Lijst langer dan een jaar bezig deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by yippieajee, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happybest

happybest Bekend lid

Feb 18, 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Daar sluit ik me helemaal bij aan!!

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Toetje, hier ook een voorzichtige gefeliciteerd meid!

Zeehondje en Happy, hoop dat jullie laatste IUI zal slagen meiden!

Mounia, succes met verhuizen.

Hier alles zn gangetje.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Update, ik ben ongie geworden vandaag. Wonder boven wonder zonder medicatie!

4. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Toetje wat lees ik nu! Gefeliciteerd!! Je voorzichtige reactie kan ik me nog voorstellen maar wel leuk dat je al een banner hebt aangemaakt. Zien we je binnenkort in het andere topic? Die kan wel wat nieuwe meiden gebruiken, dus als anderen zich nog geroepen voelen...... jullie zijn meer dan welkom!!

Hoe is het met de rest? Yippie?

5. :$ toetje wat lees ik... gefeliciteerd hoor..

ssttt ik ben zo maar optijd terug van mallorca hhaah..
    nee geen stof gehapt in de lucht..

het was super helder..

hoest met iedereen ..

liefs yippie

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Toetje, gefeliciteerd meid!! De laatste die van dit topic naar het vervolgtopic is geswitched ben ik, en ik kan elk moment bevallen! Het wordt dus weer tijd voor nieuwe aanmeldingen. :D En ik snap je twijfels hoor, je wilt het al zo lang en zo graag dat je er nauwelijks op durft te hopen.

@Mounia, ik zie dat alles goed is gekomen met het huis. Wat leuk joh, gefeliciteerd!

@Yippie, ik hoop dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. Fijn dat jullie wel op tijd hebben kunnen vliegen. Een collega van mijn man is gisteren teruggekomen ipv zaterdag!

7. ja wij hadden ook een groep in ons vliegtuig die moesten zondag terug vliegen maar dat werd ook woensdag..

vandaag maar eens genieten van mijn verjaardag.. tussen de was door hahaha.. morgen gaan we weer een weekendje weg..

haha tja soms heb je van die dagen..

liefs en een dikke knuffel

yippie

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Yippie; ben je jarig???
    gefeliciteerd meid en geniet maar weer van een lekker weekendje weg!

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Yippie wat heerlijk, meteen weer een weekendje weg! En gefeliciteerd met je verjaardag! Waar ga je heen? Lijkt me heerlijk, ik heb een hele waslijst van steden waar ik graag een weekendje heen zou willen. Maar goed, dat zit er even niet in. ;)

10. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

Feb 29, 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hey meiden,

Sorry voor mijn late reactie. Ik heb het razend druk gehad afgelopen dagen. Mijn zusje is woensdag bevallen, daar ben ik bij geweest, donderdag na mijn werk weer op en neer (zo'n 200 km in totaal) om geboorte-aangifte te doen en daardoor weer laat thuis en gisteren was ik totaal uitgeput en voelde me niet lekker dus ben ik vroeg mijn bedje in gedoken. Maar nu heb ik alle tijd.

Ik heb dinsdag een heel klein beetje bloed verloren, maar daarna helemaal niks meer, dus ik denk dat het van een innesteling is geweest? Ik blijf wel ontzettend bang. Gisteren kwam er echt zo'n overweldigende angst opzetten en had ik het gevoel van "het zal bij ons toch wel weer fout aflopen". Ik weet dat ik niet zo negatief moet denken, maar durf nog steeds niet blij te zijn, bang dat het net als vorige keer enorm afgestraft wordt. Helaas heb ik pas 18 mei (in de negende week) een echo, dus tot die tijd zal de angst wel blijven denk ik. Bah de tijd kruipt voorbij, er is net pas een week om en nu moet ik nog 3 weken :$

Maar nu genoeg over mij, hoe gaat het met jullie allemaal?

Yippie, heb je een fijne vakantie gehad? En heb je goed weer gehad?
    En nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Groetjes Toetje

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Helaas is bij ons de laatste iui niet gelukt. We moeten dus door voor ivf helaas. Had toch een beetje gehoopt dat dat niet nodig zou zijn.
    Wordt er steeds banger voor. Zeker omdat dat dan echt het laatste is wat ze kunnen doen.
    Waarom? Is nu heel vaak het woordje dat bij mij opkomt. Ben bang dat het gewoon nooit gaat lukken op dit moment. De hoop komt hopelijk snel terug!

12. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

Feb 29, 2008
    800
    12
    18
    NB
    Oh lieve zeehondje, wat onzettend rot zeg! Hier een mega knuffel voor jou meid.

13. happybest

happybest Bekend lid

Feb 18, 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Ach meisje toch:$:(:(!!!!! Wat vindt ik dat erg. Ik begrijp je zo goed, waarom waarom waarom....
    Ik heb woensdag het laatste intake gesprek gehad voor ivf en als deze iui niet gelukt is mag ik direct door voor ivf. Dan wordt het zo echt en dat is heel dubbel. Ik hoop dat het komende maand spontaan zo mag zijn voor je. Ik zal zo hard duimen..
    Mega knuffel van mij.....

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Yippie, beetje laat maar gefeliciteerd met je verjaardag en fijn om te lezen dat je een leuke vakantie hebt gehad.

@LizaM, hier z'n gangetje en met jou en je kleine?

@Toetje, begrijpelijk die angst maar blijf positief! Vul je tijd en dan zul je zien dat die 3 weken zo om zijn, ik duim vor je voor een mooie echo!

@Zeehondje, nee dat meen je niet wat balen zeg. Ik had er echt hoop bij dit keer, maar goed het is nu niets anders. Wel wil ik je een dikke knuff geven, en hoop dat je alsnog spontaan zw raakt!

@All, knuff.

15. zeehondje.. begrijpelijk dat je dat denk lieverd.. de stap na ivf is idd groot voor al het besef.. we rijden richting het eind station..
    Ik herken het.. wij gaan voor onze 2e icsi.. en hebben ook duidelijk samen een doel mocht het niet goed gaan..
    Wij hebben er samen bewust al over gepraat wat gaan we doen als we samen blijven.. voor ons is het zo dat we dan de pleegzorg in willen gaan. Maar tot dat het zover is blijven we vertrouwen en hopen dat het goed mag gaan..

Iedereen bedankt voor de felicitatie.. we zijn er net weer een weekendje lelystad we hadden een bruiloft dus ook gelijk maar weer wat visites afgelegd.. ik bedenk me nu net dat ik 1 deze dagen ook weer een maand naar de vorige ongi zit.. we zullen zien.. hihi was er totaal niet mee bezig..

all: dikke vette knuffel van een bruine yippie..

liefs van ons!!

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Is best wel eens lekker hè, er even helemaal niet mee bezig zijn?!

17. echt wel!!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Alles goed met jullie?

Knuff!

19. happybest

happybest Bekend lid

Feb 18, 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Hey SweetRoosje,

Hier alles zijn gangetje! Wat een rust hier op het forum haha!
    Hoe is het met jou? Ik zie dat je al 2kg kwijt bent!! Goed hoor! Hoe doe je dat?
    Knuff terug...

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meissie,

Klopt idd rustig, denk dat iedereen ergens anders actief meeschrijft ofzo?
    Ja met mij ook goed, ongie is weer achter de rug. Ben nu aan het tempen om mijn eitje te spotten.
    Ja klopt al 2kg kwijt, ik doe nu weight care op advies van de dieëtist.

Liefs,

Share This Page