Hey meis, Knap hoor!! Petje af. Hoe werkt dat dan? Spannend hè elke keer je ei weer spotten. Ik zit nog in hele erge spanning, elke keer als ik naar de wc moet denk please please geen ongie . Ik heb dinsdag de medicijnen gekregen voor de IVF trail. Toen werd het toch wel heel erg echt. Mocht ik morgen ongie worden mag ik direct door. Maar ik hoop echt met hart en ziel dat het niet hoeft, want ik vindt het toch wel erg spannend allemaal. Dan zit ik alleen met medicijnen van 1400 thuis,haha! Dikke kus
Dank je. Ben er maandag mee begonnen, het zijn maaltijdvervangers dus repen/soepjes/shakes enzo. Ik doe nu plan A, 5 dagen intensief dieet van weight care. Idd spannend, nu maar hopen dat ie pas komt wanneer mijn man terug is van zijn zakenreis en anders slaan we deze maand over. Kan me zeker vinden in je angst/hoop dat je ongie niet komt, ik duim met je mee meid. IVF is natuurlijk ook een stap groter/werkelijker/spannender wat de nodige angst/spanning met zich mee brengt, maar laten we hopen dat het niet nodig is! Knuff.
Hey meiden, Ja, het is hier inderdaad erg rustig. Misschien is iedereen aan het genieten van het mooie weer? Happybest, ik kan je gespannen gevoel helemaal begrijpen, ik hoop dat die medicijnen helemaal niet meer nodig zijn, ik duim voor je hoor! Ik heb eigenlijk ook niet zoveel te vertellen, ben nog wat ziekjes, maar het begint gelukkig wat te minderen nu. Ik kruip dadelijk met mijn boek mijn bedje in Fijne avond meiden!
Helaas het ivf trajact wordt ons niet bespaart. Zal straks bellen voor een echo voor morgen en dan begint ons ivf avontuur (mits er gaan cystes zitten).
Aaaaaaaaah nee dat meen je niet, wat balen meid had er zo op gehoopt (jij nog meer denk ik). Pff toch IVF doen, dan hoop ik dat het bij de 1e ronde al raak voor jullie is en jullie dit traject met volle moed kunnen ingaan. Ik zal voor je duimen meis, hier een dikke knuff van me! Liefs,
Happybest; wat ongeloofelijk balen dat je toch ongi bent geworden! Ik kan me je angsten heel goed voorstellen. Net zoals Roosje hoop ik dat jullie snel het traject af kunnen sluiten met een heel mooi resultaat! Sterkte meid!
Dank jullie wel ! Ik ben gister voor echo geweest en ondanks dat het corpus luteum van de eisprong nog aanwezig was, mocht ik toch starten. Daar was ik heel blij om (hij twijfelde eerst). Dus nu moet ik elke dag glonal-f en cetrotide spuiten. Woensdag weer voor echo. Ik hoop dat ik er goed op reageer en dat er voldoende follikels groeien, zodat het niet afgeblazen wordt. Ik vindt het erg spannend allemaal en eigenlijk nog wel een beetje onwerkelijk. Ik hou jullie op de hoogte. Dikke knuffel voor jullie allemaal en het is zo fijn om zoveel steun te krijgen....
@HB, duim voor je dat je woensdag goede folikkels hebt! Succes met het IVF traject meid, ik volg je! Liefs xxx
HappyBest; Hier nog iemand die gaat duimen voor mooie folikkels. Logisch dat je het allemaal onwerkelijk vind.
he mieden.. ook hier de ongi door gekomen. helaas of juist niet.. in ieder geval zijn we weer aan de pil... morgen bellen voor hoe verder.. moeten we maar eens even kijken hoe we het allemaal gaan fiksen.. een nieuwe baan en de behandeling.. dag lieve mensen..
Hey meiden bedankt voor het duimen, Vandaag weer voor echo geweest. Ik was erg zenuwachtig, vooral of het corpus luteum weg was en of alles wel goed ging. Gelukkig was dat zo. Er was rechts 1 nu 9mm en nog wat kleintjes en links ook erg klein, maar ja het is nog maar dag 6. Zondag moet ik weer heen. Als alles voorspoedig gaat en er voldoende follikels rijpen, krijg ik denk ik eind volgende week de punctie. Maar eerst zondag maar weer zien, stapje voor stapje. We zien wel elke keer ooievaren in een nest... Misschien goed teken haha.. Yippie wat spannend. Wat voor nieuwe baan heb je (gefeliciteerd!!)? Dikke knuffel allemaal...
he meiden.. happy mooi dat het goed is gegaan ik duim voor je.. en idd laat die ooievaar maar waar zijn.. ik ga werken hier in mijn woonplaats (rij nu altijd een half uur) op een logeerhuis vanuit de kinder en jeugd psychiatri. hier begin ik vanaf juni.. dus het word een mooie spannende tijd. verder heb ik 3 juni de 1e echo en dan gaan we weer stimuleren.. gaaf hoor heb er echt weer zin in. ben blij met de paar maanden die er tussen hebben gezeten.. iedereen hier een knuffel.. Trouwens mounia waar ben je. .. voor de meeting moeten we nog wel even wat regelen he.. Liefs Yippie
Hier is Mounia hahaha. Ik zit midden in een verhuizing dus ben erg slecht bereikbaar, ook heeft mans een moterongelukje gehad,gelukkig niets ernstigs! Ik zie dat er veel nieuws is hier, een zwangere, yippie d'r ICSI bijna enz. Sorry dat ik zo kortaf ben, maar zo druk hier! Iedereen veeeeeel succes met alles! O ja, de meeting zullen we dat doen na mijn verhuizing? Liefs Mounia
Hier ook weer ongi, maar dat is voor mij geen verrassing meer elke maand. Iedereen een dikke knuff!Liefs Mounia
Hey meiden, Hè bah Mounia, wat vreselijk balen zeg! Dikke knuffel voor jou. Ook al is het voor jou misschien geen verrassing, wennen doet het nooit! Wat is het plan nu bij jullie? Ik ben weer bij gyn geweest en er begint wat te komen. Recht 2 en links 3 follikels. Ik moet woensdag weer komen want ze moeten eerst goed groeien. Ik ben telkens zo zenuwachtig, das niet normaal haha. Wat betreft de ooievaars die komen we elke keer tegen als we naar zwolle gaan, dus das mooi, haha!
he happy zit jij ook in zwolle!! wij ook.. leuk.. hmm jij loopt te ver voor om elkaar tegen te komen jammer hoor