Wat ben ik blij voor jullie dat er een korte wachttijd in het verschiet is. Dat het proces maar snel van start mag gaan! Erg jammer dat is gebleken dat je even zwanger bent geweest, maar niet heeft doorgezet.
♥♥♥Ons lijstje♥♥♥ Happybest - ? maart - NOD 27 april - Ronde 30 Mounia - Ei ? - NOD ? - Ronde ? SR - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 Timon - Ei ?- 1 mei - Ronde 26 Toetje - Ei ? - NOD ? - Ronde 31 Yippie - Ei ? - 27-4-10 - Rondes teveel Zeehondje - 7-4-'10 - 24-4-'10- Ronde 35 ♥♥♥IUI/IVF/ICSI♥♥♥ Yippie 1e ICSI mislukt Zeehondje IUI 6 op woensdag 7 april Timon Begonnen met ICSI!! Toetje maand overslaan ivm vakantie, daarna IUI 8 (menopur) Happybest IUI 5 mislukt (puregon- pregnyl) op wachtlijst IVF ♥♥♥Afspraken♥♥♥ Sweetroosje 12 april bespreking uitslagen Timon 14 april prikinstructie Happybest 30 maart IVF intake Zwolle Zeehondje 20 mei IVF intake Voorburg
Gister FM gehad (eitje van 21 mm al!) en dus gelijk ook de pregnyl laten zetten. Woensdag de zesde en laatste iui. Misschien nog net een positest voordat ik naar Amerika ga!
@Zeehondje, succes morgen met je laatste IUI. Ik duim voor een positest voordat je naar Amerika gaat! @All, knuff!
Ik ben ook zo ontzettend blij! En het zwanger geweest zijn is een beetje dubbel, maar blij heeft de overhand (dat het wel kan). Volgens mijn gyn is dat heel positief voor de IVF. Morgen weer voor controle. Hoe is het verder met jou?
Zeehondje wat spannend! Heel veel succes morgen! Mijn duimen draaien weer. En Amerika, toe maar... wat super! Wat ga je daar doen en hoelang ga je?
Een oud collega woont daar nu voor 3 of 4 jaar. En ik ga met twee collega's naar haar toe. Ze woont in Virginia Beach! En we gaan zeker naar Washington en alle écht Amerikaanse dingen doen. De iui was zeer pijnlijk. Het slangetje/spuitje ging er niet goed in en hij heeft zitten wroeten met de eendebek. Daarna ook nog een tangetje nodig gehad. Het bloedde ook best erg achteraf. Maar nu gaat alles weer goed gelukkig. Hoop dat deze pijnlijke ervaring geluk brengt, je weet maar nooit. Mannetje wilde al een feestje gaan vieren vanavond, weer een hoofdstuk afgesloten. Wel of geen behandelingen meer hierna, dat maakt nu even niet meer uit. We gaan op voor iets nieuws, iets anders. Of een zwangerschap of IVF.
Zeehondje, wat vreselijk als iemand zo heeft zitten wroeten in je. Klinkt als een lompe beer. Het zou toch geweldig zijn als je net voor Amerika positief test. Virginia Beach klinkt helemaal niet verkeerd. Happybest, blij zijn is positief en dat is wel prettig om te hebben met ons soort behandelingen. Hopelijk mag dit ook het gewenste resultaat geven. Blijkbaar heb ik de buikgriep gehad. Ik heb last van maagkrampen gehad en wat verhoging. Maar had ik dat door..... De pil en foliumzuur worden samen weggeslikt en dat gaat goed. Vanuit het zh duidelijkheid gekregen over mijn prikschema. Ik kan deze aanhouden.
Zeehondje, jeetje zeg zitten klungelen daar. Begrijpelijk dat het gaat bloeden, het is een gevoelige plek. Hmm Virginia Beach klinkt lekker tropisch, geniet ervan meid! Happybest, het kan meid en dat is goed nieuws! Timon, beterschap meid. All, veeeeeeeeeeeeeeeel succes gewenst. Knuff en trusten straks. Hier verging ik van de pijn gisterenavond, maar geen ongie te bekennen. Heb het gevoel dat mijn ei gesprongen is vandaag, ik temp niet meer om mijn gevoel te kunnen bevestigen. Ik zie het wel, maandag afspraak bij de gyn spannend!
♥♥♥Ons lijstje♥♥♥ Zeehondje - Ei 07-04-'10 - 24-4-'10- Ronde 35 Happybest - Ei ? - NOD 27-04-'10 - Ronde 30 Yippie - Ei ? - 27-4-'10 - Rondes teveel Timon - Ei ?- 01-05-'10 - Ronde 26 Toetje - Ei ? - NOD ? - Ronde 31 SR - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 Mounia - Ei ? - NOD ? - Ronde ? ♥♥♥IUI/IVF/ICSI♥♥♥ Yippie 1e ICSI mislukt Zeehondje IUI 6 op woensdag 7 april Timon Begonnen met ICSI!! Toetje maand overslaan ivm vakantie, daarna IUI 8 (menopur) Happybest IUI 5 mislukt (puregon- pregnyl) op wachtlijst IVF ♥♥♥Afspraken♥♥♥ Sweetroosje 12 april bespreking uitslagen Timon 14 april prikinstructie Zeehondje 20 mei IVF intake Voorburg
Hoi lieverds.. hoe gaat het hier met de meiden.. even een up date over mij zelf.. want ik weet niet goed wat ik jullie allemaal verteld heb.. we gaan woensdag voor 8 dagen naar mallorca... 1 juni begin ik met mijn nieuwe baan.. en daar naast best leuk nieuws omdat mijn cycles van slag was en ik nu dus verwacht dat ik 27 april ongi word heb ik zh gebeld en gevraagd of ik dan de pil mag starten wat langer door te slikken en dan begin juni te starten met hormonen.. dit komt ook beter uit met mijn werk..hih.. en dat was goed.. ik is zo blij.. tralaalal.. Allemaal een dikke knuffel.. yippie
Hoi dames, Ff een update: Zwemmers waren beter dan de 1e test maar kon beter, maar wel goed genoeg voor IUI. Mijn bloeduitslag was goed, heb duphaston 10 mg gekregen om ongie op te wekken. Kreeg eerst een echo, ze zag dikke slijmvlies van een aankomende ongie die maar niet door wil zetten vandaar de pijn in mijn baarmoeder/eierstokken, ook zag ze dat de eitjes het gezelliger hebben dan ooit (pco is toegenomen). Over 2 maanden (als mijn kleine 1jr is) beginnen we met IUI, hoop wel dat ik tegen die tijd weer geluk heb en spontaan zw raak (maar zal er niet in zitten denk ik). Ik heb in het zh bloed laten prikken (2 buisjes) op verzoek van de gyn om te kijken of ik geen suikerziekte heb gezien mijn klachten, en bij Star ook bloed laten prikken (4 buisjes) op verzoek van de ha om te kijken of die vermoeidheid en pijn niet van een ontsteking zijn. Die van het zh krijg ik vanmiddag doorgebeld door de gyn en die andere krijg ik donderdag. Afvallen, heb ik ook met de gyn over gehad en ze zou kijken of het toch geen suikerz is en als dat niet het geval is gaat ze me doorverwijzen naar een dieëtist in het zh die me erbij verder kan helpen (moest daar ook op de ws staan en ze zag dat ik iets te zwaar was).
Yippie, wat lekker om best onverwachts snel met vakantie te gaan! Is het mooi weer daar? Ik wil ook wel. Wat gaat je nieuwe baan worden? Wat goed van je dat je alles met het zh heb kunnen regelen zoals jij het wilt. Sweet, wat houdt pco eigenlijk in? Willen de eitjes dan niet loskomen of zijn ze met teveel? Al wat van het zh gehoord? Woensdag de prik instructie. Erg spannend ivm de naalden.
Yippie; wat fijn dat ze zo met je mee willen werken in het ziekenhuis! Alvast een hele fijne en zonnige vakantie gewenst, geniet ervan. Want de volgende keer dat jullie op vakantie zijn is er eentje meer die mee gaat! Sweetroosje; jeetje, misschien suikerziektje. Hoop het niet voor je, lijkt me niet fijn. Hoop dat de ongi snel komt met die medicijnen. Timon; nog TWEE dagen!
zeehondje spannend meid ik duim voor je Yippie feli met je nieuwe job nog op vakantie? Roosje fijne uitslagen meid , en hoe waren de uitslagen? zo dik ben je toch niet of wel
Timon, Vrouwenarts | PCOS. Heb teveel eitjes, ze houden al te graag theekransje daar binnen. Zeehondje, gelukkig geen suikerziekte dus volgende stap is schildklier controleren. Moet nog beginnen met Duphaston, weet dat het voor enorm veel stemmingswisselingen kan zorgen dus stel het ff uit tot volgende week. Danjo, gisteren later gebeld door de gyn die van suiker was goed nu de rest afwachten. Ben 1.70 en weeg 86, een te hoge BMI dus iets te zwaar.
Timon Heel veel succes morgen!! Zeehondje ik duim nog steeds heel hard op een giga goede afloop van de laatste IUI!! Ik ben vandaag weer voor follikel meeting geweest en had een mooie follikel (en dat zonder spuiten, ik kan het dus best zelf haha) en moet morgenavond pregnyl spuiten. Vrijdagochtend hebben we de laatste IUI. Hopelijk met super resultaat, zodat we niet het IVF traject in hoeven!!!