mijn eierstokken moesten eerst tot rust komen. had trouwens een vraagje. ik heb een leuke foto die ik als avatar wil.hoe moet ik die op deze pagina zetten? groetejs hennie
Daarom vroeg iik het ook want ook hier is het regelmatig een toneel voorstelling aan symptomen en toch niets aan de hand. Maar deze kende ik nog niet vandaar dat ik de vraag bij jullie neer legde.. Maar we wachten maar gewoon af hou jullie op de hoogte.. Hennie sterkte er mee.. liefs yip
na meer dan 2,5 jaar sta ik zelf nog te kijken na alle voorstellingen haha alleen een posi test geeft zekerheid
goeiemorgen meiden hoe gaat het net jullie. Ik ben de afgelopen dagen niet echt veel op het forum geweest omdat mijn oom is overleden Ik heb vandaag een fm heb deze nacht gedroomd dat ik net ben bevallen van een pracht kindtje maar het was wel een voreg geboorte. En het rare is ik wist niet eens in mijn droom dat ik zwanger was ik kreeg ineens weeen en ging naar het ziekenhuis en daar was het beebje dan Volgens mij ben ik er echt te veel mee bezig. de fm wil ik aan 1 kant wel graag gehad hebben zodat ik kan weten hoe verder maar aan de kant wil ik helemaal niet want het zijn allleen mannen die dat doen en dat wil ik eigenlijk niet
meid maak je niet druk ze zitten naast je trek een iets langer truitje aan niks om je voor te schamen Hier is temp flink gedaald dus duvels komen morgen wel
@Danjo idd meid dat heb ik ook gedaan. Wat vervelend dat je temp is gedaald. Bij mij was een eitje te zien van 16mm ik ben nu opschool thuis vcertel ik wel meer
danjo balen dat je temp daalt! tirtilisko klinkt goed 16mm! hopes hoe voel jij je? hoe is het met de andere dames?
Goeiemorgen meiden hoe is het met jullie. Ik ga vandaag beginnen met ovu testen te gebruiken. Omdat waarschijnlijk mijn ei zondag soreekt dus ik wil gaan testen vanaf vandaag. Kunnen jullie mij tips geven ik bedoel welke ovu test (niet uit een web winkel) want heb ze vandaag nodig. en hoeveel kosten ze etc
Hallo meiden, ik heb net negatief getest, ik wacht nog even mijn nod af en dan zal ik de lijst aanpassen. Groetjes jinky
Hoi dames, @Danjo, balen meid. Op naar de volgende ronde, nieuwe ronde nieuwe kansen! @Mounia, voor jou ook spannende tijden op komst! @Zico, en geniet je al van je zwangerschap of voel je nog niks? @Tirtilisko, ik heb geen ervaring met ovu-testen. Ik vind die dingen altijd duur joh, waarom doe je niet gwn tempen? @Jinky, zolang er geen rood te zien is de hoop niet opgeven he! Hier verder niks nieuws, alleen vandaag heb ik hevige steken bij mijn eierstokken. Hoop niet dat die duivel zich eerder aankondcht dan haar vaste tijd, grrrrrrrrrrrrrrr.
Ik vind ovu testen ook erg duur heb 1x een maand van cb digi gedaan maar pff 35 euro of zo Nou hier nog steeds niks we wachten maar af he