Met de kleine gaat het beter gelukkig, nu ben ik aan de beurt. Balen van je ongie maar ja als je het verwachtte is het minder erg denk ik. Super dat je opgeroepen bent, veel succes meid.
Aaaaaah Yippie toch, weet ff niet wat te zeggen maar wil je wel een dikke knuff geven meid. Ik wens je veel sterkte en neem je tijd om het een plek te geven. Liefs
heb toch het zieken huis gebeld we gaan de molen in voor icsi 2.. dit zal om en na bij juni worden... heb vanmorgen wel afleiding gehad was bij me zus om uit te huilen zeg maar.. en in eens een knal. is de kachel geexplodeert we roken gas dus gasleiding dicht en stroom er af. 112 gebeld brandweer kwam toch maar even kijken.. wat een dag nu de kids van me zus hier ivm de kou.. dat is ook wel weer leuke afleiding. liefs yippie..
Ach nee, yippie, wat k*t zeg. Maar je klinkt niet als iemand die helemaal in put zit, gelukkig. Ik wens je sterkte en hoop dat je idd wat afleiding kan vinden. Timon, jij ook ongi, balen hoor. Ook al weet je bijna zeker dat ie eraan zat te komen. En nog zó lang wachten, jemig zeg. happy; succes hè met de iui!
Ik probeer wel elke dag wat mee te lezen, maar doe even rustig aan met reageren. Vanwege een cyste geen 5e iui deze keer. En ik merk dat het best wel lekker is. Even geen hormonen spuiten, utrogestan inbrengen, afspraken verzetten, andere mensen voor mijn groepie e.d. Dus het is erg rustgevend.
Balen van je cyste! Dan maar genieten van deze rust. Wij staan te trappelen om te beginnen, maar mogen nog niet. Pfffff....
Timon ook al had je het verwacht, toch balen meid!! En helemaal k*t dat je nog zolang moet wachten. Knuffel! Yippie ik had zo'n goede hoop voor je en heb me helemaal suf geduimd. Wat ontzettend verdrietig dat het niet gelukt is. Houd vol meid! Hele dikke knuffel . En wat een dag zeg! SweetRoosje fijn dat het met je kleine meid beter gaat. Nu jij heel veel beterschap. Knuffel Zeehondje fijn dat de rust je bevalt. Neem het er nu maar van zodat je volgende ronde weer met goede moed in kan gaan. Ik blijf voor je duimen.
Zo hey wat een dag meid, en wat goed dat jullie verder gaan met ICSI. Je bent een sterke vrouw, heb echt bewonderingen voor je. Nogmaals een dikke knuff! Hoe gaat het nu met je zus en d´r kids?
He balen van je cyste, hoop dat het gauw verdwijnt zodat jullie verder kunnen. Maar wel fijn dat je je rust hebt gevonden in deze rustperiode, geniet ervan. Knuff.
Ja ben ook blij dat het met haar weer goed gaat, dan vind ik het niet erg dat ik een niezende snotneusje ben geworden haha. Dank je.
Hey meiden, Ik heb even een beetje afstand genomen van het forum omdat ik het gevoel heb dat mijn leven op een soort van pauze staat. Zodra we meer duidelijkheid over de KID hebben zal ik hier wel weer dagelijks komen. Allereerst Yippie meid, ben even helemaal stil Ik vind het héél knap van je dat je weer snel doorgaat met ICSI nummer 2!!!!Petje af! Ik wens je al het goeds toe en een onwijs dikke knuffel!!!!!En je kan me altijd bellen mop.Knuff De rest heeeeeeeeeeel veel succes, ik duim voor jullie allemaal! o ja,sweetroosje mischien heb je het al ergens geschreven maar hoe staat het er bij jou voor? Liefs Mounia
Hey lieffie, Je moet doen waar je je goed bij voelt, en afstand nemen kan idd rustgevend zijn. Ik ben nu op mijn eitje aan het afwachten (als die ooit komt), en mocht die niet komen dan gaan we over op Clomid (indien ik die mag slikken ivm bv) maar ik twijfel nog heel erg. Zal ik de komende ronde al beginnen met Clomid of nog een paar maandjes wachten?
Hey schat, Ja idd, ik moet eerst even kijken wat ik precies wil en wat mogelijk is. Wat voor risico's heeft clomid precies voor bv? Als het geen grote risico's heeft zal ik zeker volgende ronde met clomid beginnen. Knuff!
Ik heb net een telefoontje gehad van de Agis.Ik had een tijd geleden om toestemming gevraagd of ik een KID behandeling mag doen in Belgie. Dat mag!Dus ik ga sowieso een gesprek aan in het ZH in Belgie.
Veel succes! Dat weet ik nog niet, krijg ik bij de volgende afspraak van de gyn te horen. Dank je voor je mening. Xxx
Dag dames, Pff een hoop teleurstellingen hier zeg! Yippie; ik ben er helemaal stil van. Ook ik had zo'n goede hoop voor je. Een hele dikke knuffel meid! En je weet dat ik je bewonder om je positieve kracht iedere keer maar weer. Fijn dat je mensen hebt om bij uit te huilen. mounia; afstand nemen kan inderdaad ooit erg fijn zijn. Voel je niet schuldig maar doe wat goed voor je is. Fijn dat je toestemming hebt om in belgie eventueel verder te gaan. Zeehondje; even een korte pauze kan soms inderdaad erg fijn zijn. Hopelijk kunnen jullie als jullie er weer klaar voor zijn snel weer verder. Sweetroosje; geen idee of dat invloed kan hebben op de bv. Kan me eigenlijk wel voorstellen dat het zo is. Hoe vaak per dag geef je nog bv? En hoe lang wil je nog doorgaan? Kan me voorstellen dat het best een moeilijke keuze is. Laat je maar goed voorlichten inderdaad. Happybest; jij hebt vandaag weer een IUI gehad als het goed is. Hoe is het gegaan??? Ik duim weer voor je!