hey meis dat ik schikken zeg Dikke knuf voor jou meid (heb even een klein verhaaltje gedaan in lounge) Als je wilt praten meid geef een geeuw heb ook msn joodje@msn.com
Dat geloof ik meteen meid bah Maar als je het niet vertrouwd wel naar een ha gaan he al is het midden in de nacht
Ja hoor mooi 27 dagen en kreeg een korte van 17 dagen. De gyn wou eerst niet geloven dat het m'n ongi was, maar moest het later toch toegeven dat ik gelijk had
@tirtilisko ik heb je er al over gesproken,maar wat erg zeg!wat onzettend schrikken,wat danjo al zei als je iets niet vertrouwt meteen de dokter bellen,inshallah zal er niks meer gebeuren schat,dikke kus! er is weer veel geschreven zeg meiden succes met alles!jullie weten het he ik blijf duimen voor jullie ALLEMAAL! ik heb vandaag voor het eerst een ovulatietest gebruikt,ik weet wel dat ik een eisprong heb maar ik weet nooit precies welke dag,nou vandaag dus 2 dikke strepen! haha was wel grappig want had nog nooit 2 strepen op een test gezien,het is dan wel geen zwangerschapstest ,maar toch haha jullie snappen het wel maar is het niet een beetje te vroeg?ik zit vandaag op cd 13,en ik heb op zich lange cyclussen(33 dagen) want volgens de banner hoor ik pas over een week een ei te hebben
@Mounia, wie weet is het deze maand wel raak voor jullie. Je weet maar nooit. Dan hoef je die ICSI behandeling ook niet te ondergaan.
@baby81 ja dat zeker!er zijn idd genoeg wonderverhalen,door dat krijg ik ook zeg maar weer goeie moed! inshallah word ons een kindje geschonken. ik zie dat je mischien voor IVF gaat,inshallah zal het niet nodig zijn hoelang ben jij al bezig?
@Mounia. We zijn iets langer als 2,5 jaar bezig. Alles is alhamdoulilah goed bij ons. Maar het is de tijd nog niet. Ik heb vandaag mijn 5de IUI poging gehad, vandaag ben ik geinsemineerd. Ik ga niet meer door voor de 6de poging. We gaan IVF proberen, maar we hopen natuurlijk dat het niet nodig zal zijn, en dat deze IUI raak zal zijn inshallah. Jij ook heel veel succes.
goeiemorgen, nog steeds geen ongi maar vandaag test gedaan en negatief... weet niet wat er aan de hand is... ben wel weer afgevallen misschien daardoor...
hopes, wat jammer!ik hoop dat je gewoon te weinig hcg hebt,en dat je over een paar dagen wel posi test
Balen hopes bah bah Mounia nou dan weet je wat je moet doen Mischien is je cyclus deze maand idd veel korter Ik ben soms ook een wip wap haha Baby81 hier ok alles goed al bijna 3 jaar bezig mar alwel 2 x zwanger geweest alleen beide keren een mk
hahaha idd danjo,ik denk dat me cyclus deze maand dan ook wel wat korter is,ik zal het wel zien. hopes dikke knuff!(ik ga alsnog voor je hopen )
Hallo allemaal, Hier een vitruele knuf voor jullie, duim nog even hard voor iedereen met een kinderwens. Mounia, ze zeggen als je kortere cyclussen krijgt dat je lichaam zich voorbereidt op een zwangerschap dus wie weet is die ICSI helemaal niet nodig! Baby81, ook voor jou hop ik dat je 5de IUI (wat me slopend lijkt) zal slagen en dat je die IVF niet nodig hebt! Hopes, dat is nogal in de zenuwen en onzekerheid zitten meid. Waarom vraag je geen bloedtest bij de HA aan? Hopelijk zal je over een paar dagen wel positief testen. Tirtilitisko, hoe gata het nu met je man meid? Hopelijk is het over gegaan, ik kan me best voorstellen dat je je schrok lieverd. Ik bedoel om je wederhelft te verliezen is een trauma 4ever. De andere dames, hou de hoop en moed er in he!