ik hoop iig dat het goed gaat met iedereen. Ik ga nu m'n huis aan kant zetten en dan pitten, want ben moeeeeeeeeeeeeeeeee en moet morgen alweer om 7u de deur uit! Liefs knuff SR
Eindelijk 2 dagen vrij na 5 dagen werken. Fijn... koopzondag... Yippie, wat fijn dat het al wat beter met jullie gaat. Dat jullie steeds meer zonnestralen mogen voelen waardoor het verdriet een mooi plaatsje zal krijgen. Dikke knuffel! Sweetroosje, fijn dat je huis weer aan kant is. We lezen het wel hoe het je vergaat in je drukte.
Hey meiden, Ik ben even een tijdje afwezig geweest ivm een geheime plaatsing (pleegje). Ik ga deze week bellen voor een afspraak ivm KID. Ik ga morgenochtend eens alles bijlezen, iedereen een dikke knuff! Liefs Mounia
Je bent er weer, Mounia! Soms vergt het gewone leven even al je aandacht. Hopelijk kun je snel doorstromen met KID. Hier in huis is het alweer lekker schoon. De ramen aan de buitenkant gelapt. Wat een verschil! Gisteren de schuur opgeruimd. Mensen, wat krijg je zin om op te ruimen/schoon te maken met dit weer. Dat lekkere zonnetje en de frisheid. Ramen en deuren open... lekker luchten! Nog 14 dagen en dan naar de fa!
he timon je woont niet zo ver weg kan wel wat hulp gebruiken.. de echte dingen zijn een half jaar niet gebeurt dus!!! kom je helpen.. liefs yippie
Yippie, zo erg zal het toch niet zijn? Ik ben hier nog niet klaar. Zaterdag weer even aan de gang. Manlief is toch weg dus mooi het rijk voor mezelf.
Nou!! dat zou ik niet te hard roepen timon.. zo erg is het nog niet.. Maar gisteren hier een begin aan de woonkamer gemaakt.. en in ieder geval de ramen gewassen.. zo het is weer licht binnen zeg maar.. hoe is het hier met de andere meiden dan!!!