roosje fijn dat de uitslagen goed zijn! ja van al die onderzoeken snap ik dat je het soms even gehad kan hebben,als je behoefte hebt aan rust zal ik dat zeker doen!dan kan je daarna weer met frisse moed verder,succes meid!knuffel!
Danjo en Mounia, ik zou al te graag een pauze willen lassen ZONDER aan het zwangeren te denken of te de maanden voor mijn neus voorbij zien gaan zonder enige actie. Ik denk dat ik me opgeluchter zal voelen als ik ongie worden, want dan weet ik waar ik aan toe ben. En kan ik mijn cyclus deze maand normaal verder. Ach ik zeur en klaag te veel, ik laat het op me afkomen. Ik kan zowiezo niet eerder dan Mei beginnen ivm dat manlief op zakenreis moet en we eind deze maand pas een intake hebben voor IUI/IVF/ICSI (wat het ook gaat worden).
roosje,ten eerste je zeurt/klaagt absoluut niet hoor!lucht je hart , nu je man op zakenreis gaat is er op zich sowieso een pauze(toch?) mischien is het idd even goed om je lichaam rust te geven,en hopelijk lukt het ook van "binnen" dat je er dus niet teveel mee bezig bent met het zwanger worden. ik hoop ook dat je snel de zekerheid krijgt wat voor behandeling je gaat krijgen,ik zou best veel piekeren,dan hoor je het word icsi,dan iui. meid denk en zorg goed voor jezef,komt allemaal goed! idd enise hoe is het gegaan?
Ik kan het dus gewoon weg niet om er niet aan te denken dus voor mij heeft het geen nut zit natuurlijk bij mij ook wel bij dat ik weet dat we zelf zwanger kunnen raken Maar als je je daar beter bij voelt dpen meid
roosje fijn dat alle bloeduitslagen goed waren. Als je denkt dat je even pauze wilt moet je dat doen hoe moeilijk ook, wij hebben verplicht een keer pauze gehad baalde op dat moment maar het heeft ons zeker even goed gedaan even iets minder zwanger worden en het zh aan je hoofd, succes met je beslissing. Dames ik blijf voor jullie allemaal duimen en hoop dat we snel allemaal rose mogen zijn in de lijst!
Mounia, Danjo en Lot23, dank jullie wel voor jullie lieve reactie's. Het heeft me goed gedaan, ik weet dat ikhet toch niet kan een pauze inlassen. Ik moet een bezigheid zoeken want zo kan het niet verder, ik denk dat ik maar een baan ga zoeken en zo hoop ik naast het lekker bijverdienen mijn gedachten minstens overdag niet bij het zwangeren hoef te houden. En zoals je al zei Mounia, het feit dat mijn man op zakenreis gaat is al een pauze op zich. Ik heb heel de tijd krampen maar nog geen ongie te bekennen.
roosje,graag gedaan schat,daar zijn we voor he we hebben allemaal weleens van die dipjes. en een baan zou mischien wel kunnen helpen idd,succes meid!
Roosje: sterkte meis.. Danjo: als ik dat geweten had dat je zo dicht bij woonde dan had ik met een pannetje langs gekomen.. hmm snert is zo lekker.. alle anderen suc6 met alles.. Groetjes yip die nog geniet van 2 dagen vrij van haar vakantie..
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 5 Zwangeren in December 2007 2 Zwangeren in januari 2008 1 zwangere in Februari 2008 Zwangeren in Maart 2008 wannabemommie 19-03-2008: Lot23 (19 mnd) 21-03-2008: Eef16 (23 mnd) 22-03-2008: Anouk (32 mnd) 24-03-2008: Sandy84 (24 mnd) 25-03-2008: Tirtilisko (21 mnd) 28-03-2008: Josien (21 mnd) 29-03-2008: xanado83 (19 mnd) 30-03-2008: Mounia (17 mnd) 01-04-2008: jesske (17 mnd),Miss buterfly (22 mnd) 02-04-2008:Lindsey1981 (17 mnd) 04-04-2008: Danjo (32 mnd) 05-04-2008: Elisa (19 mnd),Enise (13 mnd) 07-04-2008: Jinky (21 mnd) 09-04-2008: Caruli (42mnd) 10-04-2008: Esser (18 mnd) 11-04-2008:Noesje ( 23 mnd) 13-04-2008: Hopes (22 mnd) 14-04-2008: Ingiemoppie (27mnd) 17-04-2008: Yippieajee (20 mnd) 20-04-2008: Wieffie (16 mnd) 22-04-2008: Jessica83 (15 mnd) 22-04-2008: Roosje83 (16 mnd) Tante Mars ( 26 mnd)wachtend op afspraak met ha Hennie 2 mnd rust periode
sorry dames, ben even een poosje niet online geweest. Maar mijn man en ik zijn samen onze garage/autobedrijf begonnen. Dus het was nogal een beetje druk. Af en toe wel meegelezen, maar niet meegeschreven. Wij zijn weer door naar de volgende ronde. Heb de lijst dus nog even aanpast. Dikke knuf voor iedereen
Yippie, thnx meid en geniet nog van je vakantie! Ingie, gefeliciflaptaart met jullie nieuwe bedfrijf. Nieuwe ronden nieuwe kansen.
Dg meiden hoe gaat het hier? Weer een zwangere zie ik, gefeliciteerd! Mijn mannetje komt vannacht thuis van een paar dagen werk. Mooi op tijd, haha.
NOD-lijst 28-03-2008 32 mnd Halverwege april krijg ik een OFO. Kan iemand mij vertellen wat ik daar precies kan verwachten?
Goeie morgen dames, Lekker geslapen allemaal? Hier nog geen duivel te bekennen, maar wel zo nu en dan krampen. Ik hoop dat ze gauw komt, want makkelijker maakt ze het me niet. @Elisa, nou meid doe goed je huiswerk hihi. @Burp2, ik zou je al te graag willen helpen maar weet ook niet wat dat is.
Goeiemoggel @Roosje je houd de spanning erin he @ Burp wat is OFO? @ Elisa das idd netjes op tijd meid you go girl haha @ Ingemopie leuk een eigen bedrijfje en logisch dat je het dan druk heb Hier straks weer een paar uurtjes werken verder een wasje aanstaan (gaat ook altijd door he)
Ik zie dat er best wel wat al aardig lang bezig zijn. Lopen jullie al in het ziekenhuis? En wat zijn de onderzoeken die jullie gehad hebben?