Ja idd. Hier z'n gangetje, morgen 1e fm (maandag was eitje 14mm). Eerst zou het IUI (onverwachts btw) in eigen cyclus met pregnyl zijn, maar na mijn bezoekje vandaag aan de apotheek ben ik gaan twijfelen. Gyn zegt dat het kan pregnyl icm bv en apotheek zegt van niet, dus morgen bij de fm maar eens aankaarten bij de gyn en eventueel zonder pregnyl IUI gaan doen.
Hm idd ff met je gyn bespreken die zal er wel verstand van hebben, maar is het nu gewoon niet een idee om de bv af te bouwen gezien je voor een 2e wilt gaan.
Vandaag voor fm geweest en het eitje van 14mm die de gyn maandag had gezien was er vandaag niet meer, die vrouw die fm deed vandaag kon als grootste ei van 7mm vinden en de rest was allemaal kleiner. Ben gebeld dat ze vijdag weer een fm willen doen en daarna een gesprek met de gyn van hoe en wat, dus weer afwachten maar. Wil nog niet stoppen met bv (totdat ze zelf stopt, anders hou ik er schuldgevoelens aan over) en tegelijkertijd wil ik een 2e, als de mogelijkheid er is om die 2 te combineren waarom niet. Zo niet dan gaat bv momenteel voor, m'n dochtertje gaat voor mijn kinderwens hoe moeilijk dat soms ook is.
Hey meiden, Ik ben een tijdje niet geweest omdat we slecht nieuws hebben gekregen, wat ik even moest laten bezinken... Ik heb gister het bericht gekregen dat wij niet mogen starten met IVF omdat ik 6 kg te zwaar ben!! Mijn eigen gyn had op haar donder gekregen omdat ze ons toezeggingen had gedaan. Zij vond namelijk dat ik er niets aan kan doen en ik een uitzondering ben omdat ik zoveel pijnklachten heb nu zonder reuma medicatie. Ze heeft zich hard gemaakt voor ons maar er waren twee die vonden dat ze een lijn moesten trekken en dat ze niet akkoord gaan. Maar ik kan niet afvallen omdat ik op eet gebied het al goed doe maar ik niet kan bewegen. Mijn man en ik hebben besloten dat ik waarschijnlijk een rustperiode ga inlassen en even aan de medicijnen ga want zelf op deze manier doorgaan is eigenlijk geen optie. Het doet me veel pijn en verdriet omdat ik het al zo lang heb volgehouden. Maar ja tegen een protocol kan ik niet op. Ik blijf jullie wel volgen hoor, maar zal wel wat minder aanwezig zijn. Ik blijf ontzettend duimen voor jullie allemaal! Veel liefs
Jeetje meid wat *** zeg, geloof best dat je baalt. Ben je zover, dan mag je niet eens verder maar ja zoals je zegt tegen een protocol kan je niet op (wel lief van jullie gyn dat ze het toch probeerde). Ik hoop echt dat er wonder gebeurt en jullie in deze pauze alsnog spontaan zw raken, ik duim voor jullie. Vanuit deze kant een dikke knuff voor je meid!
Happybest; nou, even niet zo happy dus. Wat stom zeg. Ik zou ook zeggen, je hebt een goede reden dat je iets te zwaar bent. Waarom nou zo moeilijk doen?! Heb je er al over nagedacht om naar een ander ziekenhuis te gaan? Of is dat geen optie? Sterkte in ieder geval samen! Yippie; super dat jullie weer zijn begonnen, heeeeeeel veel succes! Ego; alles goed hier. De bloeduitslagen waren van ons allebei goed. Vrijdag gelijk een afspraak gemaakt voor stap 3 (inwendige echo, 'potje vullen' en gesprek/uitleg van een IVF-verpleegkundige). Had verwacht dat we wel even zouden moeten wachten. Maar we mogen a.s. woensdag 9 juni al!
hvj maar fles voeding of nu in jou geval gewone melk doet niet onder hoor. Naomi krijgt vanaf dag 10 al fles voeding en doet het er super op. Happybest meid wat ontzetten klote zeg dikke knuffel Yippie spannend zeehondje goed nieuws zeg , spannend hier draaien de duimpjes
Yippie, ow wat spannend meid! hvj, succes met de IUI happybest, aaaaah wat een rot nieuws zeg! Je leeft er zo naar toe en dan dit, knuff!!!! de rest van de meiden veel succes met alles, ik zag al een tijdje terug dat Toetje zwanger is nog gefeliciteerd meid! Hier héél druk! We zijn nog bezig met de verhuizing, er komt een 2de pleegje op zeer korte termijn bij én een weekendpleegje. Druk maar ook erg leuk! Op MMM gebied heb ik geen nieuws verder op dit moment. Liefs Mounia
Hoi dames, @Danjo, ow dat geloof ik wel hoor dat kv ook goed is. Maar gelukkig kan/mag IUI icm bv dus problem solved! @Zeehondje, succes vandaag meid! @Mounia, dank je. Drukke boel daar maar fijn dat het ook leuk is.
Mounia; wat leuk dat je even komt kijken. En wat een drukte bij jou zeg, verhuizen tweede pleegkindje en ook nog een weekend pleegkindje. Wel onwijs super. Wanneer gingen jullie weer verder in de MMM? Als alles een beetje rustig is zeker? All; Wij zijn vandaag weer naar Voorburg geweest. Eerst opzwemtest, daarna echo (je zag dat ik een eisprong had gehad) en daarna de uitleg over de verdere behandeling. En het klonk allemaal zo simpel, haha. Als ik weer ongi word mag ik gelijk bellen en krijg dan op dag 3 een echo en bloedonderzoek (FSH). Als alles goed is word ik gebeld en mag is 's avonds beginnen met het spuiten van Gonal-f 225 IE. De dagen daarna moet ik 's ochtends de helft spuiten en 's avonds de helft. Op dag 7 moet ik dan weer voor een echo komen en de rest dat is nog een vraagteken. Je weet natuurlijk niet hoe de eitjes groeien enzo. Als alles goed gaat de punctie en de terugplaatsing. Bij veel eiblaasjes moet ik Utrogestan gaan gebruiken (dit deed ik altijd al na de iui's) en als het een gewoon aantal eiblaasjes zijn dan moet ik nog 3x Pregnyl prikken. Ik heb dus het korte behandelingsschema en daar ben ik erg blij mee. Geen pil en geen overgangsverschijnselen, heerlijk. Vraag me alleen af waarom er soms voor het korte en soms voor het lange schema wordt gekozen? Weet iemand dat hier? Tot snel meiden, knuffel!
Hey Zeehondje, Antwoord op je vraag zou ik niet weten. Maar jeetje 3x Pregnyl spuiten in 1x, waar is dat goed voor? Maar goed dat je meteen aan de slag kan alhoewel ik hoop dat het niet nodig zal zijn en je spontaan zw wordt (hoor je vaak voor een behandeling). Succes ermee meid!
Hvj; die pregnyl moet ik niet in één keer spuiten hoor. Volgens mij om de drie dagen ofzo. Dus totaal nog 3x, haha.
Ow zo ik schrok al haha, dan ben je gwn een lopende hormonenbom als dat wel het geval was. Nou succes ermee meid!
Zeehondje, Ook een hele agenda vol bij jou zeg, heel veel succes de komende behandeling!Ik ga hard voor je duimen! Wij gaan idd verder met de MMM als het weer wat rustiger is. hvj, geen dank!
Ik ben trouwens wel nog stiekem aan het hopen op een spontaan wondertje Is al eens eerder gebeurd... Weet iemand hoe het trouwens met Freewilly is?Of heb ik ergens overheen gelezen? Meid als je dit leest ik zou een update van jou leuk vinden Liefs Mounia
HEEEY MOUNNIA.. heb je gemist.. hier vandaag de 2e echo.. 1van 12 en 2 van 11 en rond de 8 kleintjes.. dus de zaker gaan goed..