Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, mijn vriend wil ook absoluut geen onderzoeken of iets dergelijks voorlopig...

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Wat is hun reden dan?

3. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    HUn reden weet ik niet, maar uit ervaring van mijn vriend weet ik dat het gewoon angst is dat hij de gene is waar het aan ligt zeg maar. Het kan ook zijn dat dit niet zo is natuurlijk maar als het wel zo is wil hij dat nu nog niet weten, denk dat hij daar gewoon nog niet aan toe is, het is toch een soort van falen, en bij de man is het natuurlijk wel een soort van dat zijn 'mannelijkheid' faalt

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mijn man had dat ook maar met goede gesprekken, is hij er eindelijk overheen. Hij wilde niet omdat hij al een zoontje heeft van een eerder realtie dus aan hem kon het niet liggen volgens zijn beredenering, maar goed.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik denk dat elke man dit wel een beetje heeft
    Maar mijn mannetje zie meteen de wens is zo groot dus moet ik er ook aan geloven
    Ik hoop dat jullie mannetjes heel snel bij draaien meiden

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Jammer is dat vind ik, terwijl de vrouwen toch de grootste gedeelte doen. Maar ja mannen kunnen we niet veranderen, behalve met praten praten praten en nogmaals praten.
    Ik hoop het ook voor de dames!

7. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    We blijven er gewoon over praten, maar ik kan hem niet dwingen, dus hopelijk draait hij een keer bij... Voorlopig blijven we het gewoon zelf proberen!

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Idd dat zegt hij ook voor mij is het een keer een kwakkie en als er behandelingen plaats vinden 1x in de maand een kwakkie
    Ik lig er vanaf dag 10 al met de benen wijd

maar idd praten en nog eens praten

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Parels, het komt ooit wel goed. Hou de moed er in en vooral geduld blijven hebben.

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ mounia hey lieverd die reactie van roosje zou wel supr super zijn dat had ik ook een gehoord ik hoop dat je over een paar dagen posi test :)

@ roosje alhamdulillah het gaat nu veel beter met mijn man en idd zo een verlies lijkt mij echt de grootste trauma wat me zou kunnen overkomen :(

@ hopes meid ik hoop dat je als nog posi test.

@ danjo meid ik hoop dat je heel binnenkort weer zwanger mag raken en dan een gezond kindtje in je armen mag sluiten knuf

@ parels meid zoals roosje ook al zei het komt wel goed ik hoopdat jullie snel tot een ''goede'' beslissing komen. of beter gezegd dat he niet eens nodig meer zal zijn om naar de gyn toe te stappen. Dat je binennkort posi test

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hey meidfijn om te lezen dat het weer beter gaat met mannetje

Ik ga zo lekker douchen en dan moet ik weg voor mn belasting

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Tirtilitisko, fijn om te horen dat het beter gaat met je man.
    Danjo, douche ze. Ik ga er ook onder springen, een heerlijke hete douche. Ik ben de laatste tijd zo moe en slaperig niet normaal, en een douche op dat moment doet wonderen.

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    pff dat moe herken ik wel
    lijk et niet overheen te komen maar goed heb ook 8 weken thuis gezeten ivm overspannen zijn
    en ben sinds 2 weken weer aan het werk 3 dagen 2 uurtje
    Dus ik gooi het daar maar op en het weer

14. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @parels als je in de mm gaat moet je er allebei 100% achterstaan vind ik,en als je man dat niet wilt is het ook prima toch,ik hoop dat het snel raak zal zijn meid!

@roosje oow nog nooit van gehoord,ben benieuwd of dat de reden is van mijn kortere cyclus.
    maar ik heb me ei dus net gehad,dan kan je toch zeg maar niet zwanger zijn al zo snel?

@tirtilisko geen dank schat!ik hoop het ook maar je weet ik reken er niet op...

@Danjo ja dat heb ik ook soms dat moe zijn,veel succes met je nieuwe baantje!

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heb nog geen nieuwe baan Mounia druk aan het zoeken nu

16. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @danjo,ow sorry ik las dat je sinds 2 weken weer paar uurtjes werkte?dan heb ik het verkeerd gelezen sorry haha

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    parels, wil je even een hartje onder de riem steken.

Ventje had het er op laatst ook heel moeilijk mee dat het gewoon niet wou lukken.
    Maar de aanhouder wint dit geld ook voor jullie.

Kop op he dames je moed niet opgeven ;)

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meiden,

Had gisteren een uitval, het werd me een beetje teveel allemaal. Maar na goed uithuilen heeft het me goed gedaan.

@Mounia, ik hoop dat het bij jou ook het geval is.
    @Danjo, waar werk je als vragen mag?
    @Zico, ben het helemaal met je eens. De aanhouder wint!

19. :D:D:D:D:D:D:D:D: :D

ik kom jullie allemaal even een knuffel brengen!

:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p

gewoon zomaar omdat jullie het verdienen..

Liefs Yippie

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    In een ziekenhuis roosje

Deel Deze Pagina