Krijg je daar neigingen van? Dan moet ik daar ook maar snel last van krijgen. Nu al enkele dagen wat melig op dit forum.
yippie; spannend!!! Eindelijk is het zover. timon; fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Hopen dat de gyn nu snel belt. Heb idd ook een hsg én kijkoperatie gehad. Viel allemaal bij mij gelukkig 100% mee. Vandaag uitgangsecho gehad. Helaas zit er een cyste (volgelopen follikel) en mag ik niet beginnen met de hormonen te spuiten. Balen natuurlijk, maar aan de andere kant is het ook wel fijn om even een maandje 'rust' te hebben.
haha 7 uur weg zeker.. geeft niet alles voor het goede doel. smiddags gewoon lekker gaaan slapen hih.. Ja mounia idd.. probeerde je te bellen maar zonder suc6 ben je andere nummer kwijt.. laat je me het nog effe weten.. ben wel blij hi.
Ik wens je iig veel succes meid, en hopelijk heb je meer duidelijkheid en weet je waar je staat. Ik ben september 2007 de mmm in gegaan en was september 2008 spontaan zwanger na 3 mislukte IUI pogingen, in totaal waren we 2.5jr bezig.
Hey meiden, Bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat heeft mij deugd gedaan. Vanmiddag is de menstruatie dan toch begonnen en zag ik het allemaal niet meer zitten, maar nu gaat het wel weer. Sweetroosje, wauw, een miniwereldreis, heb je het fijn gehad? Waar ben je precies geweest? Timon, dat zal een opluchting zijn dat het niet erfelijk is en wat fijn dat de arts toch zoveel tijd heeft vrijgemaakt, dat is mooi. Yippie, succes woensdag, ik zal heel hard voor je duimen. Mounia, wat vervelend dat ze bij jou ook zo gehandeld hebben, je zou toch verwachten dat mensen in de zorg wel wat inlevingsvermogen hebben he. Een griepje, bah, veel beterschap meid. Zeehondje, wat balen dat je nu een cyste hebt, maar fijn dat je het zo positief kunt zien, hopelijk kunnen jullie dan volgende maand wel weer verder.
Toetje; een dikke knuffel meid! Eindelijk dan toch duidelijkheid. Soms lijken mensen in het ziekenhuis zich niet te realiseren hoe heftig zo'n traject voor iemand kan zijn. Yippie; Super dat je woensdag de punctie hebt! Het is zeker vroeg maar dan heb je het maar gehad. Gaat je man/vriend mee? Mounia; beteschap! Ik heb zoveel gelezen hier maar ben de rest kwijt, ben zo moe dus voor de rest een knuffel!
Zeehondje, balen van de cyste. Misschien even beter zodat je een maand wat afstand kan nemen. Hou je positieve kijk vast! Ik heb geen telefoontje van de gyn. gehad. Ik verwacht deze morgen. *duim duim duim* Yippie, je mag zeker vroeg op pad. Kan me voorstellen dat je in de middag lekker gaat slapen. SweetRoosje, 2,5 jaar in de mmm is niet misselijk. We zitten nu op 9 maanden. Hopelijk gaat het niet zo lang duren. Toetje, wat vreselijk jammer. Even in een dipje is toch niet erg.
hah nog even voor jullie.. ik ben sinds gisteren 21 uur geen junk meer.. heb de spuiten laten liggen.. lol.. weet niet meer wie het vroeg maar manlief werkt morgen thuis dus ja hij gaat mee.. hij zal wel moeten hij moet ook aan het werk.. de beste zwemmers afleveren.. ga nu werken liefs yippie
Spannend Yippie!!! Sweetroosje, dus ook al 2,5 jr. We moeten er wat voor over hebben allemaal zeg! Maar dat is het ook meer dan waard! Zeehondje, dus jij zit nu met hetzelfde probleem als mij. Maar waarom heb je nu een maand rust dan? Kunnen ze zonder het spuiten niets? Mijn 2e IUI had ik hetzelfde alleen is die cyste op tijd verdwenen en had ik een goede follikel en voldoende slijmvlies en toen hebben ze alleen met pregnyl erbij toch een IUI in eigen cyclus kunnen doen. Bouw jij zonder hormonen geen goede cyclus op?
Zeg dat wel, maar goed alles voor de goede doel. Wat fijn dat er tijd genomen werd van jullie (jammer dat je er eerst druk op moest zetten natuurlijk).
Hoi meis, Geen dank, we zijn er voor elkaar in goede en slechte tijden. Ja was echt een mini wereldreisje waarvan we zeer hebben genoten. We zijn 5 weken weggeweest, naar Qatar, Dubai, Sharjah, Abu dhabi, Omman, L'ain, Kualalumpur, Genting, Penang, Langkawi, Jakarta, Singapore, Thailand, Istanbul, Amman en als laatst Jerusalem.
Het leek wel eeuwen te duren maar goed, geduld loont zeggen we dan. Ik hoop voor jullie ook dat het niet zo lang hoeft te duren en dat 2010 JULLIE jaar is.
Idd het was het wachten waard als ik nu naar mijn kleine kijk *i'm in love*. Geduld is een schone zaak, maar soms o zoooooooooooo moeilijk.
Hoi dames, Zo hoop dat ik er weer bij ben, ik heb gisteren een hele pagina getypt valt mijn internet ineens uit grrrrrrrrrr ~!@#$%^&* maar goed. Ik was vanochtend naar de ha gegaan ivm pijn ter hoogte van mijn eierstokken, en waar ik al weken mee rond loop. Ik voordat ik op vakantie ging gegaan, de ha zei toen dat het door bv geven komt (wat in mijn oren onzin klonk). Dus vanochtend weer gegaan omdat het maar niet ophield, zegt ze heel koel je hebt waarschijnlijk cysten en dat ik een afspraak moet maken bij de gyn voor een echo. Dus net het zh gebeld en een afspraak laten maken a.s maandag, ben benieuwd. Ben zelf afgelopen weekend begonnen met tempen in de hoop wat meer duidelijkheid te krijgen van wat er in mijn lichaam gebeurt (heb geen cyclus), vanochtend met 0.1 gestegen. Zo dat was mijn levensverhaal haha. Groetjes
sweet roosje: wat ben je toch weer een lieverd voor iedereen een iegen woordje.. ( zo komen we snel aan 1000) Maar spannend voor je hoor maandag.. we zullen aan je denken.. Hier vanmorgen lekker gewerkt.. maandag overleg met leidinggevende ivm mijn ziek zijn.. liefs yippie
Hahaha idd als ik zo doorblijf, hebben we straks 10 topics hihi. Ja vind het ook spannend, ben benieuwd wat de gyn te zeggen heeft. Je werkt weer lees ik, niet al teveel hooi op je vork nemen he!
Happy; ik kan idd geen hormonen gebruiken en dan follikelmetingen krijgen, omdat ze dan niet weten wat het eitje is en wat de cyste. Maar zonder hormonen kan wel, maar daar is eigenlijk niet over gesproken. Ik ga me er nu ook niet meer druk om maken. Zit echt even in een dip. Vandaag gehoord dat een vijfde collega zwanger is! Heel heftig, allemaal zo dichtbij.