ft: ja ik had 10 eitjes maar daar waren er maar 7 doorgedeelt maar niet goed genoeg om ingevroren te worden.. meiden krijg steeds meer de drang om toch eerder te testen.. ook ivm de activiteiten van dit weekend.. hmm.. liefs yippie
FT, leuk om je weer te zien. Alles goed met je 30 weken zwangerschap? Yippie, als jij die drang heb dan kan niemand je tegenhouden, he?
Yippie spannend hoor! Timon, idd erg fijn dat mijn ouders nog in de buurt wonen. Hier alles weer aardig op de rit, helaas zijn er toch weer gewrichten ontstoken. Zolang zonder medicijnen beginnen toch zijn tol te eisen. Morgen weer naar gyn, hopelijk is er nu toch wat gebeurd en kunnen we deze maand toch nog mee pakken.
Deze maand gaat aan ons voorbij. Mijn NOD is morgen (nog niets lijkt te gebeuren), maar door geen klus in ei-tijd zal de ongi wel komen. Hopelijk deze week de oproep en dan snel door de voorbereidende afspraken heen zodat we de volgende ronde in ICSI kan.
timon: spannend zeg.. of weet je het zekr.. hier beginnen de zenuwen ook te komen.. haha hoort er bij he.. roosje hoe is het met jou.. liefs yipipe
Ik heb al zenuwen in jou plaats laat staan jij haha. Hier z'n gangetje, mijn kleine is ziek (had vannacht 40 graden koorts). Ze is hangerig en wil alleen maar bv ipv eten, en ze wil ook alleen maar slapen.
Lief dat je er naar vraagt. Ze heeft een echo gemaakt en het slijmvlies zag er goed uit. Ze zag ook een blauwe plek in de eileider wat er op wijzen kon dat mijn eisprong al geweest was en dat we te laat waren. Er zat ook nog een eiblaasje van 20mm en dus 1 die wel/niet gesprongen was. De IUI zou nu ook niet meer plaatsvinden deze maand. Ik moest bloedprikken en om 12:30 zou ze me bellen. Was de piek geweest, dan was ik te laat maar was die nog niet geweest dan moest ik vandaag pregnyl spuiten en de komende dagen klussen. Bij het bloedprikken kreeg ik een stagiaire. Dat maakt mij niet uit want iedereen moet het leren, maar het ging niet echt super, want bij het derde buisje trok ze hem te ver eruit maar bleef in de huid prikken. De vacuum zoog allemaal lucht in het buisje dus ze raakte wat in de zenuwen. Resultaat maar 2 buisjes bloed en een snee van 1cm in mijn arm haha. Maar goed, ik hoorde maar niets van de gyn en baalde al omdat ik dacht datze me vergeten was. Maar om 17:30 ging eindelijk de telefoon en ze had goed nieuws ik mag toch voor de 4e IUI donderdag!!!!!!! Dus ik ben heel blij maar alles is wel een beetje verwarrend haha. Beetje een lang verhaal geworden. Hoe is het met je kleine meid? Knapt ze al wat op?
Gefeliciteerd met je 4e IUI, Happybest! Nog 2 nachtjes slapen. SweetRoosje, hoe is het nu met de kleine meid? Dames, rustig rustig. Ik ben vandaag fijn $) ongi geworden met geweldige krampen. Handig als je aan het werk ben. Omdat we rond mijn ei niet hadden geklust was dit zeker geen verrassing. Ik ben niet naar het zh geweest, hoor. Morgen ga ik proberen te bellen om te horen of wij bij deze ronde oproepen zitten. Ik hoop het heeeeel erg van wel.
he meiden ook hier is de ongi door gebroken.. ik wacht nog even met het ziekenhuis bellen. in de handleiding staat dat je gewoon door moet gaan met ustrogeen en op dag 18 gewoon een test moet doen.. ga eerst maar even dit een plekje geven.. en dan bellen lijkt me slimmer. dus ingrid ik volg je alleen niet naar een cryo maar naar icsi 2. meiden thx voor de steun.. yippie
Dikke knuffel, Yippie! Vanmorgen gebeld naar het zh of we bij deze ronde oproepen zitten. Ja, en de brief zal begin volgende week op de mat vallen. Op mijn vraag wanneer ze denkt dat de afspraak zal komen kreeg ik half maart te horen. De artsen zitten nog zo vol. Nou, dan is het eerder april dat we kunnen starten. Pfff, we wachten al vanaf oktober...
Zo super meid, wat fijn dat jullie alsnog voor IUI mogen gaan. Ik wens jullie er veel sterkte/succes mee. Wat minder van dat prikken maar ja alles voor het goede doel he? Met mijn kleine gaat het wat beter gelukkig, nu ben ik degene die verkouden is geworden met als gevolg een slechte nacht achter de rug.